Gjest seroxata Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 samsung sgh-x460 eller noe.. det er den jeg har.. og den funker jo ok nok, men nå har jeg et problem eller to! det ene; hver gang jeg sender ei mld, så kommer det en liten melodi når mld er sendt.. og jeg får ikke vekk denne, uansett hvor jeg leter rundt! fryktelig plagsomt med denne melodien hver eneste gang jeg sender mld, eller sletter meldinger... Og det andre! Er det overhodet ikke mulig å slette de bildemledingene og animasjonene som ligger inne på mobilen??? Jeg får ikke lastet ned noen nye nå, for jeg har ikke plass på mobilen står det, enda jeg bare har to bilder i tillegg til de som var der da jeg kjøpte telefonen.. hadde blitt veldig glad for litt hjelp her, er jo helt umulig!
Cronos Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Det er litt rart, egentlig, for du skal ha 8 MB til bilder og moro. Det skal holde i massevis. Sikker på at du ikke har plass? Dvs. overprøver ikke dine kunnskaper her ..men 8 MB skal jo være nok til en hel del. Er det ikke bare å trykke 'c' eller noe slik når du står på den filen/bildet/spillet du vil slette? /cronos på tynn is
Gjest seroxata Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 jeg aner ikke! Jeg har prøvd å trykke på flere knapper, og venner har prøvd, men ingenting nytter... tror rett og slett jeg må levere den inn og få hjelp... kan være at jeg bare er elendig med det tekniske og, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå