Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å bytte ut bagdel med sportsdel da baby ikle ligger i ro i vogna, men vil opp å se. Men sportsdelen er altfor stor ennå.i bagdelen er det en plate så baby kan sitte. Men den er helt rak, det er jo ikke bra at baby ikke blir delvis liggende.så den dropper vi

Hvordan er det å bruke trille før babyen sitter selv? Den vi har kan bare justeres fra nesten rak, til litt mindre rak. Kanskje ikke ideell den heller?

Ser ikke før nå når jeg googler for å finne navnet, malmø 4me, at det står anbefalt fra 8mnd til 15 kg. Min baby er 8 mnd om 3 uker..

Anonymkode: 6810c...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer kan sitte i sportsfel fra de er 6 mnd. 

Kan dere ikke kjøpe en billig sportsvogn brukt? Evt vogn med sportsdel? 

AnonymBruker
Skrevet

Sitter ikke babyen din selv når den er 8mnd? Du kan fint bruke trille til en så stor baby, vi har brukt sportsdelen på vogna hennes fra hun var 5 måneder, av samme grunn som deg - hun ville ikke ligge i ro, ville opp å se. 

Anonymkode: cecf1...cbe

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter ikke babyen din selv når den er 8mnd? Du kan fint bruke trille til en så stor baby, vi har brukt sportsdelen på vogna hennes fra hun var 5 måneder, av samme grunn som deg - hun ville ikke ligge i ro, ville opp å se. 

Anonymkode: cecf1...cbe

Det er 3 uker til 8mnd. Den sitter litt i stol når den spiser. Men jeg har hørt at de bør sitte minst mulig før de reiser seg opp i sittestilling selv. Begynner nok snart å krabbe, og da peier det vel gå enda mer tid før de reiser seg.

Skrevet

Byttet til sportdel når ungen var 5 mnd, da snudde han seg i baggen og var på vei ut av den. Ungen satte seg opp i sittende ved ca 6 mnd, men kunne sitte hvis han hadde noe å holde seg i før det også. Tror jeg bare ville brukt sportsdelen til vogna, du trenger jo ikke bruke det øverste hakket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi byttet til sportsdelen da babyen var 5 mnd, da bare hylte hun i bagdelen. Hun kunne ikke sitte uten støtte før hun var 8 mnd. 

Anonymkode: 36046...602

• Liker 1
Skrevet

Vi byttet til sportsdelen da hun var 3,4 mnd, men vi har ergonomisk med babyinnlegg i. Hun begynte å snu seg i vogna på den tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi byttet ved rundt 5 mnd, satt ikke selv da. Satt godt med støtte, som det jo også er i en sportsdel - i allefall en ergonomisk sportsdel. 

Anonymkode: 6eac6...3a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi byttet ved rundt 5 mnd, satt ikke selv da. Satt godt med støtte, som det jo også er i en sportsdel - i allefall en ergonomisk sportsdel. 

Vi har en av de største vognene tror jeg. Hørte flere som har eldre barn enn meg sa sportsdelen er for stor for deres rundt samme alder, for lenge siden, men jeg tenkte at min lille plugg ville passe siden hen er over gjennomsnittet stor.

Får se på finn.no etter sportsvogn

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en av de største vognene tror jeg. Hørte flere som har eldre barn enn meg sa sportsdelen er for stor for deres rundt samme alder, for lenge siden, men jeg tenkte at min lille plugg ville passe siden hen er over gjennomsnittet stor.

Får se på finn.no etter sportsvogn

Hvilken vogn har du? 

AnonymBruker
Skrevet

Simo. Duo tror jeg den kalles

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken vogn har du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...