AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Jeg vet ikke om denne stilen heter noe spesielt, mulig det er en blanding mellom flere ulike stiler. Ønsker navn på spesifikke stiler som kan passe med beskrivelsen min. Trenger inspirasjon da vi har kjøpt nytt hus og jeg ønsker å få den stilen jeg ønsker meg. Lettere å finne bilde osv om jeg vet navnet/navnene. -Liker godt mørke tremøbler. Gjerne litt gamle. Liker også mørke tregulv. Kunne også tenke meg innslag av mørke vegger, men det skal være varme toner. -Generelt ønsker jeg varme toner. Liker godt litt farger også så ønsker innslag av litt sterke, men varme farger. F.eks oransje, rosa, rødtoner. Ønsker gjerne disse fargene på duker/puter/bilder for å få det litt sprekere, men samtidig mulighet for at fargene da lett kan byttes ut. -Liker godt litt innslag av gull/varme metalliske farger. F.eks på lysestaker, lamper osv. -Speil Jeg liker at stilen skal se litt varm og ekslusiv ut. Er ikke opptatt av dyre ting, men det skal ikke se billig og kjipt ut. Men kan f.eks like litt "massive" møbler i form av f.eks en litt massiv skjenk ol. Gjerne litt innslag av skinnmøbler også. Har til nå ikke klart å finne bilder som passer denne stilen jeg ønsker meg, men kanskje noen her forstår litt hva jeg mener 😊 Anonymkode: 1046d...402
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om denne stilen heter noe spesielt, mulig det er en blanding mellom flere ulike stiler. Ønsker navn på spesifikke stiler som kan passe med beskrivelsen min. Trenger inspirasjon da vi har kjøpt nytt hus og jeg ønsker å få den stilen jeg ønsker meg. Lettere å finne bilde osv om jeg vet navnet/navnene. -Liker godt mørke tremøbler. Gjerne litt gamle. Liker også mørke tregulv. Kunne også tenke meg innslag av mørke vegger, men det skal være varme toner. -Generelt ønsker jeg varme toner. Liker godt litt farger også så ønsker innslag av litt sterke, men varme farger. F.eks oransje, rosa, rødtoner. Ønsker gjerne disse fargene på duker/puter/bilder for å få det litt sprekere, men samtidig mulighet for at fargene da lett kan byttes ut. -Liker godt litt innslag av gull/varme metalliske farger. F.eks på lysestaker, lamper osv. -Speil Jeg liker at stilen skal se litt varm og ekslusiv ut. Er ikke opptatt av dyre ting, men det skal ikke se billig og kjipt ut. Men kan f.eks like litt "massive" møbler i form av f.eks en litt massiv skjenk ol. Gjerne litt innslag av skinnmøbler også. Har til nå ikke klart å finne bilder som passer denne stilen jeg ønsker meg, men kanskje noen her forstår litt hva jeg mener 😊 Anonymkode: 1046d...402 Stilen du beskriver minner meg litt om den typen møbler/stil de selger på Slettvoll, google det og se om det er noe for deg? (Vet dessverre ikke hva stilen faktisk kalles da, men). Anonymkode: 4a8a6...6a5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Kan du illustrere med bilder? Jeg kommer på amerikans contemporary style utifra beskrivelsen, hvis du googler «american contemporary interior design» likner det på noe du liker? vær oppmerksom at stilen krever plass, både høyde og rom. Kommer ikke til å se bra ut i liten leilighet eller et rekkehus med lav takhøyde. Anonymkode: 55f85...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå