solisol Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Hva synes du er det beste med sommeren??? * Sitte på bryggekanten inne ved hytta med en flaske vin og reker. *reise på sykkeltur sammen med venninner, tar med picknik utstyr og koser oss i solen *nakenbading i måneskinn. * halvsvidde pølser på grillen. * Fri fra studier og jobb. * En solbrun kropp.
Gjest Hel Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 -Grilling med venner -Deilig og varmt -Trenger ikke pakke seg inn i 5 lag klær for å holde varmen -Det er lyst lenge (blir deprimert av de lange mørke nettene på vintern) -Naturen er mye finere på sommeren -Jordbær -Is Sikkert mye mer som jeg har glemt og.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Lyden av 3,5 hester Marna som fyres opp, og båten i sakte sig over passe små bølger
Arkana Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 - Å slippe å pakke seg inn i ørten lag klær - Sol og varme (bare ikke for varmt) - Lune kvelder på verandaen - Grilling - Ferie
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #5 Skrevet 3. mai 2005 Å gå barbeint i gresset. Å ha ferie. Å grille. Sitte på gata med venner. Tørr asfalt. Sene og lyse kvelder. Lite klær. Is. Jordbær! Bading. Reiser. Gleder meg! 8)
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Varmen Får mer energi & bedre humør Slipper å drasse med masse klær når man skal på byen..
Gjest Formosiss Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Lange rideturer i den lune skyggen i skogen, Barbakturer ned til vannet for å bade med hestene, Ligge ute i gresset sammen md kjæresten, Varme kvelder og godt selskap.
Gjest Bertine Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 ÅÅÅÅ, jeg elsker sommeren!! - Ligge i gresset og kjenne hvor godt luften lukter om sommeren - Gå med lekre sko og sandaler - Shoppe luftige og lekre sommerklær - Spise nykokte reker på loff med majones og sitron - Sitte på brygga og kose meg med venner - Ha grill party i hagen med venner og søstrene mine - Ferdig utdannet og tjener penger!!!
Gjest porselen Skrevet 3. mai 2005 #10 Skrevet 3. mai 2005 ........deilig varm sol ........å sitte og se utover fjorden som glitrer i solskinnet ........ å kunne gå med bare tær i flotte sandaler ........ å kunne gå ut av døren uten å ta med jakke ......... ligge i solen og lese en god bok, eller ligge å dorme ........ blomster og insekter, nydelig Jeg elsker sommeren
Malou Skrevet 3. mai 2005 #11 Skrevet 3. mai 2005 - Å ha fri på jobben og dra på ferie - Lange lyse dager og lune sommerkvelder - Å bade i havet (noe av det beste som finnes) - Spise is - Pynte opp i hagen med sommerblomster - Gå i sandaler med "fresh" neglelakk på tærne
Gjest Aurélie Skrevet 3. mai 2005 #12 Skrevet 3. mai 2005 Det beste med sommeren er 2 måneder med FRI fra plikter, hvilket innebærer masse tid til trening, overnattingsturer med kano eller kajakk, sykkelturer, late seg i sola, lukte på blomstene, den gode nostalgiske følelsen ved å treffe igjen barndomsvenner, sosiale sammenkomster som varer ut i de små timer +++ Egentlig liker jeg best høsten/vinteren, men har nok aldri gledet meg så mye til sommeren som jeg gjør nå.
Anglofil Skrevet 3. mai 2005 #14 Skrevet 3. mai 2005 * Være på leir med xxxxx og xxxxx. * Synge Idyll, pluss andre morsomme sanger rundt bålet og være oppe til klokka 03.00 om natta, og være dødtrøtt når man må opp klokka 09.00.. * Lukten av nyslått gress og regn på en sommerdag. * Varme seg under sydensolen * Ingen skole, ingen lekser, ingen beskymringer. * Slippe vintertøyet Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå