AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Skrevet 24. juni 2019 Dette har aldri skjedd med før. Jeg er 26 år. Jeg merket før jeg satte bena i bakken av det ene kjentes litt ut som det hadde sovnet litt på et punkt, men jeg forventer jo ikke at det skulle være totalt umulig å legge vekt på. Da jeg reiste meg og skulle sette det ene benet foran meg så bare falt jeg rett ned 😕 ble sittende en stund før jeg turte å prøve igjen, og da gikk det. Har dere opplevd at et ben blir så ubrukelig kun fordi det har sovnet? Anonymkode: 6aefe...0e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #2 Skrevet 24. juni 2019 Ja, hvis du har sittet beinet dovent så kan det skje at det svikter. Har opplevd det selv, så klok av skade venter jeg med å reise meg hvis jeg kjenner at beinet har dovnet bort. Anonymkode: fa11f...c21 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hvis du har sittet beinet dovent så kan det skje at det svikter. Har opplevd det selv, så klok av skade venter jeg med å reise meg hvis jeg kjenner at beinet har dovnet bort. Anonymkode: fa11f...c21 Okei, det var litt lettende å vite takk for svar Anonymkode: 6aefe...0e8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Har opplevd at beinet har sovnet så mye at jeg ikke har kjent det, og har da stupt på trynet når jeg satte beinet i bakken. Vet mange har opplevd det, så er visst noe som kan skje. Anonymkode: be7f8...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 Jeg har opplevd at begge beina sviktet en gang jeg skulle gå ut av en seng. Jeg hadde ligget vondt og forkjært og begge beina hadde sovnet. Jeg falt ned på knærne, veldig ubehagelig. Men gikk heldigvis fort over. Anonymkode: 16e5b...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå