Gå til innhold

Er Riverdale en dårlig serie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri hørt om, så jeg aner ikke hva den handler om.....

Anonymkode: 5ce56...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder, men den falt ikke i smak hos meg. Vet egentlig ikke helt hvorfor, men syntes den ble så veldig kunstig på en måte. Sitter ofte å leter etter noe å se på Netflix, og får den opp som forslag i og med at jeg har sett litt. Men det frister ikke å fortsette å se.  

Men flere av venninnene mine liker den veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt elendig. Sesong 3 er helt latterlig, virkelig, helt rævva. Replikkene deres - 😳😳😳 de er til å grøsse av! Det er som om de som skriver manuset er en gjeng med 50-åringer som prøver altfor hardt å gjengi dialoger mellom ekte tenåringer. Resultatet blir krampaktig, unaturlig og til å grøsse av. 

Søk på «Riverdale bad writing» på youtube så kommer det opp masse 2-3 minutters klipp med «Riverdale having bad writing for 2 minutes straight» «Riverdale having MORE bad writing for 2 minutes straight». Det finnes også masse «Veronica being annoying for 2 minutes» - da stakkars Veronica er den karakteren med desidert verste replikker. De er ganske morsomme de filmene egentlig.

Anonymkode: f2cda...d31

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er kjempedårlig 😂 det er jo ingen logikk i at en ungdom skal få lov å gjøre hva faen de vil uten at noen bryr seg 😂 jeg ser på det, men det går ikke en scene uten at jeg tenker at logikken er helt på tryne 😛

Anonymkode: 028f6...8a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Mest fokus på alt for pene skuespillere og lite fokus på noe som helst annet egentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er kjempedårlig 😂 det er jo ingen logikk i at en ungdom skal få lov å gjøre hva faen de vil uten at noen bryr seg 😂 jeg ser på det, men det går ikke en scene uten at jeg tenker at logikken er helt på tryne 😛

Anonymkode: 028f6...8a8

Jeg lurer veldig på hvordan godt voksne folk hadde reagert her til lands hvis en 16 år gammel jente hadde gått opp på en scene på en pub (fullt av ganske godt voksne menn) og begynte å strippe og svinge seg rundt på en stolpe. 😳 Øøøøøhh.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt elendig. Sesong 3 er helt latterlig, virkelig, helt rævva. Replikkene deres - 😳😳😳 de er til å grøsse av! Det er som om de som skriver manuset er en gjeng med 50-åringer som prøver altfor hardt å gjengi dialoger mellom ekte tenåringer. Resultatet blir krampaktig, unaturlig og til å grøsse av. 

Søk på «Riverdale bad writing» på youtube så kommer det opp masse 2-3 minutters klipp med «Riverdale having bad writing for 2 minutes straight» «Riverdale having MORE bad writing for 2 minutes straight». Det finnes også masse «Veronica being annoying for 2 minutes» - da stakkars Veronica er den karakteren med desidert verste replikker. De er ganske morsomme de filmene egentlig.

Så på det nå. 

D534E98F-7B3B-488A-BEBD-A4528611C98E.jpeg

Anonymkode: c45bf...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Riverdale having MORE bad writing for 2 minutes straight».

Oi, hele to minutter...

Anonymkode: c8fb9...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er dritdårlig - men ekstremt underholdende! Hele plottet ser ut som om det er generert med en vilkårlighetsmekanisme, så det blir ekstremt gøy å se hva slags dritt de greier å sause sammen i neste sesong. 

Anonymkode: dbece...ebf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja. De to første sesongene så jeg ganske kjapt, men jeg følte ikke jeg var i målgruppen som 24 åring med noe modent sinn. Greit underholdende men ikke en serie jeg anbefaler eller forteller om at jeg har sett. :P 

Anonymkode: 44930...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er dårlig. 

Hvorfor? Fordi karakterene er platte og usympatiske, og historien gir ingen mening overhodet... 

Anonymkode: ef3e9...c71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg likte de første sesongene, men siste sesongen syns jeg ikke var så bra. Det dras liksom ut til det absurde i visse situasjoner.

Anonymkode: 7a919...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...