Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke innlogget nå....
Skrevet

Etter mange år med uenigheter mellom foreldrene og samboeren min, så har han nå valgt å kutte kontakten med de. Det var aller først de som sa det, etter mange andre ekle ting. Men nå har de så klart ombestemt seg, og sier unnskyld for alt i verden og prøver virkelig å spille på samvittigheten hans. I tillegg har moren hans nå prøvd å skylde på meg, og stefaren hans for problemene, men det er faktisk hun som har problemer. Problemene dukket opp lenge før jeg kom inn i bildet, da vi først ble sammen var de allerede i klinsj.

Men det som nå er problemet er at jeg har så vondt av han. Det virker som om han tar det ganske greit, men kan jo tenkes noe dukker opp senere, at han blir veldig lei seg :(

Og moren hans gir seg ikke, hun ringer og ringer, og på onsdag skal vi hente noen ting han har oppbevart der, og det bekymrer meg. Hva vil hun finne på nå? Hun har prøvd å ta selvmord en gang til og med pga problemene bare for å få satt en strek over problemene. Jeg er redd det ikke finnes grenser for hva hun kan finne på, og det er sambo også...

Måtte vel egentlig bare "lufte" saken tror jeg :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Innbiller meg at man skal være ekstremt sterk og bitter for å bryte med foreldrene sine. Det er jo en ganske dramatisk avgjørelse.

Håper din samboer har tenkt igjennom dette nøye og at han er overbevist om at han gjør det riktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...