AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #1 Del Skrevet 24. juni 2019 Fra tid til annen dukker VidaXL opp med resultater når jeg leter etter varer. De pleier også å være veldig pågående med reklame på andre nettsider når jeg har besøkt dem. Jeg tror det egentlig er en nederlandsk nettbutikk og som sender varer fra utlandet, selv om nettsiden er på norsk, har .no adresse og priser er oppgitt i norske kroner. I følge nettsiden er prisene inkludert MVA. Men der det noen som har erfaring med å bestille varer derfra? Er det norsk MVA som er listet? Må man betale ekstra i fortolling og norsk MVA om varene koster over 350kr? Jeg vet at mange klager på veldig lang leveringstid når jeg ser på kundeanmeldelser, men jeg kan tolerere det for en del varer de har hvis prisene er riktige. Anonymkode: 2d431...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 24. juni 2019 #2 Del Skrevet 24. juni 2019 Har bestilt derfra, og moms var inkludert. Men lang leveringstid ja, husker ikke hvor lenge men følte det varte og gikk. Litt rufsete kvalitet på varen dog- føltes noe billig men jobben blir jo gjort. (Ellipsemaskin) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Del Skrevet 24. juni 2019 Bestilte noe fotoutstyr der i fjor høst. Lamper og bakgrunn i en pakke, levert på under 1 uke og ingen ekstra kostnad utover prisen på nettsiden. Kvaliteten er god. Anonymkode: 6f8d9...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg har bestilt via CDON som samarbeider med vidaXL.no man bestiller på cdon og varene blir sendt rett fra vidaXL. Bestilte to ganger og er veldig fornøyd. Sjekk først om de varene finnes på CDON og bestill heller derifra da jeg merket det var noe billigere på cdon selv om varene kommer fra samme plass. Fikk varene på døren fra postnord. Tok ca.1 uke. Var en liten defekt på den ene stolen og sendte klage til CDON som tok det videre med VidaXL. Uken etter fikk jeg den nye delen jeg trengte på døren. Kjør på! Anonymkode: d5a73...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg har bestilt der fra nå nylig. Ett bord. Er vell kanskje 2 uker siden jeg bestilte. Varen er på vei, men aner ikke når den kommer da. Kan holde deg oppdatert om jeg husker denne tråden. Første gang jeg bestiller, bestilte fordi jeg har hørt kun positive ting. Vurderte trademax men der har jeg hørt mange skrekkhistorier om lang leveringstid. Anonymkode: 9f09c...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå