AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Har du datet noen, men så er det noen du hadde sterkere følelser for? men når den du har følelser for faktisk viste interesse så dumpet du daten? fikk du dårlig samvittighet? Eller er det noen du har likt, som datet en annen eller var i forhold, men det føltes så rett? Hvordan ble det etterpå? Anonymkode: 129cc...83d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Jeg hadde et dilemma hvor jeg ble bedt på date av to forskjellige personer på samme kveld. De var kompiser så jeg følte at jeg ikke kan date begge to. Gikk for den jeg følte var mest geniun av dem. Som viste mest interesse for å møte meg... Anonymkode: 6a7b2...93c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 I det øyeblikk jeg vet at de dater noen andre skrus interessen ned/av, det blir bare ikke riktig. Jeg orker ikke stå i kø. Det blir aldri riktig. Jeg mister respekten for personen, hvis de går fra det ene rett til det andre, så det ødelegger seg selv. Anonymkode: 3dbc4...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå