Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd seg på den? Har nettopp meldt meg inn. Er det mye aktivitet der? Går visst ikke an å se når folk sist var pålogget og det er litt dumt. Erfaringer?

Anonymkode: 0ca2b...c21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt det to forsøk - 1. gang fikk jeg lite respons, så jeg sletta etterhvert. 2. gang var jeg heldig og har møtt et par hyggelige jenter. Kan nok være litt avhengig av hvor du bor og..

Anonymkode: 84e6f...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt det to forsøk - 1. gang fikk jeg lite respons, så jeg sletta etterhvert. 2. gang var jeg heldig og har møtt et par hyggelige jenter. Kan nok være litt avhengig av hvor du bor og..

Ok skjønner. Lurer på om jeg skal hive meg rundt å skrive noen meldinger selv. Fikk akkurat en mld fra en person nå så noe liv er det der 😊bor rett utenfor Oslo så det var mange i området som søkte vennskap. Nesten som en datingside hvor du velger hvem du vil skrive til 😀

Ts

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok skjønner. Lurer på om jeg skal hive meg rundt å skrive noen meldinger selv. Fikk akkurat en mld fra en person nå så noe liv er det der 😊bor rett utenfor Oslo så det var mange i området som søkte vennskap. Nesten som en datingside hvor du velger hvem du vil skrive til 😀

Ts

Ja, det er litt sånn! Ekstra viktig å se på interesser og kjemi framfor bilder osv, forresten 🙈 jeg trekker meg unna superattraktive jenter, det er jo helt dust😂

Kan jeg spørre om du bor vest/øst/sør/nord for Oslo?

AnonymBruker
Skrevet

Spennende å høre om Go Friendly-appen:) 

Anonymkode: 68bdf...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det da?

Anonymkode: 5a1bc...720

AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Ja, det er litt sånn! Ekstra viktig å se på interesser og kjemi framfor bilder osv, forresten 🙈 jeg trekker meg unna superattraktive jenter, det er jo helt dust😂

Kan jeg spørre om du bor vest/øst/sør/nord for Oslo?

Jeg bor øst for Oslo 😊 ja kikker litt på interesser og livssituasjon. Har tre barn men betyr ikke at jeg må ha venninner med barn. De aller fleste venninnene mine fra barndommen er barnløse og det spiller ingen rolle i vårt vennskap. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2019 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Hva er det da?

Den er en vennskapsapp for kvinner som søker flere venninner 😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hey Vina-appen er bedre etter min mening, ihvertfall utenfor Oslo. Fungerer omtrent som Tinder for å finne kun venninner. Har truffet andre via den. 

Anonymkode: 9edd0...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Får bare opp den svenske versjonen... Huh...

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hey Vina-appen er bedre etter min mening, ihvertfall utenfor Oslo. Fungerer omtrent som Tinder for å finne kun venninner. Har truffet andre via den. 

Anonymkode: 9edd0...4ae

Jeg har lastet den ned for en stund tilbake men får ikke til å bruke den. Den ber meg om å vise hvor jeg bor men når jeg trykker på "request location" så skjer det ingenting så da får jeg ikke brukt den. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får bare opp den svenske versjonen... Huh...

Screenshot_20190627-224109_Google Play Store.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...