Eføy Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Nå har jeg kommet hjem etter å ha vært mange uker borte pga skole, og når jeg nå kommer hjem, så er altså Norton antivirus "gått ut på dato". Jeg kan selvfølgelig fornye nå, men jeg har ærlig talt ikke råd før om 10 dager.. :cry: I varselmeldingen fra de, står det at jeg dermed ikke er sikret mot nye virus osv osv. Men programmet vil fortsatt kjøre i bakgrunnen og beskytte meg mot de "gamle" virusene som den allerede vet om eller? I såfall vil jeg vel klare meg nokså bra i 10 dager fremover? Vet det er en risk å ta, men jeg kan ikke bruke pengene mine på dette nå..
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Min Norton gikk ut for 1 år siden. Så lenge man ikke åpner skumle vedlegg eller surfer på suspekte sider, så får man ikke virus. Og ja, den beskytter mot gamle virus.
Eføy Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2005 Tusen takk for svar! Det var godt å høre. Jeg pleier ellers å være veldig forsiktig, åpner aldri vedlegg jeg ikke vet hva er osv, så da skulle det tydeligvis gå greit da.
Gjest Spacegirl Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Du kan jo ta i bruk et av de mange gratis antivirus-programmene? Jeg liker iallefall ikke å ikke være skikkelig beskytta . Men så har pc'en min krasja endel ganger pga virus også, så er kanskje litt ekstra forsiktig. Men for all del, du kan jo være heldig...
Eføy Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2005 Noen gratis-programmer du vil anbefale i den sammenheng eller? :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 På itpro har du en liten oversikt på gode antivirus http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=43 Klikk på detaljer under for info om hvert enkelt prog..
Gjest Spacegirl Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Jeg bruker AVG antivirus og er veldig fornøyd med den. Du finner den på den linken gjest har lagt ut . IKKE sats på AntiVir (som også finnes på den siden). Den er skikkelig trøblete å oppdatere. Lykke til
Superlammet Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Bruker ikke anti-virus jeg. Er nøye på hvor jeg surfer og hva jeg laster ned. Har ikke blitt utsatt for virusangrep på over ett år nå.. Og Norton? Kommer jeg aldri mer til å bruke.
Cronos Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 Bruker ikke anti-virus jeg. Er nøye på hvor jeg surfer og hva jeg laster ned. Har ikke blitt utsatt for virusangrep på over ett år nå.. Og Norton? Kommer jeg aldri mer til å bruke. Støtter denne. Laster aldri ned noe jeg ikke er 110% sikker på hva er. Dobblesjekker med forskjellige kilder. Og bruker Firefox. Svarer aldri på pop-up-bokser fra nettet som sier at "pc'en er usikker! Vil du ditt og datt?". (Det eneste jeg har er F-secure i tillfelle jeg må scanne en fil, men den er deaktivert hele tiden). Vi kjører med vind i håret.
Gjest F Skrevet 3. mai 2005 #10 Skrevet 3. mai 2005 Har du internett-abonnement fra Telenor er Norton Internet Security inkludert i prisen. Da kan du gå inn på medlemssidene dine og laste ned ny versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå