Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eldste ved 7-8 mnd. Yngste krabbet ved 6 mnd. 

Anonymkode: 0ec46...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min åler seg foreløpig bare bakover og i sirkel, men har til gjengjeld gjort det siden hun var fem måneder. Hun sitter nå selv, vil helst bare sitte om dagen, og nå er hun 6,5mnd. Gleder meg til hun begynner å åle seg fremover/krabbe, rett og slett fordi hun blir så sint når hun ikke kommer seg fremover 😊

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær forberedt på å få svar a la "Babyen min begynte å krabbe da den var 2 uker 😅"

Anonymkode: ddb24...2cc

Skulle akkurat til å skrive det samme... men dæven du var kjapp. Jeg tenkte å skrive vær firberedt på svar at barnet allerede satt i magen til mora når ho var 6 mnd på vei... og krabbet selv ut under fødselen. . 

Anonymkode: 9d1c1...f4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min datter var nesten 7 mnd da hun satte seg opp selv. Ålte seg ved 8 mnd. Krabbet sjeldent (foretrakk å hoppe på rumpen eller gå langs møbler), men mener hun kunne det fra ca 10/11 mnd. Gikk da hun var 15 mnd. 

Anonymkode: 0ff19...c03

AnonymBruker
Skrevet

Mi åle seg litt nå, ho er snart 6 m. Veldig spent på kva skjer framover. Ho var veldig sein med å halda hovudet! No skjer mye framgang på kort tid. 

Anonymkode: d42ac...215

AnonymBruker
Skrevet

Vår begynte å sette seg opp og krabbe ordentlig rundt 8 mnd. Hun satte seg vel egentlig opp litt før, men da kunne hun ikke sitte, så hun støttet seg med én hånd i bakken og lekte med den andre og tippet stadig over. 

Anonymkode: 73f5c...55d

AnonymBruker
Skrevet

Min er snart 11 måneder og verken sitter, krabber eller åler. 

Anonymkode: 3c1d6...a0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...