AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Hei! Har gått på Yasmin i litt over en uke nå (etter yasminelle i tre mnd) og det føles ut som om jeg har blitt blytung. Jeg spiser, drikker, sover og trener som vanlig, men jeg føler meg bare svær og plutselig ikke vel i kroppen. Har ikke vekt, så jeg vet ikke om jeg har gått opp i vekt. Kan man det på p-piller selv om man ikke spiser mer? Er dette en fase, eller har noen erfaringer med at det forblir slik? Føler meg ikke helt vel i kroppen min, plutselig Anonymkode: ed7e7...238
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Jeg opplevde det samme på Loette, og når det ikke ga seg etter 6-7 måneder så byttet jeg merke, og har det mye bedre nå. Vekten er ikke helt der den var før jeg startet, men har gått ned litt Anonymkode: 8eb45...2e8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #3 Skrevet 24. juni 2019 Jeg fikk vann i kroppen av yasmin. Ble litt bedre, men hadde allltid litt mer vann enn jeg pleide. Jeg går ikke på noe kunstig hormoner lenger, det er for mye bivirkninger. Fikk nye bivirkninger etter 1 år på yasmin. Humør og sexlyst. Merket ikke det før jeg hadde gått på de en god stund. Deilig å være meg selv igjen. Men kansje det blir anderledes med deg? Alle kropper takler ting forkjellig. Min kropp liker ikke kunstige hormon er ihvertfalv Anonymkode: 16602...ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå