AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Jeg er utdannet massør fra Axelsons body work school, jobber på en klinikk som tilbyr andre ting som kiropraktor, fysio osv. Har opplevd kvinner som kan ønske seg noe mer under massasjen. Hva tenker du kvinne, kunne du tenke deg en mer intim massasje med den rette terapauten? Om lysten din sa ja. Anonymkode: aa48e...c65
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 Det er en fantasi jeg har☺️ Men det er forskjell på fantasi og virkelighet, hadde nok ikke vært klar for det om jeg fikk muligheten. I min fantasi er det ikke snakk om å ha sex, men at terapeuten bruker hendene sine på meg. Det er ikke avtalt noe på forhånd, så en del av det som er pirrende er tanken på «om han kommer til å..» Men igjen, dette er bare en fantasi. Anonymkode: 07d87...955 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en fantasi jeg har☺️ Men det er forskjell på fantasi og virkelighet, hadde nok ikke vært klar for det om jeg fikk muligheten. I min fantasi er det ikke snakk om å ha sex, men at terapeuten bruker hendene sine på meg. Det er ikke avtalt noe på forhånd, så en del av det som er pirrende er tanken på «om han kommer til å..» Men igjen, dette er bare en fantasi. Anonymkode: 07d87...955 Jeg tenker med hendene ja, har opplevd det 2 ganger med en kvinne der hun hintet til mer. Anonymkode: aa48e...c65
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker med hendene ja, har opplevd det 2 ganger med en kvinne der hun hintet til mer. Anonymkode: aa48e...c65 Kan jo spørre deg om det samme; har du noen gang hatt lyst til å gi en pasient mer intim behandling? Anonymkode: 07d87...955 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8 Skrevet 23. juni 2019 Nei. Vil ikke være med på å senke statusen på yrker. En kvinne kan ikke si hun er massøse uten at menn humrer og kommenterer noe kvalmt. Vil ikke bidra til at yrket blir mere stigmatisert og sett ned på mere selv om massøren er mann. Anonymkode: e1015...76a 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 Kunne kanskje vært pirrende i fantasien, noe slikt som en bruker over beskriver("om han kommer til å..."), men ikke noe jeg hadde villet leve ut, nei. Jeg hadde følt på hvorvidt han virkelig vil det(så jeg vil også sende spørsmålet ditt tilbake til deg), og uansett vil jeg som regel bare å få løst opp spente og ømme muskler ellers på kroppen når jeg først betaler for massasje. Dessuten hadde jeg opplevd firmaet som litt mindre seriøst, på en måte. Anonymkode: fcc1a...0b6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker med hendene ja, har opplevd det 2 ganger med en kvinne der hun hintet til mer. Anonymkode: aa48e...c65 Hvordan hintet de? Hva sier man for å signalisere at man vil ha happy ending? Anonymkode: 2dcc4...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Vil ikke være med på å senke statusen på yrker. En kvinne kan ikke si hun er massøse uten at menn humrer og kommenterer noe kvalmt. Vil ikke bidra til at yrket blir mere stigmatisert og sett ned på mere selv om massøren er mann. Anonymkode: e1015...76a Det er bra. Klart man må være seriøs. Det er lov å fantasere om det meste, men igjen vil jeg si at det er stor forskjell på fantasi og virkelighet. Anonymkode: 07d87...955
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #12 Skrevet 23. juni 2019 En gang gikk jeg til massasje til en random fyr på er ordentlig og seriøst massasjested, helt tilfeldig viste massøren seg å være en fyr jeg hadde sett og flørtet med kun med heftig blikkontakt og smil ved et par anledninger på en matbutikk i et annet område i byen. Han kjente også igjen meg og sa at han gjenkjente meg fra matbutikken. Akkurat da hadde jeg ikke hatt noe imot om han hadde prøvd seg på noe, massasjen var utrolig pirrende. Men har aldri noen gang ellers følt det slik. Anonymkode: 1199f...5c5 3
solmåneogstjerner Skrevet 23. juni 2019 #14 Skrevet 23. juni 2019 (endret) Nei selvsagt ikke. Det andre har jeg kjæreste for. Om jeg ikke hadde kjæreste så hadde jeg enten vært uten, eller funnet noen på en annen måte. Endret 23. juni 2019 av solmåneogstjerner 1
Gjest Lily_88 Skrevet 23. juni 2019 #15 Skrevet 23. juni 2019 Nei. Jeg får den deilige følelsen når det er min mann, han kan mine erogene soner. Blir bare rart når en annen mann masserer meg. Da vil jeg ha massasje pga velvære og andre "grep" min mann ikke kan. Når jeg er på ferie i utlandet, går jeg MYE. Når ferieturen er mot slutten, spanderer jeg på meg en massasje, gjerne en hel time med bare føttene som får stell. Det kan bli intimt med lårmassasjen og lyskmassasjen, men blir ikke tent når det er fremmede menn som masserer.
Nissi Skrevet 26. juni 2019 #16 Skrevet 26. juni 2019 Hadde ikke vært noe jeg hadde bedt om eller ønsket om det var en tjeneste som ble tilbudt. Men har kjent på fantasien både på spa og hos fysio. Fysioterapeuten var en kjekk mann som behandlet bekkenplagene mine. Så da ble det jo en del berøring "i området". Aldri noe upassende, men fikk noen fine fantasier ut av det. På spa har jeg fått massasje av rumpe og lår og det er alltid deilig. Men siden det var en dame som utførte det ble det ikke fantasier ut av det. Liker menn:)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #17 Skrevet 26. juni 2019 Nei, absolutt ikke. Og hadde du prøvd deg, hadde jeg tatt turen rett ned på politistasjonen så fort jeg fikk kledd på meg. Anonymkode: d08f9...e75 5
Gjest Paramount Skrevet 26. juni 2019 #18 Skrevet 26. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, absolutt ikke. Og hadde du prøvd deg, hadde jeg tatt turen rett ned på politistasjonen så fort jeg fikk kledd på meg. Anonymkode: d08f9...e75 Tåpelig måte å reagere på synes jeg. Settingen er feil selvsagt, men likevel.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #19 Skrevet 26. juni 2019 På 23.6.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev: Det er en fantasi jeg har☺️ Men det er forskjell på fantasi og virkelighet, hadde nok ikke vært klar for det om jeg fikk muligheten. I min fantasi er det ikke snakk om å ha sex, men at terapeuten bruker hendene sine på meg. Det er ikke avtalt noe på forhånd, så en del av det som er pirrende er tanken på «om han kommer til å..» Men igjen, dette er bare en fantasi. Anonymkode: 07d87...955 Dette. Men det hadde helt ærlig vært kult å oppleve i virkeligheten, for massasje er noe av det som tenner meg mest... Anonymkode: d832d...736 1
MuffinStud Skrevet 26. juni 2019 #20 Skrevet 26. juni 2019 (endret) Hvis noe av dette skulle funket, måtte det ha skjedd betydelige og utvetydige invitasjoner fra klienten først. Og det skal være likeverdighet mellom de. Husk at du er her i jobbsammenheng puttet sammen med en du normalt ikke nødvendigvis ville omgått. Det kan være en svært sårbar person. Kan hende de fantaserer og dermed gir noe subtilt som du oppfatter som hint og det blir en spiral de mister kontroll over. Massøren skal ikke klå og skal ikke "fiske" etter samtykke. Det er ikke sikkert ditt fokus under massasjen er så diskret som du tror. Jeg forventer å kunne sende både kone og datter på en seriøs klinikk uten at de går derifra med en uggen følelse. Endret 26. juni 2019 av MuffinStud 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå