AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Denne går litt under mental helse også, men poster her. Er det noen som har noen gode nettsteder, bøker, YouTubekanaler etc med folk som er motiverende for å gjøre livet bra? Jeg "starter livet på nytt", ved å endre miljø, livssyn og tro, ongangskrets, hjemby, egentlig alt. Jeg er usikker på hvem jeg er, selv om jeg jo har noen tanker rundt det. Er det noen som har noen gode tips til hvor å hente litt input? Evt noen som driver med coaching på nett osv.. Jeg er i faren for å få i fella der jeg vare er inne hver dag og ser på netflix og spiser chips og forfaller.. trenger et kick, et lite spark bak! Og litt gode tankesett.. Anonymkode: e8a2a...d96
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 Du kan sjekke ut Shane Dawson på You Tube. Mindy Minx også. De har begge mye å bidra med for å komme fordommer til livs! Og min <3- favoritt "All things green". De er vanlige mennesker med utfordringer på en eller annen måte, men som hever seg over og er den de er. "All things green" er lykkelig da, og en helt nydelig person. Jeg ser mye heller på mennesker som inspirerer fordi de er fine mennesker. De lærer ikke bevisst bort noe, sånt blir bare ord. Å vise et liv er så mye mye bedre syns jeg. Anonymkode: bc582...36d
Anim92 Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sjekke ut Shane Dawson på You Tube. Mindy Minx også. De har begge mye å bidra med for å komme fordommer til livs! Og min <3- favoritt "All things green". De er vanlige mennesker med utfordringer på en eller annen måte, men som hever seg over og er den de er. "All things green" er lykkelig da, og en helt nydelig person. Jeg ser mye heller på mennesker som inspirerer fordi de er fine mennesker. De lærer ikke bevisst bort noe, sånt blir bare ord. Å vise et liv er så mye mye bedre syns jeg. Anonymkode: bc582...36d Veldig enig i at det er aller mest inspirerende med å se menneskers liv, ja..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sjekke ut Shane Dawson på You Tube. Mindy Minx også. De har begge mye å bidra med for å komme fordommer til livs! Og min <3- favoritt "All things green". De er vanlige mennesker med utfordringer på en eller annen måte, men som hever seg over og er den de er. "All things green" er lykkelig da, og en helt nydelig person. Jeg ser mye heller på mennesker som inspirerer fordi de er fine mennesker. De lærer ikke bevisst bort noe, sånt blir bare ord. Å vise et liv er så mye mye bedre syns jeg. Anonymkode: bc582...36d Takk for tips! Anonymkode: e8a2a...d96
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 https://secularbuddhism.com/ Anonymkode: 27bbc...4af
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 Dytter denne litt🙈 Anonymkode: e8a2a...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå