degamecesc Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Ved siden av studiet, hvor er det lurt å søke? Til nå har jeg kun erfaring med barn men det holder ikke for kveldsjobb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Rema 1000 kiwi etc Anonymkode: c43df...e9d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 det finnes barnevakt-tjenester der man jobber kveld og helg, søk opp aktører i din by. ellers er det jo alt mulig du kan søke.. butikk, spisesteder og utesteder/barer, 1. linjesupport for div kundeservice, gallup, telefonsalg, forskjellige budjobber (pizzabud, foodoora). jeg hadde deltidsjobb som it-support ved siden av studiet, jobbet både dagtid og kveld. hadde jo ikke forelesninger hver dag så var ikke problematisk å jobbe dagtid iblant. Anonymkode: f34d4...9ac
degamecesc Skrevet 23. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2019 33 minutter siden, isw said: Hva studerer du? Grunnskolelærer, som jeg fikk høre så kommer det til å være mye obligatorisk forelesninger
isw Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, degamecesc skrev: Grunnskolelærer, som jeg fikk høre så kommer det til å være mye obligatorisk forelesninger Ok, litt vanskelig å få en deltidsjobb på kvelden direkte relatert til det. Jeg er litt motstander av å skulle jobbe i kassen et sted, siden jeg ikke synes det gir den erfaringen i kommunikasjon som gir nyttig kompetanse. Har du sett på stillinger der du aktivt må kommunisere med kunden i butikker og måles på resultater?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Skrevet 23. juni 2019 Min sønn fikk kveldsjobb i norsk gallup, to kvelder og. uke ca 5 timer pr. gang. Fikk vel en 4-5000 pr mnd i lønn tror jeg. Anonymkode: d0c1f...362
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8 Skrevet 23. juni 2019 Private barneverns institusjoner? Støttekontakt? Privat leksehjelp? Tenker på hva som kan være relevant til din utdanning. Pub/bar. Severingsteder generelt. Anonymkode: 84975...701
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Rema 1000 kiwi etc Anonymkode: c43df...e9d I de største byene kan slike arbeidsplasser i verste fall faktisk få inn flere hundre søknader... Anonymkode: 0671f...2c1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: I de største byene kan slike arbeidsplasser i verste fall faktisk få inn flere hundre søknader... Anonymkode: 0671f...2c1 Ja da, men TS later da til å være av den seriøse typen, og de kommer gjerne ganske langt fram i jobbkøen. Jeg tenker at det er lurt å ha en kveldsjobb som ikke krever noen større hjerneaktivitet, når man studerer på dagtid. Anonymkode: 9ad10...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 Rengjøringsjobb kan også være et alternativ, om du har fysikken til det. Tenk på det som gratis trim. Anonymkode: 9ad10...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #12 Skrevet 23. juni 2019 Det er mange muligheter for kvelds- og helgejobbing (og evt. å jobbe heltid på sommeren) på Oslo Lufthavn. Enten i butikkene eller serveringsstedene i terminalen, eller mer direkte "flyrelatert". F.eks. har handlingselskapene som SAS Ground Service og Menzies Aviation mange deltidsansatte, man kan jobbe med flycatering hos Gate Gourmet eller SSP, renhold av fly hos Sodexo eller som kabinansatt. Noen ledige stillinger nå: https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=150622213 Butikkselger hos Thune https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=150504518 Kvelds og helgejobb på 7-Eleven https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=148283344 Servicemedarbeider via Manpower Anonymkode: 8cfed...db0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #13 Skrevet 24. juni 2019 18 timer siden, degamecesc skrev: Grunnskolelærer, som jeg fikk høre så kommer det til å være mye obligatorisk forelesninger Bolig for utviklingshemmede. Litt avhengig av hvor langt i utdannelsen du har kommet kan det være du får bedre betalt også. Med har som regel masse behov for ringevikarer hele døgnet. Bare send masse søknader til masse boliger. Anonymkode: 6e6ed...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå