Gå til innhold

Synes han sexen med meg er kjedelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig begynte han å spørre om det er noen fantasier eller fetisher jeg har i sengen. Når jeg tenker meg om så har sexen vår vært ganske ensformig. Men må mistenker jeg at han synes sexen med meg er kjedelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 38585...d45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spurte du han om det samme?

Anonymkode: 88cf6...199

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere i senga da? 

Anonymkode: 238df...a53

Skrevet

Sex, samma hvem det er med kan bli kjedelig. Kan være positivt at han snakker om sex og ønsker om variasjon. Et tegn på at han vet å gjøre noe med saken. Betyr nødvendigvis ikke at han synes du er kjedelig. Skulle du derimot si "vet ikke" "har ikke noen" "tenker ikke på noe" "fantaserer aldri" "tenner kun på" osv....så kan det hende han blir litt paff, og ikke tar opp tema mer, og da er dere stuck der dere er nå.

Bli med på noe variasjon. Kom med forslag til stillinger. Gå utenfor komforsonene. Del litt kinky fantasier. 

Prøv noe uskyldig som klask på rompa eller blindfold. La ham binde deg fast. Kjøre på med noe rollespill...osv.

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plutselig begynte han å spørre om det er noen fantasier eller fetisher jeg har i sengen. Når jeg tenker meg om så har sexen vår vært ganske ensformig. Men må mistenker jeg at han synes sexen med meg er kjedelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 38585...d45

Du kan svare ham på om du har noen fantasier. Og spørre ham om han har noen? Det er ikke dermed sagt at han synes det er kjedelig å ha sex med deg :) 

Skrevet

Så bra at han tar det opp, da. Det viser jo at det er deg han vil gjøre nye ting med. Og det er så utrolig mye kult man kan gjøre både for og med hverandre.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sex blir alltid kjedelig i lengden, er bare de 5 første rundene som er spennende. Som å åpne pakker på juleaften, spenningen er kortvarig.

Anonymkode: 85605...72e

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg av den oppfatning at det ikke finnes kjedelig sex. All sex er spennende for meg. Misjonær med samme person i 10 år? Ja fortsatt deilig 🎉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex blir alltid kjedelig i lengden, er bare de 5 første rundene som er spennende. Som å åpne pakker på juleaften, spenningen er kortvarig.

Du kan snakke for deg, men er nok ikke sånn for alle.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv er jeg av den oppfatning at det ikke finnes kjedelig sex. All sex er spennende for meg. Misjonær med samme person i 10 år? Ja fortsatt deilig 🎉

Ja, samme her. Jeg trenger ikke å forandre på vanlig enkel sex. Den er kjempe god. Men så er det sånn at man må lære seg å takke for det man har og lære seg å nyte det man har. Gresset er aldri grønnere på andre siden, noe mange tror.

Anonymkode: cb1d4...926

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

På tide med mer kinky sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan snakke for deg, men er nok ikke sånn for alle.

Ja, samme her. Jeg trenger ikke å forandre på vanlig enkel sex. Den er kjempe god. Men så er det sånn at man må lære seg å takke for det man har og lære seg å nyte det man har. Gresset er aldri grønnere på andre siden, noe mange tror.

Anonymkode: cb1d4...926

Å joda, alltid spennnede med ny partner! Alle er forskjellige i senga, noen yter mer enn andre. Noen tar den analt, andre ikke. Noen svelger, noen ikke....

Samtidig har alle forskjellige kropp, underliv...

Listen er lang. Så jo, gresset er ofte mye grønnere... 🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rutinesex blir kjedelig i lengden. Har vært sammen med samboeren min i 11 år. Regelmessig må vi finne på noe nytt som spicer opp sex-livet vårt. Vi kan sitte sammen på det Kondomeriet sine nettsider å se på ting vi kunne tenke oss å prøve. Prøver å overraske hverandre regelmessig. Feks samboer kommer hjem og jeg har gjort klart soverommet med stearinlys og har på meg noe undertøy jeg vet han liker. Tror ikke vi er sånn spesielt kinky, men det har vært viktig for oss å være åpne og kunne snakke om sex. Jeg eller han må kunne si til den andre at nå begynner det å bli litt ensformig uten at den andre tar seg nær/eller blir såret. 

Anonymkode: ff057...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det litt kjedelig å ikke snakke om fantasier eller fantasere litt sammen. Jeg synes du skal benytte deg av muligheten og prøve deg litt frem, men bare forsiktig, og vær åpen om hva du liker og hva du ikke liker. Gjerne først med deg selv og så med partner. 

Anonymkode: 34d36...df5

• Liker 1
Skrevet

Variasjon er alltid bra, iallefall for veldig mange. Jeg personlig hadde tenkt at sex uten variasjon hadde blitt kjedelig i lengden. Akkurat som at jeg ikke spiser det samme til middag hver dag, eller går nøyaktig samme runde i skogen hver dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rutinesex blir kjedelig i lengden. Har vært sammen med samboeren min i 11 år. Regelmessig må vi finne på noe nytt som spicer opp sex-livet vårt. Vi kan sitte sammen på det Kondomeriet sine nettsider å se på ting vi kunne tenke oss å prøve. Prøver å overraske hverandre regelmessig. Feks samboer kommer hjem og jeg har gjort klart soverommet med stearinlys og har på meg noe undertøy jeg vet han liker. Tror ikke vi er sånn spesielt kinky, men det har vært viktig for oss å være åpne og kunne snakke om sex. Jeg eller han må kunne si til den andre at nå begynner det å bli litt ensformig uten at den andre tar seg nær/eller blir såret. 

Anonymkode: ff057...bb8

Wow stearin lys😂😂😂 som om mannen bryr seg om det🤣

Anonymkode: 0ac49...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...