Anie Skrevet 30. august 2002 #1 Skrevet 30. august 2002 Spy er digg... Tømme maven for syre er jo kos... Fylle kjeften med spy, Svelge for å spare til Neste spyrunde... Så det blir mer å spy.. Kanskje litt kvalmt å lese, men hvor mange "rammes" ikke av dette i tidens stunder. Det får meg til å synes synd på alle gravide som er syke i flere måneder. Jeg er glad jeg "bare" har hatt spysjuka, og at det går over etter et par dager... :-?
Mathias Skrevet 30. august 2002 #2 Skrevet 30. august 2002 Så fint at du delte dette med oss alle. Det beriket min dag...... Nå har du bodd for lenge alene anie....
Gjest Diva Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 ÆSJ! Vi hadde omgangssjuke i mars. Det sugde. Vi var dårlige i en uke - 10 dager etterpå. Har aldri følt meg så tom. Hadde nesten lyst til å ringe etter ambulanse!? Største helvete jeg/vi har opplevd nesten. Det merkelige er at jeg hadde vondt i ryggsøyla tre dager etter utbruddet. Så vondt, så vondt. Det var skikkelig psyko! Håper vi for guds skyld ikke får denne opplevelsen igjen i år. Nå ere nok!!!! Hilsen friske meg
Majken Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 Uff ja. Hadde en omgang i januar. Hadde billett til å dra på Disney on Ice i Oslo, men den kunne jeg se langt etter...... Vondt å gå, vondt å stå, vondt å ligge, vondt å sitte, vondt å kaste opp, vondt å ikke kaste opp. Og så tørst!!!! Men det nyttet jo ikke å drikke noe som helst, for det kom jo opp igjen. Trudde jeg skulle tørste i hjel. Og så sakte tida gikk! Lovte hver time i løpet tre dager at heretter skal jeg være snill og grei, og alltid slippe folk med lite varer forbi meg i køen i butikken, aldri utsette til neste dag det jeg kan gjøre i dag osv osv .
Tusenfryd Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 Vet ikke, er det mange som rammes av dette nå om dagen? Sist gang jeg var syk var jeg drita fyllesjuk etter eksamensfesten min, og man kan vel si det var fortjent begge deler, både festen hurra - ferdig! Og - ville jeg vite noe om dette? Nei, egentlig ikke, så jeg skulle ikke ha lest det. Men hadde jeg ikke lest det ville jeg jo ikke visst at du var syk så jeg kunne ønske deg en riktig god bedring!
Anie Skrevet 30. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2002 Og - ville jeg vite noe om dette? Nei, egentlig ikke, så jeg skulle ikke ha lest det. Men hadde jeg ikke lest det ville jeg jo ikke visst at du var syk så jeg kunne ønske deg en riktig god bedring! Tusen takk, tusenfryd... endelig litt sympati å få...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå