AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Desperasjonen har ført meg hit, skal på ferie i morgen tidlig og leter rundt i leiligheten min etter et brunt belte, et blått soveposetrekk, en oransje treningstopp, og et knallrosa lommespeil. Førstnevnte tok jeg av meg sist jeg var full, og har tilsynelatende lagt det et "lurt sted". Alle forslag til hvor jeg skal lete mottas med takk. Håper å slippe å endevende leiligheten fullstendig. x) Anonymkode: 1df32...734
tånegla Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Har du sjekket i kjøleskapet? Der finner jeg de mest utrolige ting😳 under sengen er også en vinner. Evt om du har en knagg hvor det henger klær, sjekk under dem. Obs her er det viktig å ta av plagg for plagg og ikke bare løfte litt😁 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 35 minutter siden, tånegla skrev: Har du sjekket i kjøleskapet? Der finner jeg de mest utrolige ting😳 under sengen er også en vinner. Evt om du har en knagg hvor det henger klær, sjekk under dem. Obs her er det viktig å ta av plagg for plagg og ikke bare løfte litt😁 Takk! Jeg fant brillene mine i kjøleskapet, så var flaks jeg lette der! Beltet lå i en boks under senga, i en hundepose, inni et putetrekk. Soveposetrekket ble funnet (inni soveposen, så logisk nok den), toppen og lommespeilet er fremdeles helt borte. Anonymkode: 1df32...734
solmåneogstjerner Skrevet 23. juni 2019 #4 Skrevet 23. juni 2019 Ja jeg er synsk. Du finner tingene der du la dem fra deg.
tånegla Skrevet 23. juni 2019 #5 Skrevet 23. juni 2019 Ha ha du la virkelig det belte på en smart plass
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #6 Skrevet 23. juni 2019 Lommespeilet ligger der du sist linet opp noen striper, og treningstoppen kastet du i fylla fordi du hadde spydd på den. Ser det helt tydelig! Anonymkode: 3442e...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå