AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Del Skrevet 23. juni 2019 Hei, dere. Jeg trenger virkelig noen råd. Jeg er samboer og forlovet med det jeg alltid har tenkt og følt har vært verdens beste mann, men som jeg nå ikke aner hva jeg skal tro om. Hele tiden vi har vært sammen har han behandlet meg bra, tatt vare på meg og jeg har følt meg så heldig og elsket. Jeg trodde ikke det gikk ann å ha det så fint. For en tid tilbake skulle han i utdrikningslag utenlands og jeg spurte om han trodde det ble strippeklubb. Han ante ikke, men vi var enige om at det var greit å være der og drikke øl, men ikke noe mer. Selvfølgelig sa han, han hadde ingen interesse av sånt og ville aldri gjort noe for å såre meg. Han kommer hjem fra utdrikningslaget og sier at de var på strippeklubb, men at de var der kort og at det ikke skjedde noe. Ok tenker jeg. Jeg stoler jo på han, han er tross alt det beste mennesket jeg har møtt og mannen jeg skal dele livet med. En uke etter sier han at han må fortelle meg noe. Han har kjøpt lapdance. I mitt hode er det en dame med g-streng som gnikker seg litt og går runden rundt bordet. Så jævlig naiv jeg er. Han har blitt tilbudt lapdance 4-5 ganger og takket nei før han til slutt sa ja. Han har blitt med henne inn på et eget rom, hun har vært helt naken, danset, sittet oppå han, han har tatt på puppene og rumpa hennes (uoppfordret!), hun har åpnet beltet og knappen hans. Han likte det og var hard. Det varte i cirka 10min og han takket nei og gikk ut da hun spurte om han var interessert i mer. Jeg føler det er som en stor del av meg har dødd. Han sier han angrer, at det er det dummeste han har gjort, at han ikke skjønner at han selv kunne gjøre det og ikke vet hva han har tenkt. Han sier at forholdet vårt er alt han vil ha, at det ikke er noe som mangler og at det ikke er noe med oss som fikk han til å gjøre det. Han sier han tror det var stemningen, at de andre gjorde det, at han hadde drukket i nesten et døgn og en følelse av at dette var once in a lifetime. Jeg synes det er en rævva unnskyldning for å drite i min eksistens. Jeg veksler mellom å tro han, kjenne på kjærlighet og fremtiden vår, og å hate han, ønske han alt vondt og en overveldende følelse av å være med en helt fremmed person. Det har gått noen uker nå, men jeg er fortsatt på en berg og dalbane. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han har gjort det og han visste dette ville såre meg og gå på selvtilliten. Hvorfor i helvete skal jeg tilgi noe jeg ikke skjønner? Hvordan kan jeg gifte meg med en som tenner på stakkars prostituerte damer? Kan dette være en person jeg vil ha barn med i fremtiden? Det er så unødvendig... Vi hadde et forhold som var bedre enn jeg noen gang hadde turt å drømme om. Jeg savner han så innmari. Jeg tror at dette var et engangstilfelle og er ikke redd for gjentakelse, men det gjør så vondt og jeg føler meg så liten og dum. Beklager langt innlegg.. Anonymkode: 31572...1ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Loff77 Skrevet 23. juni 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 23. juni 2019 Synes det er tilgivelig! Ett utdrikningslag som tok litt av og han drakk mer enn han tåler, tydeligvis. Strippeklubb og lapdance er jo ikke verdens undergang. Han angrer og har stor respekt for deg og forholdet når han forteller om det og må ta konsekvensen. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg synes uansett du bør ta en pause, både for egen del og for å markere egne grenser. Anonymkode: 899cc...a11 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 23. juni 2019 Altså i min bok er det utroskap. Hva hadde han syntes om situasjonen var omvendt? Anonymkode: 53662...a44 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #5 Del Skrevet 23. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier han angrer, at det er det dummeste han har gjort, at han ikke skjønner at han selv kunne gjøre det og ikke vet hva han har tenkt. Han sier at forholdet vårt er alt han vil ha, at det ikke er noe som mangler og at det ikke er noe med oss som fikk han til å gjøre det. Han sier han tror det var stemningen, at de andre gjorde det, at han hadde drukket i nesten et døgn og en følelse av at dette var once in a lifetime. Jeg synes det er en rævva unnskyldning for å drite i min eksistens. Altså at dette var svært viktig for han å oppleve? Jeg ville dumpet han! Anonymkode: 7ab09...2dd 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 23. juni 2019 #6 Del Skrevet 23. juni 2019 Skjønner veldig godt at du føler som du gjør! Jeg hadde ikke tålt synet av mannen min på LENGE dersom han hadde gjort det samme... Men - han valgte å fortelle deg om dette. Han kunne latt være å si noe, og sluppet billig unna. Antagelig har ikke samvittigheten hans vært særlig god etterpå. Han vet at han risikerer forholdet ved å fortelle, men at han likevel gjør det sier meg at han egentlig er en ålreit fyr som har dumma seg skikkelig ut. At han ikke vil føre deg bak lyset er positivt. Når det er sagt, så syns jeg absolutt du må kunne kreve litt avstand fra han ei stund framover, og at du får bruke tid på å sortere tanker og følelser, og finne ut hva dette har å si for forholdet deres. Lykke til - jeg håper at det ordner seg for dere! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #7 Del Skrevet 23. juni 2019 Det hadde ikke vært greit for meg. Han skal ha for at han var ærlig om det da, hadde han ikke sagt noe hadde du jo aldri mistenkt det. Men for min del ville nok tillitten blitt ganske dårlig etterpå, og jeg hadde lurt på om han tok flere dårlige valg under rus senere.. Dere hadde en avtale på forhånd som han brøt. Å la en naken kvinne danse for han og gni seg inntil han, i et rom alene bare de to, mens han tar på hennes nakne kropp og sitter med ereksjon som hun tar frem er langt over grensa.. Han løy også i starten om at noe hadde hendt. Altså han gjorde noe han viste ikke var greit for deg og det viser lite respekt samme hvor han er eller hvem han var med... Anonymkode: 68cdd...112 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #8 Del Skrevet 23. juni 2019 Hadde ikke klart å være i det forholdet videre tror jeg. Anonymkode: fa56a...771 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 23. juni 2019 #9 Del Skrevet 23. juni 2019 Han respekterer deg nok til å si ifra, han kunne lett holdt dette hemmelig. Men det gjorde han ikke. La det gå. Jeg personlig syns ikke dette er en big deal, men vi har alle ulike grenser. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 23. juni 2019 #10 Del Skrevet 23. juni 2019 Dette var vanskelig. Uansett hva som blir resultatet her, er det du (og han) som må leve med konsekvensene av valget, så ha dine egne, nøye refleksjoner. Så om en venninne eller søster ville valgt det motsatte av deg, er ditt valg likevel RETT FOR DEG. For meg hadde dette vært et grovt tillitsbrudd. Nå er jeg i midten av førtiårene, og tenker at dersom dere er unge er det mer 'forståelig' at han lar seg rive med av stemning og hva de andre gjør. Dersom han er feks i førti-/femtiårene, har jeg en sterkere forventning om at A) han ikke drikker mer enn at han har kontroll hele tiden og B) at han er så trygg i seg selv at han ikke påvirkes av 'gruppepress', og C) i større grad klarer å se langtidskonsekvensene av sine handlinger. Vet ikke hva jeg ville gjort selv. TROR at jeg i tjueårene med partner som gjorde noe slikt ville gjort det slutt, men nå som jeg er eldre tenker jeg at 'hadde dette skjedd i tjueårene burde jeg IKKE gjort det slutt'. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Del Skrevet 23. juni 2019 Det her er utroskap. Anonymkode: e55ca...687 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #12 Del Skrevet 23. juni 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: at de andre gjorde det De andre, har de også kjærester? Kan du ta en prat med kjærestene til de andre mennene? Anonymkode: 7ab09...2dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #13 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg tror at han innrømte det fordi han var redd for at ts uansett ville få vite sannheten fra noen andre... Så han innrømte det av egne egoistiske grunner. Anonymkode: 7ab09...2dd 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #14 Del Skrevet 23. juni 2019 For meg hadde ikke dette vært verdens undergang selv om jeg ikke hadde likt det. Anonymkode: b576b...c61 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #15 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg hadde mistet respekten for han, og for meg er det da veldig vanskelig å skulle fortsette med han. Unnskyldningen hans er helt ræva. Once in a life time? Nei du gutt, prostituerte kan du finne overalt, det eneste som var once in a life time var at han potensielt kunne gjøre det uten å bli oppdaget denne ene gangen. De fleste innrømmer ikke slikt ut av respekt for partner, de innrømmer det fordi de har det vondt selv, og må "få det ut" for sin egen del. Det beviste han når han løy om det første gangen. Anonymkode: e91aa...330 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #16 Del Skrevet 23. juni 2019 Heldigvis har dere ikke barn sammen. Jeg hadde ikke engang akseptert strippeklubb( selv om det var utdrikningslag). For meg hadde DET vært kroken på døra.Men ser at folk har forskjellige grenser. Dette kommer til å spise deg opp innvendig,. Han var utro mot deg (og det som var dine grenser,,,tror jeg) i det øyeblikket han ble med henne inn på et eget rom !!!!! Hvor mye han enn angrer,var han utro.Derav hans dårlige samvittighet! Han vet det selv,men valgte å være det. Anonymkode: 9634e...cbc 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. juni 2019 #17 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Utdrikningslag i utlander betyr alltid strippeklubb. Dette var et guttelag som gikk over styr, det skjer. Han var i det minste ærlig om det som hadde skjedd. Hvis dere elsker hverndre så kommer deree igjennom dette men hvis du skal gnage på dette i evigheter kan du like gjerne gjøre det slutt nå. Endret 23. juni 2019 av Antoinette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #18 Del Skrevet 23. juni 2019 Han er mann og han er kåt. Han fortalte deg om det og han angrer. Jeg syns du skal glemme det og stole på han for det har han bevist at du kan. Anonymkode: 8a222...013 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #19 Del Skrevet 23. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er mann og han er kåt. Han fortalte deg om det og han angrer. Jeg syns du skal glemme det og stole på han for det har han bevist at du kan. Anonymkode: 8a222...013 ? Han har jo nettopp bevist at hun ikke kan stole på han... Anonymkode: 7ab09...2dd 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #20 Del Skrevet 23. juni 2019 Tenker han har delt for mange detaljer enn nødvendig. Hva skal du med all informasjon? Ja, han takket ja til vel mye, før han tok til fornuft og takket nei. Kanskje dere kan bli enig om at dette ble siste guttetur til utlandet.. For om dere ellers har det bra er det dumt å la dette feiltrinnet ødelegge det.. Anonymkode: 6abd1...e4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå