Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Bruker selvbruningskrem i ansiktet, og tar også solarium noen dager i uken. Hvordan påvirker selvbruningen resultatet i solarium? Vil jeg få ujevnheter (pigmentflekker?), slik som skjer når man har parafyme på når man soler seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Ikke hvis du ikke har på deg selvbruneren i solariumet, og det har du vel ikke? Den vasker du jo bort? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Hm, det er jo ikke mulig å VASKE bort selvbruner? Bruker jevnlig selvbruner, for å holde en fresh farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor trenger du solarium hvis du bruker selvbruner??? Uansett, selvbruneren farger kun det ytterste hudlaget, mens strålene i solariet trenger dypt ned i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. mai 2005 #5 Del Skrevet 3. mai 2005 Vil jeg få ujevnheter (pigmentflekker?)' date=' slik som skjer når man har parafyme på når man soler seg?[/quote'] Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chardonnay Skrevet 3. mai 2005 #6 Del Skrevet 3. mai 2005 Nei. Har en venninne som alltid smører seg inn med selvbruner når hun skal i solarium, og hun har en kjempefin farge 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siri piri Skrevet 3. mai 2005 #7 Del Skrevet 3. mai 2005 Nei, som alle her sier. det står vel på de fleste selvbruningsflasker at du fint kan sole deg med den på. MEN; en effekt er at en kan tro en tåler mer sol en hva som er bra for huden pga brunfargen fra flaske. Jeg bruker selvbruner nettopp for å slippe de skader og ulemper som kommer med solarium... hvorfor vil noen ta solarium lenger i det hele tatt? ta heller to lag med selvbruner spør du meg! men det er en helt annen diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avery Skrevet 3. mai 2005 #8 Del Skrevet 3. mai 2005 hvorfor vil noen ta solarium lenger i det hele tatt? ta heller to lag med selvbruner spør du meg! men det er en helt annen diskusjon... Til orientering så fungerer ikke selvbruner på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #9 Del Skrevet 3. mai 2005 Til orientering så fungerer ikke selvbruner på alle. For å spore enda lenger ut: hvis den ikke funker, hvorfor da bruke den i det hele tatt? Jeg prøvde selv ALT, men fikk kun lysegul farge. Men heldigvis har jeg funnet "min" selvbruner. Men som sagt: litt OT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna in Wonderland Skrevet 3. mai 2005 #10 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har også prøvd mye, men får bare en oransjelignende farge... Hva er det du har prøvd Lilith? Nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #11 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har også prøvd mye' date=' men får bare en oransjelignende farge... Hva er det du har prøvd Lilith? Nysgjerrig![/quote'] Jeg bruker St Tropez (skum, har også prøvd sprayen), og får skikkelig troverdig farge. I hvertfall såpass at svigermor alltid spør om jeg har tatt solarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avery Skrevet 3. mai 2005 #12 Del Skrevet 3. mai 2005 For å spore enda lenger ut: hvis den ikke funker, hvorfor da bruke den i det hele tatt? Jeg prøvde selv ALT, men fikk kun lysegul farge. Men heldigvis har jeg funnet "min" selvbruner. Men som sagt: litt OT. Er ikke helt sikker på hva du mener her, men om det er meg du stiller spørsmålet til, så bruker jeg ikke selvbruner, nettopp fordi det ikke syns at jeg har brukt den. Jeg har prøvd alt fra L'oreal til St. Tropez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #13 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skjønner bare ikke vitsen i å bruke både selvbruner og solarium samtidig, siktet ikke til noen spesielle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avery Skrevet 3. mai 2005 #14 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skjønner bare ikke vitsen i å bruke både selvbruner og solarium samtidig' date=' siktet ikke til noen spesielle...[/quote'] OK :-) En årsak kan kanskje være at man ikke ønsker å overdrive bruken av solarium, men ikke oppnår ønsket farge med selvbruner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. mai 2005 #15 Del Skrevet 3. mai 2005 OK :-) En årsak kan kanskje være at man ikke ønsker å overdrive bruken av solarium, men ikke oppnår ønsket farge med selvbruner ? Ja, eller selvbruner for farge, og solarium for velvære? Husk at vi alle trenger litt sol for at kroppen skal kunne ta opp D-vitamin Litt sol er bare godt, man trenger ikke overdrive av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #16 Del Skrevet 3. mai 2005 I get it... Nå har sikkert folk her inne inntrykk av at jeg ALDRI tar sol, men det er (dessverre) ikke helt sant; jeg er avhengig av å ha farge på kroppen, men prøver å begrense det og bruke selvbruner i stedet. Men varmen i solariet er godt for kropp og sjel midtvinters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. mai 2005 #17 Del Skrevet 3. mai 2005 En opplysning utenfor det trådstarter lurer på. Jeg har prøvd selvbruningskremen til Body Shop, den er topp!!! (får troverdig farge) Smører du solfaktor utenpå selvbruningskremen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå