jordbær86 Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Jeg drømte at jeg var på tur i skogen., plutselig så jeg opp på et høyt fjell, jeg klatret opp. Da jeg kom opp var det dør og vinduer der, jeg bare gikk inn, det bodde vist noen der, de inviterte meg inn. Det så ut som inne i et vanlig hus, tror ikke vi snakket så mye. La meg også oppi en barneseng, merkelig innfall, det lå også poteter og brødskiver i barnesengen. Så gikk jeg inn en annen dør og kom inn i en frisørsalong med sterkt blinkende lys i taket . Gikk ut igjen og da var det ikke skog der lenger men åpent landskap, siden gikk jeg på en vei, må ha gått rundt og rundt for kom igjen på samme sted hele tiden. Så våknet jeg, Hva denne drømmen skulle bety aner jeg ikke.
Lady Lovelylocks Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Det må være når jeg drømte at jeg kjørte opp et fjell. Rundt og rundt som en spiral. Fjellet var laget av appelsinskall. 1
T-Rex Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 Jeg husker ikke sammenhengen, men i en drøm møtte jeg en hvit grevling, som sa den var fra Lommedalen. 1
Zenobia Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Jeg drømte i natt at jeg steg på en buss. Så var det noe om en hamburger(??! Jeg har ikke spist hamburger på ... 15 år?) Denne fant jeg muligens inni en stekeovn. Det var også noen annen mat som jeg hentet i den stekeovnen.. Jeg steg på den bussen flere ganger. Snakket med buss-sjåføren hver gang. Irriterer meg at jeg ikke husker hva den andre maten var, annet enn at det var gatekjøkkenmat. Ikke var jeg spesielt sulten da jeg stod opp heller 2
smalls Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 I går natt drømte jeg var på byen og ble ganske full. Dørvakten var en feit kineser som prøvde seg på meg og heiv kongler på meg. Vet ikke hvorfor han heiv de på meg. Det flydde flere duer inne på utestedet. Så ble jeg med en random fyr hjem for sex. Men han bestemte vi måtte spille ludo og drikke whisky hele natten. Jeg ble så full jeg sovnet i godstolen Neste morgen, så ble jeg vekket av at Brad Pitt kysser meg på kinnet. Jeg latet som jeg sov, men da begynner han å pirke og dra i meg. Latet fortsatt som jeg sov. Han forsvant og leste i VG senere på dagen at han giftet seg med venninnen min jeg ble drit sjalu og malte hele huset hennes rødt i sinne?? Så våknet jeg 🤣 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 (endret) Jeg drømte engang rett etter at min bestemor døde, at jeg så henne på en bussholde plass, jeg viste hun var død i drømmen,så hun var et spøkelse, husker jeg våknet og var vettskremt...jeg hadde jo nettopp sett ett spøkelse. Selv om det er ca 20 år siden, husker jeg den drømmen godt. Endret 24. juni 2019 av AthenaRavenLuna
addict Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 Jeg drømmer gang på gang at kjæresten min frir, men det er alltid noe galt. Enten så er ringen Orange og er designet for å kunne balansere på knokkelen, eller han har kjøpt en fin ring men har brukt 150 000 kr på øredobber i tillegg. Sånn brett man får kjøpt på HM med mange øredobber på bare at alt er med diamanter. Og så totalt bortkasta penger. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå