Gå til innhold

Konkurrent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anser mannen dildo som konkurrent eller en samarbeidspartner? Har mange ganger tenkt på det. 

Anonymkode: c0350...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville snudd på det og sagt at hvorvidt han ser på det som det ene eller andre forteller deg en del om mannen.

Jeg kjøpte womanizer etter tips her inne for to uker siden. Var i Oslo denne uka og hadde med meg en We-vibe med tilbake til kona ferdig lada.

Andre mannfolk kan bli fornærmet at du håndstimulerer deg selv, selv under doggie.

Skrevet

I et nytt forhold der hun gjorde det klart at hun aldri kommer uten apparater kjøpte jeg flere greier til henne. Ble kåt av tanken på leketøy....så en dag hvor hun var litt ekstra "vanskelig" lå hun selv med greiene og jeg ble liggende passiv ved siden av. Da ble jeg lei meg og følte meg totalt ubrukelig...prøvde å holde masken men det var ikke lett.

Akkurat det der handlet om usikkerhet og en følelse av utilstrekkelighet fra min side. Det gav seg etterhvert og da vi ble tryggere på hverandre og hun kunne slappe av i senga, da løsna det på mange måter. Nå kan jeg styre hennes kåthet hvor jeg vil og erte henne på kanten av orgasme, med og uten leketøy. Laaangt unna den dotten som lå der og syntes synd på seg sjøl...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Humanoid skrev:

I et nytt forhold der hun gjorde det klart at hun aldri kommer uten apparater kjøpte jeg flere greier til henne. Ble kåt av tanken på leketøy....så en dag hvor hun var litt ekstra "vanskelig" lå hun selv med greiene og jeg ble liggende passiv ved siden av. Da ble jeg lei meg og følte meg totalt ubrukelig...prøvde å holde masken men det var ikke lett.

Akkurat det der handlet om usikkerhet og en følelse av utilstrekkelighet fra min side. Det gav seg etterhvert og da vi ble tryggere på hverandre og hun kunne slappe av i senga, da løsna det på mange måter. Nå kan jeg styre hennes kåthet hvor jeg vil og erte henne på kanten av orgasme, med og uten leketøy. Laaangt unna den dotten som lå der og syntes synd på seg sjøl...

Trodde jeg skulle svare i tråden for å fnyse av tanken på leketøy som en konkurrent, men den der ser jeg at er lei. 

Det fikk meg til å tenke og...for min del tror jeg det er viktig at leketøyene vi bruker på henne sammen er noe jeg har en viss kontroll over. Enten at jeg bruker dem på henne eller at jeg har styringen verbalt eller på et eller annet plan. Hvis det for eksempel var sånn at hun bare rev vibratoren ut av nattbordskuffen og gjorde sin egen greie hadde jeg nok ikke synes at det var så kult.

Anonymkode: 57b72...d45

AnonymBruker
Skrevet

Eks nr. 1 så på den som en samarbeidspartner. Eks nr. 2 så på den som en konkurrent. Eks nr. 3 visste ikke om den, ettersom han hadde svært liten penis og jeg visste at det ville ødelegge selvtilliten hans mer enn den allerede var ødelagt (dildoen min er av gjennomsnitlig størrelse). 

Anonymkode: 0962a...ef2

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen konkurrent, da det ikke er noen konkurranse. Kuken, fingrene og tunga har aldri klart å få henne til å komme, samma faen hvordan og hvor lenge man holder på.

Mens Womanizer eller Magic Wand, kombinert med en stor dildo gir resultater.

Kjempegreier for selvtilliten og lysten......

Endret av Resignert
  • Liker 1
Skrevet
På 23.6.2019 den 7.16, AnonymBruker skrev:

Anser mannen dildo som konkurrent eller en samarbeidspartner? Har mange ganger tenkt på det. 

Anonymkode: c0350...fbc

Samarbeidspartner selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Han liker at jeg har flere samtidig, og gjerne litt forskjellige. Han vet at jeg liker han bedre enn både de som er større og de som er mindre

Anonymkode: 6022d...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...