Tatja Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Hva gjør jeg, når jeg fra før har altfor mye å gjøre, og blir pålagt nye arbeidsoppgaver? Fikk blant annet tredd tillitsvalgt-rolle nedover hodet. Blir jo ikke spurt, får beskjed om at det og det blir mitt ansvar fremover... Skal jeg bare gjøre det jeg rekker, og la resten være, eller skal jeg si ifra på forhånd at det blir for mye? Jobber 80% stilling, og har egentlig ikke kapasitet til mer.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 Du har vel rett på permisjon med lønn for de timene du arbeider med tillitsvalgtsaker? Anonymkode: c398a...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå