Gå til innhold

Jeg elsker det norske kvinnelandslaget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er i VM. De kom seg gjennom grunnspillet og møtte Australia til åttendedelsfinale i kveld. Nervene var å føle på og selv om Norge spilte best, måtte det avgjøres på straffesparkkonkurranse. Og Norge vant fortjent. Trolig blir det England i kvartfinalen. I motsetning til gutta klarer de å ha en viss ro i kampene. Kvinnefotball er i ferd med å ta av. Og Norge er med. Det gjør meg stolt av Norge. De spiller faktisk jævla bra. Trolig England neste hinder. 120 minutter med nervepirrende spill. Og en fortjent seier, for det var det. 

Faen så deilig! Nå skal jeg trolig  legge meg snart. Men valgte å ta frem en vinflaske for myk landing:) Dette er Kvinneguiden. Hyll kvinnen i kveld. Dette var stort. Det er faktisk en veldig betydelig idrettsprestasjon!

Mvh

Fotballhjertet.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var en ufortjent seier. 

Anonymkode: a5054...728

AnonymBruker
Skrevet

Fortjent seier. 

Anonymkode: cd20c...06d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortjent seier. 

Du så tydeligvis ikke kampen.

Skrevet

Gratulerer til de deilige og sexy fotballjentene våre!

Skrevet

Guro Reiten er sukkersøt

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 😂 så du ekstraomganene eller?

Anonymkode: d1438...11b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det gjorde jeg. Norge dominerte siste del av kampen, begge ekstraomgangene og straffekonken. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

De er i VM. De kom seg gjennom grunnspillet og møtte Australia til åttendedelsfinale i kveld. Nervene var å føle på og selv om Norge spilte best, måtte det avgjøres på straffesparkkonkurranse. Og Norge vant fortjent. Trolig blir det England i kvartfinalen. I motsetning til gutta klarer de å ha en viss ro i kampene. Kvinnefotball er i ferd med å ta av. Og Norge er med. Det gjør meg stolt av Norge. De spiller faktisk jævla bra. Trolig England neste hinder. 120 minutter med nervepirrende spill. Og en fortjent seier, for det var det. 

Faen så deilig! Nå skal jeg trolig  legge meg snart. Men valgte å ta frem en vinflaske for myk landing:) Dette er Kvinneguiden. Hyll kvinnen i kveld. Dette var stort. Det er faktisk en veldig betydelig idrettsprestasjon!

Mvh

Fotballhjertet.

Ingen bryr seg om kvinnefotball eller noen som helst idrett med kvinner i. 14 årige gutter gruser kvinnelandslaget🤭

Anonymkode: 10419...1f9

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg om kvinnefotball eller noen som helst idrett med kvinner i. 14 årige gutter gruser kvinnelandslaget🤭

Nei, det gjør de ikke. Nivået på dagens kvinnelandslag er meget høyt. Bra tempo, gode pasninger, og store målsjanser. 

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeee, landslaget i damehåndball er vel den nærmeste sammenligningen, drar da seere de, dame hopp er på vei opp, langrennsjentene. Bare å gi de en sjanse så kommer resultater og interesse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan en seier være ufortjent? Er jo seier som teller, alt det andre er jo bare hvordan man kommer til seier eller tap.  

Anonymkode: f34e3...a8e

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man vinner en kamp så har man fortjent å vinne den. Det eneste unntak er om det gjøres avgjørende dimmerfeil, noe som ikke skjedde her grunnet VAR.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Husholdning1 skrev:

Nei, det gjør de ikke. Nivået på dagens kvinnelandslag er meget høyt. Bra tempo, gode pasninger, og store målsjanser. 

Vel, de både tapte og vant mot 15-årige gutter før mesterskapet. Nivået er ikke skyhøyt akkurat.

Anonymkode: 04ecf...98b

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, de både tapte og vant mot 15-årige gutter før mesterskapet. Nivået er ikke skyhøyt akkurat.

Anonymkode: 04ecf...98b

Nå spiller de mesterskap mot andre lag bestående av kvinner. Det er det man sammenlikner med. Nivået hos kvinner har hevet seg enormt de siste tiårene. Det har vært spennende å følge fotball for kvinner de siste 30 årene. Og det skal bli spennende å følge med videre de neste årene. 

• Liker 1
Gjest Optimo
Skrevet

Føltes litt som å se på en kamp i bedriftsfotball. Så mye klumsing og klønete pasninger fra begge lag. 

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, June 23, 2019 den 14.21, Guile skrev:

Føltes litt som å se på en kamp i bedriftsfotball. Så mye klumsing og klønete pasninger fra begge lag. 

"kvinne-hater" 

Anonymkode: 051e6...6d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier litt om interessen for damefotball når det er kvartfinale og ingen har postet her siden i går.

Det er mye fint å se på, men fotballkvaliteten er ikke en av tingene😋

Anonymkode: 34f73...c83

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk kamp av Norge i dag.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fra Nettavisen.no  om det svenske kvinne-landslaget. Antall tilskuere på tribunen var virkelig ikke noe å skryte av. Det var jo tross alt snakk om en landskamp! 

Dersom kvinne-fotball virkelig er så hinsides "flinke" som en del påstår. Hvorfor er det ikke stappfulle tribuner på alle større fotballkamper?                  

Anonymkode: 051e6...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...