Gå til innhold

Noen her som har 2 kjøkkenmaskiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en og vurderer å kjøpe en til, sien jeg baker en del, og tenker det hadde vært greit med 2, samtidig tenker jeg det er litt galskap, og får litt dårlig samvittighet om jeg kjøper en til, selv om det ikke er grunn til det. Er dette rart? Flere her som har 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en KitchenAid Artisan og har  igrunn aldri vært inne på tanken at jeg trenger flere, en holder foreløpig 🙂 Hvor mye baking vil en del si?

• Liker 1
Skrevet

Har bare en Ankarsrum, relativt ny, baker mye brød. Har andre mindre maskiner på kjøkkenet som , håndmixer, foodprossor og stavmixer, men 2 store maskiner ser jeg ikke behov for. Når jeg baker mye, så har jeg bøtter med lokk som deigene hever i, så bollen alltid er klar til ny deig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to, men det er pga av cøliaki i familien.. en til glutenfri bakst og en til vanlig hvete bakst. Veldig praktisk, med de tar jo stor plass da 

Skrevet

Hvis du mener kjøkkenmaskin som i miksmaster så kjenner jeg ingen som har to nei. Hvor mye baker du egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to, en kitchenaid som jeg bruker til dagligdagse gjøremål. Samt en kenwood som jeg drar frem når større oppgaver skal tas, som brøddeiger o.l.

Anonymkode: b8699...4f8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to, en kitchenaid som jeg bruker til dagligdagse gjøremål. Samt en kenwood som jeg drar frem når større oppgaver skal tas, som brøddeiger o.l.

Anonymkode: b8699...4f8

Akkurat samme som hos oss. 😃

Skrevet

Samme her også. KitchenAiden klarer ikke de største brøddeigene, så da har jeg Kenwooden. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare en vanlig miksmaster med stativ og en kenwood kjøkkenmaskin, kan ikke skjønne hva jeg skal med to store maskiner selv om jeg også baker en del 😛

Anonymkode: d276e...662

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to kjøkkenmaskiner og en miksmaster.

Anonymkode: f4d67...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...