jordbær86 Skrevet 22. juni 2019 #1 Del Skrevet 22. juni 2019 Jeg har prøvd en hel haug med foundationer og har ikke vært fornøyd med noen. Noen her inne som har en favoritt de kan anbefale? Jeg føler alt kaker seg og sklir av etter en stund, også hvis jeg bruker primer. Men samtidig så klarer jeg ikke å bruke annen sminke uten foundation, føler det ser så rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 22. juni 2019 #2 Del Skrevet 22. juni 2019 Du må finne en for din hudtype. Jeg liker veldig godt Pro Lumiere fra Chanel og en annen fra BareMinerals. Jeg trenger ikke en som dekker. Jeg har litt tørr hud, og disse funker godt på min hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Del Skrevet 22. juni 2019 Det er dessverre bare testing/prøving som vil vise hva som passer for nettopp din hud. Hva slags hudtype har du? Det som passer for fet eller kombinert hud, vil f.eks ikke passe for en tørr hudtype og vice versa. Selv elsker jeg Estèe Lauder double wear når jeg vil være sikker på at sminken holder hele dagen. Liker også Dior airflash foundation, Urban Decay naked skin foundation eller IT cosmetics YouTube skin but better CV cream. Jeg føler at disse foundationene holder, ser pene ut og har variasjon nok til å dekke mine behov. Ofte bruker jeg i hverdagen bare ett lett dekkende pudder. Anonymkode: 06bb3...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. juni 2019 #4 Del Skrevet 23. juni 2019 https://no.lookfantastic.com/l-oreal-paris-infallible-24hr-freshwear-liquid-foundation-various-shades/11925001.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&variation=11925004&thg_ppc_campaign=71700000047365616&adtype=pla&product_id=11925004&&thg_ppc_campaign=71700000047365616&gclid=CjwKCAjwxrzoBRBBEiwAbtX1n4Jd58k6R6so5eGGRo5F6xTEs42dAcH9tHA3Ae9qWswksIp_Oz9daRoChy4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Dekker bra og sitter lenge på huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 23. juni 2019 #5 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Bruker MAC og er fornøyd! De har masse forskjellige typer, du må nesten bare prøve deg fram til hva du liker. Endret 23. juni 2019 av LeneXCII Trykkleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barefootgirl Skrevet 23. juni 2019 #6 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg bruker den som heter Mac Studio face and body foundation. Den er veldig lett, men kan visstnok bygges. Men den blir nok ikke full coverage uansett. Jeg er ikke så glad i mye sminke, vil helst at det skal se naturlig ut, og denne blir iallfall ikke kakete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 23. juni 2019 #7 Del Skrevet 23. juni 2019 jeg er superfornøyd med Loreal True Match Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg har prøvd utrolig mange, og den eneste jeg går tilbake til Chanel vitalumiere aqua. Jeg må tydeligvis ha vannbasert foundation. Anonymkode: 6ce32...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. juni 2019 #9 Del Skrevet 24. juni 2019 Har du prøvd vanlig fuktighetskrem med farge? Eller BB krem? Det er ikke dekkende, men gir fin glød. De ligger fint og ser naturlig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 24. juni 2019 #10 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg har tørr hud og bruker NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer. Det er jo ikke en foundation, men en lett farget fuktighetskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JamesBlond Skrevet 24. juni 2019 #11 Del Skrevet 24. juni 2019 Bare Minerals original funker best på min hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 24. juni 2019 #12 Del Skrevet 24. juni 2019 Estee Lauder Doublewear Stay In Place - ingen over, ingen ved siden😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 25. juni 2019 #13 Del Skrevet 25. juni 2019 Har heller ikke funnet den perfekte foundation, men det nærmeste jeg kommer er L’oreal True Match og SMART Derma BB-Cream (koreansk merke og bare for veldig bleke jenter dessverre, som jeg er 😅). Er lettere å anbefale om man vet hudtype + primer fungerer ikke med alle foundations. Har du tørr hud til kombo hud (som meg) er de jeg nevnte ganske bra. Har du oljete vet jeg at ei venninne av meg liker Maybelline Fit Me foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 25. juni 2019 #14 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) Dear Klair's sin BB-cream, obs, kommer kun i en farge så ville fått meg en prøve først. Setter den med Laura Mercier pudder og bruker setting spray fra Makeup Mekka. Har tørr hud med noe kombinasjon (kviseutbrydd). Den har lett-dekkevne. Tester ikke på dyr. Endret 25. juni 2019 av LaptopPute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #15 Del Skrevet 26. juni 2019 Har ikke prøvd så mange men synes faktisk L’Oréal true match er veldig bra. Har tørr hud med noe linjer men den blir ikke kakete. Anonymkode: 4b9fc...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #16 Del Skrevet 22. juni 2023 _popcorn_ skrev (På 23.6.2019 den 17.12): jeg er superfornøyd med Loreal True Match Er ikke den drepen for huden? Jeg forsøkte et løspudder fra det merket som tenåring og huden eksploderte. Fader for et sinnsykt skadelig produkt Anonymkode: d80cd...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #17 Del Skrevet 22. juni 2023 exictence skrev (På 24.6.2019 den 8.23): Har du prøvd vanlig fuktighetskrem med farge? Eller BB krem? Det er ikke dekkende, men gir fin glød. De ligger fint og ser naturlig ut. Jeg har voksen hud, og i hverdagen bruker jeg faktisk apotekets med farge. Den er kjempefin i gløden. Men det er sikkert noe annet når man er 20 og ikke har rynker:-) Anonymkode: 12368...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orangutangen Skrevet 28. juni 2023 #18 Del Skrevet 28. juni 2023 JamesBlond skrev (På 24.6.2019 den 15.38): Bare Minerals original funker best på min hud. Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #19 Del Skrevet 28. juni 2023 Glo Minerals pressed powder og IT Cosmetics cc-cream. Anonymkode: aab1e...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå