AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Når noen føler de kan si alt de mener til en person, stygge ting også, men ikke lar den andre personen si hva de mener tilbake, er det fordi de føler de har makt over personen? Og når personen er ærlig tilbake så føler de at de mister makten? Har noen sånne i omgangskretsen og det kan være ganske slitsomt. Anonymkode: f29a1...465
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 Det er slitsomt ja. Jeg kan si det jeg mener, men tåler at folk er uenige. Burde gå an å forvente samme respekt tilbake, men det kan man tydeligvis ikke. Anonymkode: 837c0...b32 1
Maestro Skrevet 22. juni 2019 #3 Skrevet 22. juni 2019 Hadde ei venninne som var slik. Sa alt Hu mente, sa vi noe tilbake så tålte ikke Hu det. 🙄
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Jepp. Kan relatere til det ja. Først blir man såret, og så skal man ikke få si fra at blir såret. Da er man frekk og lager drama. Har gitt opp. Anonymkode: 4f8a5...c22
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp. Kan relatere til det ja. Først blir man såret, og så skal man ikke få si fra at blir såret. Da er man frekk og lager drama. Har gitt opp. Anonymkode: 4f8a5...c22 Jeg tror det er fordi de tror de er bedre og vet bedre og trenger å hevde seg. Så ja, handler om makt. Anonymkode: 4f8a5...c22
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 Slike folk tar jeg ikke så seriøst. Sier bare ja og ha, og kommer meg bort fra situasjonen. De ønsker et publikum, ikke en god diskusjon eller å lære noe om verden. Slike folk er gjerne enspora og lite interessante. Anonymkode: cb798...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 På 22.6.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev: Når noen føler de kan si alt de mener til en person, stygge ting også, men ikke lar den andre personen si hva de mener tilbake, er det fordi de føler de har makt over personen? Og når personen er ærlig tilbake så føler de at de mister makten? Har noen sånne i omgangskretsen og det kan være ganske slitsomt. Anonymkode: f29a1...465 Du beskrev egentlig kvinner der i et nøtteskall. Eller kvinner med borderline Anonymkode: c33ac...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå