AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Skrevet 22. juni 2019 Jeg og en gift mann har fått en ekstrem kjemi. Han er en solid mann med høy integritet og streng moral. Han har vært tydelig på, fra dag en, da vi skjønte at vi holder på å falle for hverandre, at han ikke kan innlede noe forhold til meg. Han holder avstand til meg, tar ikke kontakt, men vi har hatt en samtale der vi satt ord på at vi føler mye for hverandre. Men han kommer aldri til å være utro, det har han sagt og det signaliserer han. Jeg vil selvsagt heller ikke være utro med en gift mann, men forelsket meg i ham før jeg visste hans sivilstatus. Treffer ham av og til tilfeldig, og i går traff jeg ham på joggetur. Vi bråbremset begge to, slo av en kort prat. Vi snakket littegranne om tiltrekningen vi har til hverandre, hvir flinke vi er til å legge lokk på det hele, men at vi begge vet at vi er forelsket og fysisk tiltrukket. Og han sa "du vet, hvis situasjonen var annerledes, kunne ting ha skjedd mellom oss...det hadde vært så fint...men nå er det jo ikke sånn". Og når han sa det var han veldig trist, sørgmodige øyne. Skal jeg ta det som en manns innrømmelse om at han gjerne ville ha vært fysisk med meg, men at han ikke skal eller kan det, eller skal jeg ta det som at han prøver finne ut om det er en mulighet...eller hva? Jeg ble litt usikker på hva han egentlig mener med å si det slik. Jeg vet jo så godt at han aldri ville vært utro. Kanskje jeg bare skal ta det som et kompliment? Jeg er litt usikker av natur, særlig etter et skakk-kjørt forhold nylig, så hjelp meg gjerne. Hva sier han egentlig til meg? Anonymkode: 1381d...07f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #2 Skrevet 22. juni 2019 Kanskje han ønsker å holde muligheten sin hos deg åpen, i tilfelle han ombestemmer seg.. Anonymkode: 8d576...c9d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Skrevet 22. juni 2019 Det samme som han har sagt tidligere. "Jeg har følelser, men kommer ikke til å handle etter dem fordi jeg er gift". Anonymkode: 5af8c...71d 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 Det vedkommende sa☝🏻 Tenker også at han kanskje vil ha deg, men samtidig vil han ikke gå ifra sin kone.. Anonymkode: 0b02f...f89 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 Jeg er i motsatt situasjon. Har gitt samme beskjed til en jeg har veldig god kjemi med og er tiltrukket av. det betyr akkurat det som blir sagt. Jeg kan ikke være utro, det skjer ikke. Men menneske er man, og følelser for andre enn partneren kan oppstå ila et liv (uten at man handler på det). Ta det som et stoort kompliment, bare ikke gjør dette vanskeligere for han enn det allerede er. Han jeg har fått kjemi med forstår heldigvis det, og har vært igjennom det samme når han var gift. Vi er begge voksne og hjelper hverandre med å holde ting overfladisk og ikke snakke følelser eller flørte. Forelskelser blåser jo over etterhvert! Og da vil man helst ikke ødelegge et godt etablert ekteskap på veien. Anonymkode: 1da6c...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i motsatt situasjon. Har gitt samme beskjed til en jeg har veldig god kjemi med og er tiltrukket av. det betyr akkurat det som blir sagt. Jeg kan ikke være utro, det skjer ikke. Men menneske er man, og følelser for andre enn partneren kan oppstå ila et liv (uten at man handler på det). Ta det som et stoort kompliment, bare ikke gjør dette vanskeligere for han enn det allerede er. Han jeg har fått kjemi med forstår heldigvis det, og har vært igjennom det samme når han var gift. Vi er begge voksne og hjelper hverandre med å holde ting overfladisk og ikke snakke følelser eller flørte. Forelskelser blåser jo over etterhvert! Og da vil man helst ikke ødelegge et godt etablert ekteskap på veien. Anonymkode: 1da6c...ee2 Takk, interessant å få det fra "motsatt side". Han jeg snakker om her, er tydelig på at han vil ha meg, men at han bare ikke kan være utro. Hvordan kan jeg gjøre det vanskeligere for ham? Jeg godtar det han sier. Selvsagt. Jeg vil heller ikke at han skal være utro eller at jeg forårsaker noe tull. Men jeg blir så nysgjerrig på hvor dypt det stikker...., lurer på om han kunne hatt lyst å faktisk hatt et forhold til meg, selvom han ikke kan det . Spinner bare litt..og ble usikker. Anonymkode: 1381d...07f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, interessant å få det fra "motsatt side". Han jeg snakker om her, er tydelig på at han vil ha meg, men at han bare ikke kan være utro. Hvordan kan jeg gjøre det vanskeligere for ham? Jeg godtar det han sier. Selvsagt. Jeg vil heller ikke at han skal være utro eller at jeg forårsaker noe tull. Men jeg blir så nysgjerrig på hvor dypt det stikker...., lurer på om han kunne hatt lyst å faktisk hatt et forhold til meg, selvom han ikke kan det . Spinner bare litt..og ble usikker. Anonymkode: 1381d...07f Helt ærlig? - Ja. Han har helt sikkert lyst til å ha et forhold til deg. Problemet er at det ikke er etisk riktig, og at han antagelig elsker kona si. Han vil nok ikke såre henne ved å ha en affære med en annen, selvom gresset kan virke «grønnere» her og nå 🙂 (Sånn et det iallfall i mitt tilfelle ) Han høres ut som en flott mann som har fornuften i behold, selvom følelsene løper løpsk. Det ender aldri bra med utroskap, er sjeldent noen som «finner hverandre» for livet når de møtes på den måten. Og, én gang utro.. ja, du skjønner hehe. Ved å ikke gjøre det vanskelig for han, så mener jeg å ikke få han til å gå over den barrieren. Hjelp han heller til å være trofast, selvom det kan være tøft for deg. (Om det går så langt). Dersom han er ulykkelig i forholdet, så bør han skille seg først.. 🙂 men det høres jo ikke ut som at er tilfellet. Anonymkode: 1da6c...ee2 2
MuffinStud Skrevet 23. juni 2019 #8 Skrevet 23. juni 2019 Det høres på meg ut som han er på gli. Nettopp fordi han spiller på strengene og har en type samtale som du skjønner at han ikke ville hatt foran kona. Med mindre han bedriver en teatralsk fremføring av gresk tragedie, så vil han ha respons. Hvordan reagerer han hvis du tar på han (på helt ufarlig sted) under en samtale? Hva vil du, egentlig? Har du tenkt gjennom dette? Har du noen grunn til å gjøre dette mot hans husstand? Jeg skjønner at du er nysgjerrig og har lyst på han, men hvis du finner ut av de tingene du spør om, så er det litt sent å snu. Hvis du absolutt vil finne ut av dette, så finn en anledning hvor dere er alene og kan kline uten å bli oppdaget. Hvis han i det hele tatt oppsøker (eller blir velvillig styrt inn i) en slik situasjon, så ville jeg jo sagt at du allerede vet svaret. Hvis du ikke har lyst til å bruke ord så bare legg en hånd på han under samtalen slik at dine fingre ligger omtrent på kragebeinet hans. Det er fremdeles "ufarlig", men jeg ville nok sagt at en person som ikke vil fortsette med dette ville styrt vekk. Hvis han fremdeles ikke trekker seg unna, så bare skli armen opp og rundt nakken og møt han på halvveien og start kliningen.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #9 Skrevet 23. juni 2019 Streng moral.. Haha 😂 Anonymkode: 50161...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #10 Skrevet 23. juni 2019 Jeg oppfatter det slik at han vil at du skal vite at han har følelser for deg og at han vil ha deg, men at det likevel ikke kommer til å skje noe mellom dere pga. omstendighetene. Anonymkode: 8ea95...64c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2019 #11 Skrevet 23. juni 2019 Hvis dere virkelig mener at dere ikke vil ha et forhold, så får dere også slutte å snakke om følelsene deres, ellers er det bare et spørsmål om tid før det skjer, - og TS, det er ikke noe vinnerkort du trekker da, det kommer bare sorg ut av det. Kutt ut nå. Anonymkode: 93054...c32 1
FrodeF Skrevet 23. juni 2019 #12 Skrevet 23. juni 2019 For en idiot av en mann. Han har hverken høy integritet eller streng moral. Hadde han hatt det ville han aldri brettet ut følelsene sine for deg. Mannen er en løgner som er på fisketur for å se hva han får på kroken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå