Gjest Atilla, ikke innlogget Skrevet 30. august 2002 #1 Skrevet 30. august 2002 Hei! Her kommer et tips fra en nylig gravid Atilla! I begynnelsen testet og testet jeg, prøvde Clearblue fire dager før forventet mens, ingen resultat. Prøvde deretter RFSU testen en dag etter forventet mens, ingen resultat. Deretter prøvde jeg Clearblue, og det kom en svak, svak strek tilsyne. 3 dager etter forventet mens prøvde jeg Clearblue igjen, og to blå kom tilsyne. Den ene var svak, men det var iallefall farge der. Etter noen timer ble fargen mer og mer synlig. Fikk deretter høre dette av en apotektekniker: 1. Ved test BØR det være morgen urin. 2. Man bør benytte et rent uringlass som pinnen stikkes nedi - ofte kommer det ikke nok urin på når man stikker pinnen under strålen. 3. RFSU er for påvisning FØR forventet mens. Etter forventet mens er den ikke like sikker som Clearblue (det erfarte jeg og..) 4. Er det antydning til farge, selv om den er meget svak, er man gravid. Noen har lite HCG i urinen, mens andre har mer. HSG fremkaller blåfargen på testen. Jeg har brukt en del penger på disse d.....testene, de lover kanskje mer enn de holder noen ganger?? Det sikreste tegnet er vel at tante rød slutter å mase!! Uansett - lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå