Gå til innhold

Pride-flagg på offentlige bygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at der skal kun det norske flagg henge.

image.thumb.png.ea73b5727b52cd73ae97ccda2b6ccec7.png

Anonymkode: 01276...68e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det norske flagg erller bedriftens flagg. Men saken er at de kan flagge med hva de vil fronte.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er på sin plass, jeg. De viser at de støtter LGBT-gjengen, samtidig som de gir finger'n til homohatere og annet rask. 

• Liker 29
Skrevet

Enig med deg TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det henger jo ikke noen norske flagg der, det henger vimpler. Flaut at det offentlig synes flaggreglene er for mye pes til at de gidder å flagge. 

Anonymkode: 5e89b...815

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Enig med ts. Kommunen skal representere alle, og da er det kun det norske flagget som egner seg.

Skrevet

Enig det er bare det norske flagg som burde henge der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Paramount skrev:

Enig med ts. Kommunen skal representere alle, og da er det kun det norske flagget som egner seg.

Hvordan representerer det norske flagget alle? :klo: Alle som bor her i landet er jo ikke norske? 

Jeg syntes det er fint at offentlig bygg flagger med regnbueflagg, da det viser støtte til en gruppe mennesker som er utsatt for fordommer og som finnes blant alle befolkningsgrupper. 

Anonymkode: 731f9...57b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det som om det er mer normalt å være homofil enn heterofil..Snart får vel de heterofile den behandlingen homofilene fikk..

Anonymkode: 16a64...750

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: a6383...67f

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan representerer det norske flagget alle? :klo: Alle som bor her i landet er jo ikke norske? 

Jeg syntes det er fint at offentlig bygg flagger med regnbueflagg, da det viser støtte til en gruppe mennesker som er utsatt for fordommer og som finnes blant alle befolkningsgrupper. 

Anonymkode: 731f9...57b

Jeg skal hjelpe deg: Kommunestyret velges av mennesker med stemmerett i NORGE, dette var et kommunalt flagg, i en NORSK kommune, flaggstangen er plantet i NORSK  jord. Trenger du flere hint så er det bare å spørre :) 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg virker det som om det er mer normalt å være homofil enn heterofil..Snart får vel de heterofile den behandlingen homofilene fikk..

Herregud. Dere homofober er så nevrotiske noen ganger. Slapp av.🙄🙄🙄

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Dere homofober er så nevrotiske noen ganger. Slapp av.🙄🙄🙄

Hvor i innlegget mitt har jeg skrevet noe om homofob?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Paramount skrev:

Jeg skal hjelpe deg: Kommunestyret velges av mennesker med stemmerett i NORGE, dette var et kommunalt flagg, i en NORSK kommune, flaggstangen er plantet i NORSK  jord. Trenger du flere hint så er det bare å spørre :) 

Og norske mennesker er ikke homofile? Tror jeg hørte den tankegangen en annen plass også. I 1940 da det heller ikke var lov til å flagge med norsk flagg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i innlegget mitt har jeg skrevet noe om homofob?

If it looks like a duck and quacks like a duck. It probably is a duck. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Selvfølgelig kommer ikke det til å skje.

Anonymkode: 74e69...8d0

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og norske mennesker er ikke homofile? Tror jeg hørte den tankegangen en annen plass også. I 1940 da det heller ikke var lov til å flagge med norsk flagg.

Der har vi det ja. Alle som er uenige med deg er enten Nazi eller Frp'er. Minner om at regnbueflagget representerer respekt og toleranse. Kommunene kan gjerne flagge med noe som ligner et badehåndkle, men jeg synes det er FEIL, fordi...flaggstangen står ikke i hagen til en privatperson, eller på et kjøpesenter. Kommunale flaggstenger bør ikke brukes til å flagge politiske budskap, om de er aldri så prisverdige. Hva om Frp vinner kommunevalget, og gjør som sjørøverne, henger opp Frp-vimpel i flaggstengene. Da ville nok du gått i fakkeltog tenker jeg.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg kan ikke helt se problemet, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser heller ikke problemet. Jeg forstår ikke at folk henger seg sånn opp i Pride og lager problemer ut av noe som ikke er et problem. Enda mer morsomt (eller egentlig tragisk) blir det det når det er folk som er en del av majoriteten som aldri har opplevd på huden hva det vil så være en del av en hetset og uglesett minoritet, skal gå inn og mene så mye.

Anonymkode: 9afdd...a83

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting imot homofile, men tenker det samme. Hadde jeg vært singel i dag, hadde jeg ikke turd sjekke noen opp, for det første jeg tenker, er om han er homofil eller ikke....

Anonymkode: 6f31d...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...