Gjest donnaterra Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 jeg har et skjørt som går til litt under kneet. jeg eksperimenterte litt isted å trakk skjørtet opp til over puppene mine men under armene mine slik at det ble en minikjole! jeg syns det så kjempefint ut! men så spørs det om jeg kan gå slik ute blandt folk, om de vil se at det bare er et skjørt og vil jeg bli ledd av? :/ skjørtet er forøvrig helsvart med strikk i livet og med litt vidde.
Cathie Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Litt vanskelig å si uten å ha sett det da... Men bruk et silkebånd / belte eller noe, og knyt rundt litt under brystet eller noe.. så kanskje det ser litt mer ut som en kjole..??
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Så at det var gjort i en motereportasje for litt siden. Husker ikke hvilket blad. Hvis du tar et belte eller to og ellers gjør det gjennomført med tilbehør, så kan du nok komme unna med det.
Annevenn Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Holder en knapp på tipset om belte eller silkebånd, da høres det kjempekult ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå