Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jeg skal få meg ny mail adr, har brukt hotmail før men vil prøve noe nytt nå. Noen som kan komme med noen gode forslag?

Klem fra ei som vil ha ny mail..

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Du kan jo sjekke ut www.portalen.no , www.start.no , www.yahoo.no f.eks. Hvis du søker på gratis+epost så finner du mange flere :)

Skrevet

GMail er utmerka. Kan brukast som både webmail og popmail, 2GB lagringsplass (og aukande)

Foreløpig må du ha ein invitasjon for å få konto. Send meg ein PM eller gå til http://blog.dionaea.com/contact og send meg mail derifrå, så skal du få. (Og er det fleire som vil ha så berre spør.)

Edit: Kan nemna at det eg treng er ei emailadresse å senda invitasjonen til - det er alt. Sånn i tilfelle det er mange som lurar ;)

Skrevet

For all del, få deg Gmail hvis du kan.

Den er simpelthen best!

Gjest Anonymous
Skrevet

er den like sikker som hotmail?? :o

Skrevet
er den like sikker som hotmail?? :o

Eg har høyrt om sikkerhetshol i Hotmail, slik at andre kunne lesa posten der - har ikkje høyrt det same om GMail. Så ja, GMail er minst like sikker som Hotmail.

Dessutan - kapasiteten på min Hotmailkonto er på 2 MB lagringsplass (sjølv om eg lenge har høyrt at dei skal oppgraderast til 250 MB)

GMail sin kapasitet er for tida på 2158 MB - og aukande.

GMail kan brukast som webmail (på same måte som Hotmail og Yahoo og alle andre) men kan òg brukast som popmail, dvs du brukar ein emailklient og lastar ned på vanleg måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er enig i at gmail er det beste alternativet. Bruker det selv, og synes det er veldig kjekt med all lagringskapasiteten. I tillegg virker det som om mailene kommer fortere frem...Kanskje bare noe jeg innbiller meg? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

crazee jeg kunne tenktmeg en sånn mail adr jeg, men kommer ikke inn på den siden du skrev, og pm kan jeg jo ikke skrive siden jeg ikke har adr??

Skrevet

Prøvde du sida i går kveld? Heldt på med litt oppdatering då - du kan prøva på nytt med adressa http://dionaea.com/blog/want-gmail/

Prøv det - og om ikkje det går så finn me på noko anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...