Gå til innhold

Hva tenker du om innsparing innen skole og kjøpestopp av ALT inkl bøker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om skolen du har barn på eller jobber i har totalt kjøpestopp, også på kladdebøker osv. Hva tenker du om det?

Hva tenker du om innsparinger på den arenaen som skal bygge grunnmuren for barnet ditt? Enten på personale eller materiell? 

Anonymkode: 37fff...3d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at ledelsen gjorde en elendig jobb. Jeg jobber selv i en privat skole. Vi har like mye inntekter som den offentlige skolen (nesten iallefall, men vi har noen friplasser vi taper litt på), men har flere utgifter da vi må dekke alt på skolebygget selv. Likevel drives både "min" skole og de fleste andre privatskoler med overskudd. Vi har alt vi trenger, og setter av overskuddet til oppussingsorosjekter, utbygging og uforutsette utgifter. Hadde jeg jobbet i en skole med fullstendig kjøpestopp, ville jeg stilt spørsmålstegn ved hvor pengene går. 

Anonymkode: 58178...1d3

AnonymBruker
Skrevet

Sånn var det på mitt barn sin skole for noen år siden. Jeg mislikte det. For at man skal kunne forvente av barna (som man bør) at de forsøker å gjøre arbeidet ordentlig og pent, så bør de ha ordentlige skrivebøker og ikke bare en massevis av løsark som krøller seg nederst i sekken. Pengene satt løst da det ble innført Ipad til alle elevene, da synes jeg man bør kunne forvente at det er satt av penger til skrivebøker også. 

Anonymkode: d24d0...4df

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri forstått meg på dette med iPad i skolen. iPad må være det mest ubrukelige verktøy. Det er en leke. 

Om skolen har så dårlig med penger, er det større problemer enn kvaliteten på kladdebøker jeg hadde vært urolig for. Kvaliteten på undervisningen, tilrettelegging etc.

Anonymkode: f5081...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...