Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer fra Høyskolen i Kristiania? Har nettopp søkt på bachelor osteopati, men erfaringer fra andre studier tar jeg også gjerne imot. Lurer mest på hva dere synes om undervisning og hvordan det har vært etter endt studie. Med tanke på at det er en privatskole så vet jeg at flere bare mener det er tull. 

Prisen har ikke så mye å si, så vil helst ikke høre at det er bortkastede penger 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Milanos skrev:

Noen som har erfaringer fra Høyskolen i Kristiania? Har nettopp søkt på bachelor osteopati, men erfaringer fra andre studier tar jeg også gjerne imot. Lurer mest på hva dere synes om undervisning og hvordan det har vært etter endt studie. Med tanke på at det er en privatskole så vet jeg at flere bare mener det er tull. 

Prisen har ikke så mye å si, så vil helst ikke høre at det er bortkastede penger 

Er skolen NOKUT godkjent? Får du en reell utdanning når du er ferdig? I såfall er det da et fett hvor du tar utdannelsen. Privatskoler koster flesk, off. universitet og høyskoler er gratis, - hva du velger å gjøre er opp til deg. 

Anonymkode: 64176...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...