AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Begynner å bli litt desperat! Mistet jobben for 1 år siden grunnet nedskjæringer. Søkt jobber lenge nå, men ikke fått noe napp. Søker på alt unntatt tlf salg. Noen som har noen gode råd eller tips? Alt jeg ønsker meg er en jobb, og jeg har så gode referanser. Forferdelig følelse av og bare gå hjemme, når man har så mye å bidra med. Litt på gråten her nå Anonymkode: 47888...03a
isw Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 (endret) Søk på telefonsalg. Det er den nyttigste jobberfaringen du kan ta med deg videre. Da kan du dokumentere at du kan skape inntekter i et selskap samt gode kommunikasjonsegenskaper og at du er tøff. I tillegg kan lønnen være ganske god. Alle burde en eller annen gang i livet arbeide med salg. Endret 21. juni 2019 av isw
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Du kan ikke utelate noe når du er desperat! Anonymkode: 14a5c...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Akkurat nå, isw skrev: Søk på telefonsalg. Det er den nyttigste jobberfaringen du kan ta med deg videre. I tillegg kan lønnen være ganske god. Takk for svar 💖 Skulle gjerne søkt, men tror ikke at jeg vil gjøre det så bra der. Med mindre det er inngående telefoner. Trenger også en fast lønn, mye av tlf salg er provisjonsbasert Anonymkode: 47888...03a
isw Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar 💖 Skulle gjerne søkt, men tror ikke at jeg vil gjøre det så bra der. Med mindre det er inngående telefoner. Trenger også en fast lønn, mye av tlf salg er provisjonsbasert Anonymkode: 47888...03a Det er en blandet bransje, men ganske enkelt å finne stillinger med fastlønn i tillegg nå. Tenk på det slik: Du prøver. Da slipper du å gå hjemme, du får nyttig arbeidserfaring og kan slutte raskt hvis du får en annen jobb. De merkeligste mennesker kan bli gode selgere 😊
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 2 minutter siden, isw skrev: Det er en blandet bransje, men ganske enkelt å finne stillinger med fastlønn i tillegg nå. Tenk på det slik: Du prøver. Da slipper du å gå hjemme, du får nyttig arbeidserfaring og kan slutte raskt hvis du får en annen jobb. De merkeligste mennesker kan bli gode selgere 😊 Enig i den! Men jeg er ikke så pågående som person Anonymkode: 47888...03a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #7 Skrevet 21. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i den! Men jeg er ikke så pågående som person Anonymkode: 47888...03a Du skriver at du er desperat etter en jobb, men.. Telefonjobb vil du ikke ta. Hvor desperat er du egentlig? Anonymkode: a9910...43a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #8 Skrevet 21. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver at du er desperat etter en jobb, men.. Telefonjobb vil du ikke ta. Hvor desperat er du egentlig? Anonymkode: a9910...43a Ja jeg er det! Villig til og ta hva som helst annet en tlf salg. Fordi jeg passer ikke til det Anonymkode: 47888...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå