Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli litt desperat! Mistet jobben for 1 år siden grunnet nedskjæringer. Søkt jobber lenge nå, men ikke fått noe napp. Søker på alt unntatt tlf salg. Noen som har noen gode råd eller tips? Alt jeg ønsker meg er en jobb, og jeg har så gode referanser. Forferdelig følelse av og bare gå hjemme, når man har så mye å bidra med. Litt på gråten her nå :(

Anonymkode: 47888...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søk på telefonsalg.

Det er den nyttigste jobberfaringen du kan ta med deg videre. Da kan du dokumentere at du kan skape inntekter i et selskap samt gode kommunikasjonsegenskaper og at du er tøff. I tillegg kan lønnen være ganske god.

Alle burde en eller annen gang i livet arbeide med salg.

Endret av isw
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke utelate noe når du er desperat!

Anonymkode: 14a5c...2d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, isw skrev:

Søk på telefonsalg.

Det er den nyttigste jobberfaringen du kan ta med deg videre. I tillegg kan lønnen være ganske god.

Takk for svar 💖 Skulle gjerne søkt,  men tror ikke at jeg vil gjøre det så bra der. Med mindre det er inngående telefoner. Trenger også en fast lønn, mye av tlf salg er provisjonsbasert

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 💖 Skulle gjerne søkt,  men tror ikke at jeg vil gjøre det så bra der. Med mindre det er inngående telefoner. Trenger også en fast lønn, mye av tlf salg er provisjonsbasert

Det er en blandet bransje, men ganske enkelt å finne stillinger med fastlønn i tillegg nå. 

Tenk på det slik: Du prøver. Da slipper du å gå hjemme, du får nyttig arbeidserfaring og kan slutte raskt hvis du får en annen jobb. De merkeligste mennesker kan bli gode selgere 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, isw skrev:

Det er en blandet bransje, men ganske enkelt å finne stillinger med fastlønn i tillegg nå. 

Tenk på det slik: Du prøver. Da slipper du å gå hjemme, du får nyttig arbeidserfaring og kan slutte raskt hvis du får en annen jobb. De merkeligste mennesker kan bli gode selgere 😊

Enig i den! Men jeg er ikke så pågående som person

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i den! Men jeg er ikke så pågående som person

Du skriver at du er desperat etter en jobb, men.. Telefonjobb  vil du ikke ta. Hvor desperat er du egentlig?

Anonymkode: a9910...43a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du er desperat etter en jobb, men.. Telefonjobb  vil du ikke ta. Hvor desperat er du egentlig?

Anonymkode: a9910...43a

Ja jeg er det! Villig til og ta hva som helst annet en  tlf salg. Fordi jeg passer ikke til det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...