AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Har sett det selges palmer/grønne planter til å ha ute. Bruker man å sette den med innerkrukka i en pyntekrukke, eller pleier man å ta den ut av innerkrukka og plante den i ny jord? Anonymkode: 4970f...3b9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Det er vel best å ta de ut av innerkrukken og plante i en større med mer jord. Da vil de trives bedre. Anonymkode: 1350e...d72
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Da skal man ha lecakuler nederst, og så jord har jeg fått med meg. Men er det helt nødvendig med fiberduk? De selges vel bare på store ruller? Og er det greit å sette krukka på ei "skål" som følger med? Får vannet rent ut da? Anonymkode: 4970f...3b9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Da skal man ha lecakuler nederst, og så jord har jeg fått med meg. Men er det helt nødvendig med fiberduk? De selges vel bare på store ruller? Og er det greit å sette krukka på ei "skål" som følger med? Får vannet rent ut da? Anonymkode: 4970f...3b9 Du trenger ikke fiberduk. Du kan legge lecakuler nederst, eller du kan fylle lecakuler i en nylonstrømpebukse (fyll et av bena f.eks.) og så fylle på jord. Jeg har skål fat under alle krukkene på terrassen, blir ikke søl på gulvet da. Vannet kan stå i fatet, det gjør ingenting. Anonymkode: 7b3a0...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå