Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mista kontrollen og fikk blackout på fest i helgen. Hadde hatt sex, noe jeg ikke husker noe av. Nå føler jeg meg fæl og ekkel og verdiløs.. har også skikkelige smerter i underlivet og en rar følelse i de følsomme delene, kan jo være psykisk siden jeg sliter så med dette men tenker det viser også at jeg kanskje egentlig ikke var spesielt gira? Alle fikk det med seg også da det skjedde under festen, noe som jeg føler har ødelagt fullstendig andres bilde av meg.. dette var også kompisen til en det også skjedde med 2 uker tidligere under blackout, husket da glimt så tok det ikke så ille. I januar skjedde det også og jeg husket ingenting, noe jeg har slitt med helt siden da og alle sammen er i samme gjeng. Har aldri før den gangen i januar hatt blackout, og merker at det skjer i sammenhenger hvor jeg ikke har drukket spesielt mye, men hvor jeg er med personer jeg er noe usikker på.. 

Anonymkode: 38ede...1f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som startet en tråd om samme problemet under en festival? 

Det høres ut som om du ikke tåler alkohol spesielt bra, og da bør du holde deg unna for en periode, eventuelt bare drikke sammen med personer du er helt trygg på. Du er selvsagt ikke verdiløs, men du er nødt til å være mer forsiktig framover! 

Anonymkode: dda86...1d5

• Liker 7
Skrevet

Kan fort være at en er mer hardhendt under fyllesex, noe som en fint kjenner dagen derpå.

Ellers vil jeg anbefale å roe ned drikkinga. 

• Liker 6
Skrevet

Gjort det samme selv, ikke godfølelse akkurat, men drukket er drukket og pult er pult.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri før den gangen i januar hatt blackout, og merker at det skjer i sammenhenger hvor jeg ikke har drukket spesielt mye, men hvor jeg er med personer jeg er noe usikker på.. 

Kan noen ha hatt noe stoff i drikken din?

Anonymkode: 41f8b...85d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mista kontrollen og fikk blackout på fest i helgen. Hadde hatt sex, noe jeg ikke husker noe av. Nå føler jeg meg fæl og ekkel og verdiløs.. har også skikkelige smerter i underlivet og en rar følelse i de følsomme delene, kan jo være psykisk siden jeg sliter så med dette men tenker det viser også at jeg kanskje egentlig ikke var spesielt gira? Alle fikk det med seg også da det skjedde under festen, noe som jeg føler har ødelagt fullstendig andres bilde av meg.. dette var også kompisen til en det også skjedde med 2 uker tidligere under blackout, husket da glimt så tok det ikke så ille. I januar skjedde det også og jeg husket ingenting, noe jeg har slitt med helt siden da og alle sammen er i samme gjeng. Har aldri før den gangen i januar hatt blackout, og merker at det skjer i sammenhenger hvor jeg ikke har drukket spesielt mye, men hvor jeg er med personer jeg er noe usikker på.. 

3 menn i samme kompisgjeng, og du  har aldri hatt blackout tidligere, og du drakk lite alkohol de tre gangene du fikk blackout og de mennene hadde sex med deg. Jeg er HELT sikker på at du ble dopet ned med noe stoff. Kan du få tatt en blodprøve? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

3 menn i samme kompisgjeng, og du  har aldri hatt blackout tidligere, og du drakk lite alkohol de tre gangene du fikk blackout og de mennene hadde sex med deg. Jeg er HELT sikker på at du ble dopet ned med noe stoff. Kan du få tatt en blodprøve? 

Og da er det faktisk snakk om VOLDTEKT, SOM BØR ANMELDES!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke ble dopet ned, så er det voldtekt når en person har sex med deg når du har blackout og du ikke er i stand til å samtykke og du ikke er i stand til å si nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du som har slike "venner" trenger ihvertfall ikke uvenner...

Du bør jo snart innse at dette ikke er tilfeldig?

Anonymkode: 786f6...4ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle fikk det med seg også da det skjedde under festen

Var det altså flere vitner som så at han hadde sex med deg? Eller var det flere vitner som så at den mannen tok deg med seg inn på et rom og de forsto at han hadde sex med deg? Hørte de at dere hadde sex? Hørte de lyder? Snakk med vitnene og spør hva de så og hørte, og ta lydopptak av samtalene. Og gå til politiet og anmeld han som forgrep seg på deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke  har vasket klærne etter festen: DNA av mannen kan finnes på truse, bukse og annet tøy du hadde på deg på festen. Dette kan brukes som bevis.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Kan fort være at en er mer hardhendt under fyllesex, noe som en fint kjenner dagen derpå.

Ellers vil jeg anbefale å roe ned drikkinga. 

Du leste ikke hovedinnlegget?

Sitat
  1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mista kontrollen og fikk blackout på fest i helgen. Hadde hatt sex, noe jeg ikke husker noe av. Nå føler jeg meg fæl og ekkel og verdiløs.. har også skikkelige smerter i underlivet og en rar følelse i de følsomme delene, kan jo være psykisk siden jeg sliter så med dette men tenker det viser også at jeg kanskje egentlig ikke var spesielt gira? Alle fikk det med seg også da det skjedde under festen, noe som jeg føler har ødelagt fullstendig andres bilde av meg.. dette var også kompisen til en det også skjedde med 2 uker tidligere under blackout, husket da glimt så tok det ikke så ille. I januar skjedde det også og jeg husket ingenting, noe jeg har slitt med helt siden da og alle sammen er i samme gjeng. Har aldri før den gangen i januar hatt blackout, og merker at det skjer i sammenhenger hvor jeg ikke har drukket spesielt mye, men hvor jeg er med personer jeg er noe usikker på.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er mennesker du MÅ holde deg unna, ts. Jeg er veldig lei for at dette skjedde med deg. Du bør vurdere å oppsøke voldtektsmottaket.

Anonymkode: 063b1...5b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du prøver å fremstille det som du har blitt voldtatt, så SKJRRP DEG!!!! Du får ikke lov til å ødelegge livet til noen fordi du angrer på å ha pult noen... 

Anonymkode: e191b...60d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du prøver å fremstille det som du har blitt voldtatt, så SKJRRP DEG!!!! Du får ikke lov til å ødelegge livet til noen fordi du angrer på å ha pult noen... 

Den som bør skjerpe seg her er du. 

Anonymkode: 063b1...5b4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva?! :sjokkbla: Mest sannsynlig var ts dopet ned. Og mennene hadde sex med henne mens hun hadde blackout. Og det ER VOLDTEKT!

• Liker 4
Skrevet

Selv om hun har et blackout betyr ikke det at hun ikke samtykker til sex, men problemet er selve blackouten. Man husker jo ingenting,  menn som ligger med fulle kvinner VET ikke at kvinnen har blackout der og da og kan helder ikke mistenkes for voldtekt.  Det er ikke slik i Norge at det er forbudt å ligge med berusede kvinner så lenge de samtykker og er våkne. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Her hinter du til at du ble dopet, da burde du kom deg til legen dagen derpå og få testet deg da. Ikke sitt her å anklage noen for noe du selv går inni flere ganger. Sorry altså, men du legger opp til det selv om du går på fest med dem flere ganger, når du mistenker at de doper deg ned. 

Anonymkode: 64ae8...e0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her hinter du til at du ble dopet, da burde du kom deg til legen dagen derpå og få testet deg da. Ikke sitt her å anklage noen for noe du selv går inni flere ganger. Sorry altså, men du legger opp til det selv om du går på fest med dem flere ganger, når du mistenker at de doper deg ned. 

Anonymkode: 64ae8...e0b

TS har ikke nevnt NOE her i tråden om at hun mistenker neddoping. Det var jeg som spurte om noen kan ha puttet stoff i drikken hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, SupaWoman skrev:

problemet er selve blackouten

Og hvis blackouten og det eventuelle "samtykket" er forårsaket av dop som mannen har lurt i kvinnen, hva mener du da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...