AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: c2186...c65
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Nei. Fordi det aldri noensinne har blitt funnet noen bevis, eller noe som svakt antyder eller hinter til, eksistensen av spøkelser, synskhet, magi, osv.. Mange begrunner troen sin på ting de har sett, hørt eller ført. Leser man seg litt opp på psyken og kroppen skjønner man fort at menneskehjernen kan spille en ganske mange puss 😂 Anonymkode: 472ad...e5c 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Jeg har slitt mange år med at noen tar og stiller på brytere som jeg er sikker på jeg eller noen andre har vært borti. Utrolig irriterende å komme til bilen som har dødt batteri fordi taklyset har stått på over natten (noe jeg aldri bruker). Det er nærmest umulig å komme borti den bryteren og. Anonymkode: e060a...8ea
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 Ja, eller mennesker som går igjen og demoner tror jeg på.
solmåneogstjerner Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 Nei. Fordi det skjer ikke. Om man tror at man ser et gjenferd så et det bare hjernen din som spiller deg et puss.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 Definitivt ikke. Tror ikke på julenissen heller. Anonymkode: 7f4ab...ff4
Gjest Juks Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 (endret) Vil ikke kalle det gjenferd, men at det er noe mer mellom himmel og jord som man ikke kjenner til er sikkert. Jeg har oppigjennom årene, både alene og sammen med andre, for mange opplevelser til å tro at det ikke er det. Endret 22. juni 2019 av Juks
SoWhat? Skrevet 22. juni 2019 #8 Skrevet 22. juni 2019 Nei. Jeg tror på følelsen av at de som er borte fra denne verden føles nære. Jeg snakker fremdeles med de som har gått bort herfra. Det gjør jeg 3
SoWhat? Skrevet 22. juni 2019 #9 Skrevet 22. juni 2019 Men litt i tvil er jeg nok. Når jeg tenker etter:-) 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #10 Skrevet 22. juni 2019 Ja, gjør det. Har skjedd for mange underlige ting. Anonymkode: f9451...b55 4
Gjest Made4u Skrevet 22. juni 2019 #11 Skrevet 22. juni 2019 Selvfølgelig ikke, og det trenger i grunn ingen begrunnelse da det er dem som tror på idioti som dette som kommer med sprøyt og all slags forklaring som ikke henger sammen eller kan dokumenteres på noen som helst måte.
Gjest Made4u Skrevet 22. juni 2019 #12 Skrevet 22. juni 2019 13 minutter siden, Juks skrev: Vil ikke kalle det gjenferd, men at det er noe mer mellom himmel og jord som man ikke kjenner til er sikkert. Jeg har oppigjennom årene, både alene og sammen med andre, for mange opplevelser til å tro at det ikke er det. Psykriatrien kan beskrive slike tilfeller, kanskje du er nær å både høre og se ting som ikke eksisterer, går det for langt så er det bekymringsverdig og du kan trenge hjelp.
Gjest Juks Skrevet 22. juni 2019 #13 Skrevet 22. juni 2019 Akkurat nå, Made4u skrev: Psykriatrien kan beskrive slike tilfeller, kanskje du er nær å både høre og se ting som ikke eksisterer, går det for langt så er det bekymringsverdig og du kan trenge hjelp. Må du ikke overdrive nå. Du aner ikke hva du egentlig kommenterer på i mitt tilfelle. Men bra for deg at du fornekter det.
Gjest Made4u Skrevet 22. juni 2019 #14 Skrevet 22. juni 2019 Akkurat nå, Juks skrev: Må du ikke overdrive nå. Du aner ikke hva du egentlig kommenterer på i mitt tilfelle. Men bra for deg at du fornekter det. Tydligvis noe du mener at er overnaturlig som påvirker deg, og da vil jeg hevde at det er en mild diagnose selv om det kanskje ikke preger deg så mye at du ender med å høre stemmer i eget hode slik verre tilfeller opplever.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #15 Skrevet 22. juni 2019 Ja, jeg har opplevd det faktisk. Anonymkode: 5c3d2...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #16 Skrevet 22. juni 2019 5 minutter siden, Made4u skrev: Psykriatrien kan beskrive slike tilfeller, kanskje du er nær å både høre og se ting som ikke eksisterer, går det for langt så er det bekymringsverdig og du kan trenge hjelp. Hallusinasjon er i psykiatrien betegnet med "flertallet har rett", så når flertallet i et rom opplever et gjenferd for eksempel er det ikke en hallusinasjon. Anonymkode: 5c3d2...6b1 2
Gjest Made4u Skrevet 22. juni 2019 #17 Skrevet 22. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hallusinasjon er i psykiatrien betegnet med "flertallet har rett", så når flertallet i et rom opplever et gjenferd for eksempel er det ikke en hallusinasjon. Anonymkode: 5c3d2...6b1 Massesuggesjon kan oppstå om bare en person nevner noe, nevnes ordet edderkopp f.eks. så kan bare det påvirke dem som hører ordet.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #18 Skrevet 22. juni 2019 Ja. Til og med psykiatrien har trodd på meg. Anonymkode: c476b...17d 1
Gjest Juks Skrevet 22. juni 2019 #19 Skrevet 22. juni 2019 Akkurat nå, Made4u skrev: Tydligvis noe du mener at er overnaturlig som påvirker deg, og da vil jeg hevde at det er en mild diagnose selv om det kanskje ikke preger deg så mye at du ender med å høre stemmer i eget hode slik verre tilfeller opplever. Hold deg for god til å spre sprøyt i denne tråden. Det finnes ingen dokumentasjon for, nei, men det finnes heller ingen dokumentasjon imot. Hvorfor skal du være en fasit da? Især når du skal kommentere hendelser til en person du ikke kjenner til. Er mange i denne tråden som både har sett, hørt og opplevd. Psykiatrien har sikkert en diagnose for virkelighetsfornektelse også. Kanskje du bør være bekymret for dette.
Maestro Skrevet 22. juni 2019 #20 Skrevet 22. juni 2019 Ja, det gjør jeg. Bodd med et gjenferd da jeg var yngre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå