AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Hei! Noen som kan anbefale mikkelparken? Trenger man flere dager der, eller holder det med en dag? Anonymkode: cd4ca...ddf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Vi pleier å være der en dag. Den er ikke så stor, samtidig er det mye å gjøre der, men det har vært nok med en dag for mine. Vi har vært der 3 år på rad. Anonymkode: 583e1...3f3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Man rekker fint gjennom parken på en dag, men mine har foretrukket flere dager 🙂 noe dyr mat, men tilrettelagt for at man kan ta med event grille selv. følg med på når Mikkel og mikkeline kommer ut, veldig stas å få med seg! Anonymkode: ee304...329
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man rekker fint gjennom parken på en dag, men mine har foretrukket flere dager 🙂 noe dyr mat, men tilrettelagt for at man kan ta med event grille selv. følg med på når Mikkel og mikkeline kommer ut, veldig stas å få med seg! Anonymkode: ee304...329 Vil bare legge til 🙂 noe spesifikt du lurer på så bare spørr! Anonymkode: ee304...329
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 Trenger bare en dag, man blir ikke sliten av å gå der! Veldig kjekk park for både voksene og barn😊 på campingen nedenfor har de boblebad man kan låne en time! Jeg synest det var veldig stas da jeg var liten😊 Anonymkode: 54a1e...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå