Gå til innhold

Hva burde jeg kle meg i? 30 år kvinne.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Lurer på hvilken motestil du synes passer en dame på 30?

Jeg ser ganske ung ut for alderen har jeg fått høre, synes ikke det selv. Bruker str 158, eller xs.

Liker klær som ikke viser for mye hud, ikke jeansbukser og ikke klær som ikke dekker baken.. Jeg er mor. 

Noen her som har en beskrivelse av hva som ser ok ut på en dame i min alder? 

Anonymkode: 673ef...b3b

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vet du, når du er 30+ da kler man seg akkurat slik man selv har lyst :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt finere bukser enn jeans og dongeri, med løse, pene t skjorter. Evt mer formsittende skjorter, bluser og t skjorter. Alt etter hvor formelt eller laidback du ønsker det

Enkle, elegante og praktiske kjoler er også et alternativ. Enkle, pene skjørt med bluser.

Halskjeder med farge kan friske opp en nøytral klesstil

Anonymkode: 66619...da8

• Liker 1
Skrevet

Kjoler nå om sommeren.

Skrevet
På 21.6.2019 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg ser ganske ung ut for alderen har jeg fått høre, synes ikke det selv. Bruker str 158, eller xs.

Liker klær som ikke viser for mye hud, ikke jeansbukser og ikke klær som ikke dekker baken.. Jeg er mor. 

Hvorfor ikke jeans? Du er 30 år, det er ingen alder. Min mor på 76 kler seg stort sett i jeans, og ser fresh og ungdommelig ut🙂

• Liker 9
Gjest Zerohero
Skrevet

Du kan vel gå med akkurat hva du vil? 😊 Er selv 30, og elsker mote! Kjøper det jeg syns er fint, og som jeg trives med. 

AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2019 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Litt finere bukser enn jeans og dongeri, med løse, pene t skjorter. Evt mer formsittende skjorter, bluser og t skjorter. Alt etter hvor formelt eller laidback du ønsker det

Enkle, elegante og praktiske kjoler er også et alternativ. Enkle, pene skjørt med bluser.

Omtrent som min 90 år gamle bestemor? 

Anonymkode: 4c286...934

• Liker 8
Gjest Zerohero
Skrevet
På 21.6.2019 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må alt være «enkelt, praktisk og elegant» etter fylte 30? Høres gørrkjedelig ut, spør du meg! 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent som min 90 år gamle bestemor? 

"Litt finere bukser enn jeans" er f.eks. lyse chinos eller linbukser.

Det ikke være den typiske "gammel dame" buksen av polyester med strikk i livet for å kalles litt finere enn jeans:fnise:

Anonymkode: d658e...742

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Litt finere bukser enn jeans" er f.eks. lyse chinos eller linbukser.

Det ikke være den typiske "gammel dame" buksen av polyester med strikk i livet for å kalles litt finere enn jeans:fnise:

Anonymkode: d658e...742

Kjeder med farge og løse t-skjorter gjorde ikke saken noe bedre. 

• Liker 5
Skrevet

skjørt, pent antrekk som gjør deg attraktiv. Som ei business kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

30-åringer i dag er unge. Jeg er selv 29, og har ikke én eneste venn på min egen alder som har lagt jeansen på hylla. Det er virkelig det dummeste jeg har hørt, at 30-åringer ikke skal gå med jeans. Mange i 30-årene er fortsatt single, barnløse og frie, hvorfor skal de ble seg som gamle tanter? Forøvrig er jeg hverken singel eller barnløs selv, men ønsker allikevel ikke å kle meg som tante "Turid" på 55.

Anonymkode: 3b563...92f

• Liker 8
Skrevet

Kle deg i det du føler deg vell i! Sett av en hel dag og gå rundt i butikken og bla deg gjennom plagg for plagg helt til du ender opp med noe du føler deg helt konfortabel med, da har du svaret. Noen 30 åringer oppfører seg som bestemødre, mens andre som 16 åringer. Alt er normalt. Du er ikke 40 enda, så du kan tillate å kle deg ungdommelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du slutte med Jeans? Min mor på over 60 går forsatt med jeans, du trenger ikke kle deg som ei kjerring selv om du har passert 30.

Anonymkode: 2b96f...cee

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

30-åringer i dag er unge. Jeg er selv 29, og har ikke én eneste venn på min egen alder som har lagt jeansen på hylla. Det er virkelig det dummeste jeg har hørt, at 30-åringer ikke skal gå med jeans. Mange i 30-årene er fortsatt single, barnløse og frie, hvorfor skal de ble seg som gamle tanter? Forøvrig er jeg hverken singel eller barnløs selv, men ønsker allikevel ikke å kle meg som tante "Turid" på 55.

Anonymkode: 3b563...92f

Flere av kvinnenei 50-årene jeg kjenner, kler seg gjerne i jeans, skinnjakke og sneakers😏 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, ikkegrei skrev:

Kle deg i det du føler deg vell i! Sett av en hel dag og gå rundt i butikken og bla deg gjennom plagg for plagg helt til du ender opp med noe du føler deg helt konfortabel med, da har du svaret. Noen 30 åringer oppfører seg som bestemødre, mens andre som 16 åringer. Alt er normalt. Du er ikke 40 enda, så du kan tillate å kle deg ungdommelig.

Så du mener at etter fylte 40 kan man ikke lenger kle seg ungdommelig?!? Trodde ikke det gikk noen magisk grense for hvordan man kan kle seg etter fylte 40..😏

Anonymkode: 7602a...20c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2019 den 10.23, Roci skrev:

Hvorfor ikke jeans? Du er 30 år, det er ingen alder. Min mor på 76 kler seg stort sett i jeans, og ser fresh og ungdommelig ut🙂

Jeg synes ikke jeg ser fin ut idet. Kan til nød bruke mørke blå jeans aktige bukser, men helst ikke 😂 for øyeblikket er det en leopardmønstret fleecebukse...(hjemme og gråvær) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke jeg ser fin ut idet. Kan til nød bruke mørke blå jeans aktige bukser, men helst ikke 😂 for øyeblikket er det en leopardmønstret fleecebukse...(hjemme og gråvær) 

Skjønner, man skal selvsagt kle seg i det man føler seg vel i🙂

Skrevet
På 21.6.2019 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg tenker at du har et litt rart syn på klær og alder. Du er jo ikke gammel når du er 30, og det at du er mor vil absolutt ikke si at du må kle deg på en bestemt måte. Jeg synes det er viktigere å kle seg etter fasongen. 

Som alle kvinner i alle aldre kan du også bruke: jeans, t-skjorter, gensere, litt finere bluser med og uten ermer, cardigans, skjørt og kjoler, sneakers, boots, tøysko, heler, sandaler osv i det uendelige. Velg farger etter hva du liker og kler.

Ikke bli traust og kjedelig bare fordi du assosierer dette med å være forelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...