Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lekematte har du for å ha på gulvet? Ser det er både i ''puslespill'' og matter. Hva foretrekker du?

Anonymkode: d203b...c90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Unngå puslespill om du har en gulpeunge ihvertfall! Treningsmatte fra xxl, finnes en med barnemotiv på. Lett å vaske og sklisikker, ganske tykk også!

Anonymkode: f91a0...1d4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en puslespill-matte til førstemann.. og med tall som kunne tas ut.. i gummi. Hadde gulpebaby, og det fungerte egentlig greit, for kunne ta den brikka eller de brikkene som ble gulpa på å spyle i dusjen.. 

Det som var minuset med den var når ungen ble litt større og plukka alle bitene i fra hverandre. Det fortsatte også når vi ventet nr.2 og første bare var 2 år, og syns den matta var kjempespennende.. 

Anonymkode: fea07...88b

Skrevet

Bruker bare gulvet, lettere å komme seg fremover på. Da hun var immobil, lå hun på lekegym :)  

AnonymBruker
Skrevet

Har en treningsmatte og det funker helt fint :) kommer det flere barn vil jeg invistere i en dwingular lekematte! Beste matta jeg har sett og prøvd, men dyr. 

Anonymkode: ecf0b...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Har en matte fra barnas hus. Den kosta 799,- Noen sa jeg kunne jo bare kjøpt ei yogamatte til 149,- på sportsbutikk.. men jeg liker at den er bredere enn det,så slipper baby å rulle av så lett når den etterhvert beveger litt mer på seg.

Anonymkode: db199...16e

AnonymBruker
Skrevet

Gymmatte fra xxl! Like stor som den du får på barnas hus, og rimeligere. Koster 499. Den er supermyk og god:) Finnes i blå og rosa. 

Anonymkode: 00fcc...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere, men bare vert fornøyd med stor treningsmatte fra barnashus. 

Har hatt fine matter fra sprett med dyr og puslespill, men disse var etter min mening er ikke disse bra.. Farger av, ikke komfortabel med at barnet tygger slikker på de da motivet slites av og gudene vet hvilke stoffet de kan inneholde.. Vanskeligere å holde ren med gulping, sikling, lekking av urin, smuler osv.. Synes treningsmatta er bedre å ligge på sammen med barnet å du kan bruke den selv også.. Har hatt 2 matter fra sprett hopp med motiv. Synes den ene var altfor hard og den andre for myk..

Anonymkode: b8505...46e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde puslematte med nr 1 og treningsmatte med nr 2. Puslematta med tall i ble plukket fra hverandre og spist på så den var ikke optimal for oss. Treningsmatte ble så mye gulpet ut og vasket at den gikk helt i oppløsning til slutt. Nå kommer nr 3 og jeg ser etter en hel matte med glatt overflate.

Anonymkode: f3b34...479

AnonymBruker
Skrevet

Har en svart matte med 4 deler (puslespill) fra biltema. Kostet 99 eller 149, er tykk og stor firkant. 

Anonymkode: b07d8...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Rund puslespillmatte fra sebra. Superfornøyd

Anonymkode: a2e19...bc4

• Liker 2
Skrevet

Puslematte fra biltema til 149 kr. Null problem med gulp, det er ikke noe som trekker igjennom på den. 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en treningsmatte og det funker helt fint :) kommer det flere barn vil jeg invistere i en dwingular lekematte! Beste matta jeg har sett og prøvd, men dyr. 

Sjekket ut den fra dwingular. Svindyr, men vurderer å kjøpe den ettersom den er svært helsevennlig. Kan du si noe om hva som gjorde at du synes den er best?

Anonymkode: 0e3b1...d8e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde puslematte til eldste. Gulpebaby så det fungerte dårlig. 

Kjøpe den store fra barnas hus til nr 2. 399,- på tilbud, og det er det innimellom. 

Anonymkode: 90f5c...1f6

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Rund puslespillmatte fra sebra. Superfornøyd

Anonymkode: a2e19...bc4

Den har vi også. Godt fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde puslespill til første. Ikke helt fornøyd, for det samlet seg så mye smuler og støv nedi alle sprekkene med tallene og bokstavene. Ble irriterende for en med støv på hjernen.

Til nestemann hadde jeg den runde matten fra Sebra og jeg skjønner ikke hvorfor denne er populær. Den er estetisk pen ja, men den er jo steinhard? Mini kan like gjerne ligge rett på gulvet.

Ville gått for en sånn gym-matte, sånn som helsestasjoner og barnehager har.

Anonymkode: ac52a...357

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en svart matte med 4 deler (puslespill) fra biltema. Kostet 99 eller 149, er tykk og stor firkant. 

Anonymkode: b07d8...ea9

5 timer siden, addict skrev:

Puslematte fra biltema til 149 kr. Null problem med gulp, det er ikke noe som trekker igjennom på den. 

Jeg vurderte den men så var det ei venninne som påpekte at de inneholdt skadelige stoffer for babyene, har de fjernet dem nå?

Anonymkode: a4359...947

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket ut den fra dwingular. Svindyr, men vurderer å kjøpe den ettersom den er svært helsevennlig. Kan du si noe om hva som gjorde at du synes den er best?

Anonymkode: 0e3b1...d8e

Var som å gå på en sky 😂 Veldig tynn, men god demping! Så er det mange fordeler med at den er trygg å tygge på, tåler søl, kan brukes på begge sider.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt Sebra puslematte med begge, veldig fornøyd. Hatt gulpebaby og det var ikke noe stress. Lett å pakke med seg på ferie etc. 

Hadde en periode jeg hadde matten fra xxl. Syns den tok for stor plass. Krøllet seg en del også. 

Anonymkode: 8e041...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...