Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om vi skal investere i en bleiebøtte eller ikke..

Hva er deres erfaring? 

Anonymkode: 46ec6...d19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri følt noe som helst behov for det.

Anonymkode: e19e0...c61

Gjest Doggo
Skrevet

Jeg har en billig fra IKEA som henger på siden av stellebordet. Den er veldig kjekk, men jeg hadde ikke kjøpt noen av de veldig dyre og fancy

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke det, og brukte bare ei vanlig søplebøtte. Du kan bruke billige poser å putte de oppi og knyte igjen, men går greit om du tømmer søplebøtta rimelig ofte.

Anonymkode: 65049...a6b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en liten pedalbøtte. Den blir full fort nok til at søppelposen må ut før det begynner å lukte.

Jeg takket nei til gratis bleiebøtte på barnas hus. Posene var steindyre, og jeg ser ikke behovet for slik bøtte.

Anonymkode: e9444...6c6

• Liker 2
Skrevet

Vi har bleiebøtte hjemme og elsker den (ubbi sin, dyr engangssum men slipper å kjøpe poser). Vi har vært på reis i 2 mnd og har ikke bleiebøtte der vi er, og det går helt fint uten også foreløpig. Jeg kjenner imidlertid litt lukt + jeg liker ikke å måtte bruke så mye bleieposer. Vi tar bæsjebleiene i bleieposer for at det ikke skal stinke ut rommet. Dette funker nå når babyen sine bleier ikke lukter helt gale, men hadde aldri funket for sterkere lukt. Bleiebøtten vår hjemme har vi erfart at tar lukten til tross for at den står på varmekabler. Merker det fordi det lukter veldig når vi tømmer den! Kunne ikke vært mer fornøyd.

Skrevet

Ikke. Helt unødvendig. Hadde til første for flere år siden, fikk da selve bøtta gratis, men det kosta mye for posene som passet til. Vet ikke hva prisen ligger på i dag, men tipper det finnes billigere alternativer. 

Denne gangen skal vi prøve noen små poser kjøpt på apoteket, tror de kosta 39 kr for 100 stk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte, likte den ikke. Kronglete rett å slett. Trampbøtte med lokk fra jysk fungerer like bra! Og er nyttig siden også. Bleiebøtta ble raskt hevet ut.

Anonymkode: 8a97c...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig unødvendig. Vi bruker hundeposer, og kaster i den helt vanlige pedalbøtten på badet. Bleiebøtteposene er mye dyrere.

Anonymkode: 552c5...340

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen, da blir det nok å heller kjøpe en større søppelbøtte til en rimeligere penge :)

Anonymkode: 46ec6...d19

AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig, men vi kaster posen med bæsjebleie ut i bossspannet med en gang. 

Anonymkode: d6724...4e2

AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig. Det vil stinke etter en dag eller to med bad som har varmekabler i gulvet.

Anonymkode: 0c151...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker den vi fikk gratis på barnas hus. Men vi benytter noen blå poser som skal motvirke dårlig lukt fra coop oppi i stede for de dyre som hører med. Funker kjempebra! Null lukt 😊

Anonymkode: 1ea74...4eb

Skrevet

Jeg har bare en bærepose hengende på et skap, funker fint 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir kanskje ikke helst sammenlignbart, men jeg jobbet på småbarnsavdeling i barnehage hvor vi hadde bleiebøtte. I perioder vi var tomme for refil/posene som skal være inni, brukte vi vanlig søppelpose oppi. Og vi merket _stor_ forskjell på lukt i rommet! Nå gjalt jo dette skift på flere barn, og hvis du har mulighet til å gå ut med søppelpose ofte i løpet av en dag, trenger du nok ikke bleiebøtte. Men her vi bor må jeg gå et stykke med søppelet, ute av synes fra huset og ned trapper, så vi kommer til å anskaffe bleiebøtte for å bare tømme hver kveld 😊

Anonymkode: a32df...13e

AnonymBruker
Skrevet

Bleiebøtte eller vanlig pedalbøtte, ikke la den stå på varmekabler. Vi har vår rett utenfor badet, funker supert. Fordel med bleiebøtte er at du kan låse åpningen. 

Anonymkode: a8ce1...fcd

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hummel34 skrev:

Fullstendig unødvendig!

Det spørs jo litt hvordan man bor. Vi er veldig glad vi har bleiebøtte til bæsjebleiene. Er et lite stykke å gå til søppelet ute, og hele huset stinker hvis vi kaster det i vanlig søppelbøtte. Tømmer bøtten ganske sjelden egentlig, og da tar jeg den med utenfor pga lukten.

Anonymkode: 24f20...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...