Gjest Lizzi Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Helt utrolig hva papegøyer kan lære. Om dette er ekte da
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Naboen har en sånn Den roper på bikkjene i huset og på yngste sønnen. Den skravler og plystrer. Ringelyden på telefonen tar den også. (For et pes når man bor i tre etasjers hus)
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Kjempegøy! Vi pleide å passe en slik innimellom for en gammel dame vi kjente! Husker jeg var litt redd den da den beit noe skikkelig! Selv hadde jeg en nymfeparakitt engang og den pratet som bare det! Laget samme lyden som telefonen også og holdt på å le seg ihjel når vi gikk fem på! Fugler er utrolige
Gjest seroxata Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Helt utrolig hva papegøyer kan lære. Om dette er ekte da det er nok ekte ja! Har selv papegøye, og det er utrolig hvor mye de kan lære! Min er bare noen måneder, og kan flere setninger alt, og det går ann å få svar av han faktisk:D Gøye dyr
Gjest Lizzi Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 det er nok ekte ja! Har selv papegøye, og det er utrolig hvor mye de kan lære! Min er bare noen måneder, og kan flere setninger alt, og det går ann å få svar av han faktisk:D Gøye dyr Helt utrolig! Kommer det av seg selv akkurat som hos et barn, eller er det mye jobb å lære den å prate?
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #10 Skrevet 3. mai 2005 Så fantastisk!! Hva er den papegøyen sier når hu dama sier "You`re famous, Einstein" ?
Crazee Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2005 Hva er den papegøyen sier når hu dama sier "You`re famous, Einstein" ? Superstar :D
Gjest seroxata Skrevet 3. mai 2005 #13 Skrevet 3. mai 2005 Helt utrolig! Kommer det av seg selv akkurat som hos et barn, eller er det mye jobb å lære den å prate? Noen ord kan han snappe opp etter å bare ha hørt de et par ganger, mens andre har jeg brukt tid på å lære han.. Når folk går ut av rommet, sier han alltid "hadet godt" og han sier "hallo" når noen kommer inn.. Og "ikke bite" rett før han setter nebbet i fingeren min De er ganske oppegående i hodet, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå