Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss
Skrevet

Den der er genial :-)

Gjest Lizzi
Skrevet
:ler: Helt utrolig hva papegøyer kan lære. Om dette er ekte da :roll:
Gjest Anonymous
Skrevet

Naboen har en sånn :wink:

Den roper på bikkjene i huset og på yngste sønnen. Den skravler og plystrer. Ringelyden på telefonen tar den også. (For et pes når man bor i tre etasjers hus)

Skrevet

Wow!! Imponert!! :ler:

Skrevet

Kjempegøy!

Vi pleide å passe en slik innimellom for en gammel dame vi kjente! Husker jeg var litt redd den da den beit noe skikkelig!

Selv hadde jeg en nymfeparakitt engang og den pratet som bare det! Laget samme lyden som telefonen også og holdt på å le seg ihjel når vi gikk fem på!

Fugler er utrolige

Gjest seroxata
Skrevet
:ler:  Helt utrolig hva papegøyer kan lære. Om dette er ekte da  :roll:

det er nok ekte ja! Har selv papegøye, og det er utrolig hvor mye de kan lære! Min er bare noen måneder, og kan flere setninger alt, og det går ann å få svar av han faktisk:D Gøye dyr

Gjest Lizzi
Skrevet

det er nok ekte ja! Har selv papegøye, og det er utrolig hvor mye de kan lære! Min er bare noen måneder, og kan flere setninger alt, og det går ann å få svar av han faktisk:D Gøye dyr

Helt utrolig! Kommer det av seg selv akkurat som hos et barn, eller er det mye jobb å lære den å prate?

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Så fantastisk!!

Hva er den papegøyen sier når hu dama sier "You`re famous, Einstein" ?

Skrevet
Hva er den papegøyen sier når hu dama sier "You`re famous, Einstein" ?

Superstar :D

Gjest seroxata
Skrevet

Helt utrolig! Kommer det av seg selv akkurat som hos et barn, eller er det mye jobb å lære den å prate?

Noen ord kan han snappe opp etter å bare ha hørt de et par ganger, mens andre har jeg brukt tid på å lære han..

Når folk går ut av rommet, sier han alltid "hadet godt" og han sier "hallo" når noen kommer inn..

Og "ikke bite" rett før han setter nebbet i fingeren min :ler:

De er ganske oppegående i hodet, hehe

Skrevet

Knallsøt! Vil ha papegøye NÅÅÅÅÅ!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...