Gå til innhold

Blir dere damer desperate av og til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender det at dere kvinner blir desperate av og til? Eller er det bare typisk for menn. Jeg tenker da på at dere finner på noe dere angrer på i ettertid?

Eller har du opplevd eksempler på andre kvinner som har vært desperate, feks gjort eller sagt noe merkelig, noe komisk, eller kledd seg helt håpløst for å få oppmerksomhet? Hvor og hvordan? Hvor drøy/komisk er din verste erfaring? Kanskje menn har mest å dele her? ;) 

Anonymkode: 4e81e...a69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig enkelt. Hvis den ene gangen i måneden faller i en tørkeperiode, er jeg sexfrustrert og kan ende opp med å gjøre ting jeg ikke ville gjort ellers. Det rareste jeg gjør er ikke verre enn å skifte profilbilde på tinder til et litt utfordrende ett. Det ender gjerne i en spennende date med klare forventninger.

Lett å se på andre damer når de er sexfrustrerte. Men den mest desperate atferden skjer nok bak skjermen for de fleste i dag.

Anonymkode: b33b5...a47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart kvinner blir desperate også

Mest desperate jeg har vært var siste festen på folkehøgskolen når jeg ropte ut høylytt i baren «Faaen, jeg trenger et ligg!» i den tro at det ville være min siste sjanse. Det var ganske patetisk

Anonymkode: 97460...a1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg kan bli temmelig desperat. Får lyst til å gå ut i gata og plukke med tilfeldig mann som går forbi. 

Jeg har aldri gjort noe slikt. Ikke i nærheten. Jeg er en ordentlig kvinne, og vi er opplært (indoktrinert) til å utvise selvkontroll. Til det kjedsommelige, og selv om vi ønsker å skrike. 

Men hadde dere menn kjent til tankene våre... ;)

Anonymkode: 66079...454

• Liker 5
Gjest ståpels
Skrevet

Her står jeg. Jeg er k(l)ar :P 

Skrevet (endret)

Blir ikke - er hele tiden :alice::skratte:

Endret av Titania
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...