AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Hender det at dere kvinner blir desperate av og til? Eller er det bare typisk for menn. Jeg tenker da på at dere finner på noe dere angrer på i ettertid? Eller har du opplevd eksempler på andre kvinner som har vært desperate, feks gjort eller sagt noe merkelig, noe komisk, eller kledd seg helt håpløst for å få oppmerksomhet? Hvor og hvordan? Hvor drøy/komisk er din verste erfaring? Kanskje menn har mest å dele her? Anonymkode: 4e81e...a69
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Det er veldig enkelt. Hvis den ene gangen i måneden faller i en tørkeperiode, er jeg sexfrustrert og kan ende opp med å gjøre ting jeg ikke ville gjort ellers. Det rareste jeg gjør er ikke verre enn å skifte profilbilde på tinder til et litt utfordrende ett. Det ender gjerne i en spennende date med klare forventninger. Lett å se på andre damer når de er sexfrustrerte. Men den mest desperate atferden skjer nok bak skjermen for de fleste i dag. Anonymkode: b33b5...a47 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 Så klart kvinner blir desperate også Mest desperate jeg har vært var siste festen på folkehøgskolen når jeg ropte ut høylytt i baren «Faaen, jeg trenger et ligg!» i den tro at det ville være min siste sjanse. Det var ganske patetisk Anonymkode: 97460...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 Ja jeg kan bli temmelig desperat. Får lyst til å gå ut i gata og plukke med tilfeldig mann som går forbi. Jeg har aldri gjort noe slikt. Ikke i nærheten. Jeg er en ordentlig kvinne, og vi er opplært (indoktrinert) til å utvise selvkontroll. Til det kjedsommelige, og selv om vi ønsker å skrike. Men hadde dere menn kjent til tankene våre... Anonymkode: 66079...454 5
Titania Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 (endret) Blir ikke - er hele tiden Endret 21. juni 2019 av Titania 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå