AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #1 Skrevet 21. juni 2019 Jeg kan gå inn i en tråd som ikke er skrevet av meg, men dersom vedkommende har et lignende problem som jeg har så føler jeg at svarene er til meg. Jeg er så kritisk! Det positive tar jeg sjelden til meg, bare det negative. Så dersom noen f.eks er forelsket og ikke har kommet over eksen, får svar som "skjerp deg, gå videre!" Så føler jeg dette er til meg selv om jeg ikke har en eks en gang... :S Anonymkode: 250bf...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #2 Skrevet 21. juni 2019 Lær deg å ikke vær så selvsentrert så får du det bedre med deg selv. Anonymkode: ac61c...57a 12
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #3 Skrevet 21. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lær deg å ikke vær så selvsentrert så får du det bedre med deg selv. Anonymkode: ac61c...57a Hva har dette med selvsentrert å gjøre? Anonymkode: 250bf...0cb
Tøytigern Skrevet 21. juni 2019 #4 Skrevet 21. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med selvsentrert å gjøre? Anonymkode: 250bf...0cb Du tror jo alt handler om deg. 8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #5 Skrevet 21. juni 2019 Visste dere at Sveits ikke har en offisiell hovedstad? Men Bern er i praksis hovedstaden. Anonymkode: bc087...3ef 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Du tror jo alt handler om deg. Jeg ser ikke sammenhengen. Jeg tror ikke alt handler om meg, det blir å være innbilsk. Saken er mer den at jeg føler at det som skrives til andre trådstartere her, er meg nå eller i fremtiden. Jeg er dessverre veldig negativ. Så f.eks, om noen her har blitt bedratt, og får svar så føler jeg at jeg også må unngå menn fordi jeg kommer til å bli bedratt. Jeg kommer aldri til å være hun som er lykkelig i et forhold. Anonymkode: 250bf...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #7 Skrevet 21. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med selvsentrert å gjøre? Anonymkode: 250bf...0cb Du skriver jo at du tar "alle" svar personlig = selvsentrert. Du vrir ting som ikke handler om deg til å gjøre det likvel. Anonymkode: ac61c...57a 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #8 Skrevet 21. juni 2019 Hvis jeg dater, noe jeg ikke gjør alkurat nå, men noen her inne skriver "har ikke hatt kontakt med han på ei uke", så har jeg avvist mannen jeg er interessert i og hvis han da ikke har tatt kontakt på 2 uker så er han ikke interessert i meg heller. Anonymkode: 250bf...0cb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #9 Skrevet 21. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skriver jo at du tar "alle" svar personlig = selvsentrert. Du vrir ting som ikke handler om deg til å gjøre det likvel. Anonymkode: ac61c...57a Men hvorfor skulle det ikke gjelde meg? Er det så enkelt som at det er bare denne personen det gjelder? Jeg leser også om forhold her inne der mannen er voldelig eller manipulerende... da tenker jeg at det er dette jeg har i vente. Anonymkode: 250bf...0cb
Tøytigern Skrevet 21. juni 2019 #10 Skrevet 21. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke sammenhengen. Jeg tror ikke alt handler om meg, det blir å være innbilsk. Saken er mer den at jeg føler at det som skrives til andre trådstartere her, er meg nå eller i fremtiden. Jeg er dessverre veldig negativ. Så f.eks, om noen her har blitt bedratt, og får svar så føler jeg at jeg også må unngå menn fordi jeg kommer til å bli bedratt. Jeg kommer aldri til å være hun som er lykkelig i et forhold. Anonymkode: 250bf...0cb Du tror jo at alle trådene på Kg handler om deg. Da er du selvsentrert. Det er definisjonen på selvsentrert. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #11 Skrevet 21. juni 2019 Det er absolutt ingenting ved det du skrev som tilsier at du er selvsentrert. Det virker som de har bestemt seg for å ikke ville forstå hva du mente. Jeg skjønner hva du mente. Ikke bry deg om det - de har misforstått det du skrev. Helt enig med deg, føler det ofte slik selv. Anonymkode: 3efb1...f0b 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #12 Skrevet 21. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skulle det ikke gjelde meg? Er det så enkelt som at det er bare denne personen det gjelder? Jeg leser også om forhold her inne der mannen er voldelig eller manipulerende... da tenker jeg at det er dette jeg har i vente. Anonymkode: 250bf...0cb Man må ikke være positiv til seg selv for å være selvsentrert, man kan like gjerne være negativ. Anonymkode: ac61c...57a 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #13 Skrevet 21. juni 2019 Ta det med ro - du er bare paranoid😉 Anonymkode: 9e3ff...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #14 Skrevet 21. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må ikke være positiv til seg selv for å være selvsentrert, man kan like gjerne være negativ. Anonymkode: ac61c...57a Det har ingenting med saken å gjøre. Hun mener helt enkelt at hun sammenligner seg selv og sitt eget liv med andres situasjoner. Jeg vil tørre å påstå at dette er noe de aller fleste gjør. Anonymkode: 3efb1...f0b
Tøytigern Skrevet 21. juni 2019 #15 Skrevet 21. juni 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting med saken å gjøre. Hun mener helt enkelt at hun sammenligner seg selv og sitt eget liv med andres situasjoner. Jeg vil tørre å påstå at dette er noe de aller fleste gjør. Anonymkode: 3efb1...f0b De aller fleste tror ikke at alle tråder på Kg handler om deres eget liv. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #16 Skrevet 21. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting med saken å gjøre. Hun mener helt enkelt at hun sammenligner seg selv og sitt eget liv med andres situasjoner. Jeg vil tørre å påstå at dette er noe de aller fleste gjør. Anonymkode: 3efb1...f0b Foreslår at du faktisk leser saken først. Hun skriver jo at hun tar til seg svar selv om hun ikke har noe i eget liv å sammenligne med. Det er noe de færreste gjør. " Så dersom noen f.eks er forelsket og ikke har kommet over eksen, får svar som "skjerp deg, gå videre!" Så føler jeg dette er til meg selv om jeg ikke har en eks en gang... :S" Anonymkode: ac61c...57a 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #17 Skrevet 21. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dersom noen f.eks er forelsket og ikke har kommet over eksen, får svar som "skjerp deg, gå videre!" Så føler jeg dette er til meg selv om jeg ikke har en eks en gang... :S lol 🤣du må jo ikke tenke det da. Anonymkode: 246d6...164
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #18 Skrevet 22. juni 2019 Ts her Selvsentrert person: en person som bryr seg bare om seg og sitt, blir ikke glad på andres vegne. krever å ha all oppmerksomheten og skal ha mest hele tiden. Blir bare glad dersom ting kommer til egen fordel. Er opptatt bare av hva som skjer med seg selv. DET er selvstenrert. "Ånei, samtalen handler ikke om meg, da er det kjedelig" DET er selvsentrert.. isåfall slik jeg oppfatter det. Som noen andre skriver, det virker som dere med vilje ikke forstår hva jeg mener. Problemet er at jeg tar til meg kritiske svar som er rettet mot en ts som ikke er meg 😛 Anonymkode: 250bf...0cb
Krysopras Skrevet 22. juni 2019 #19 Skrevet 22. juni 2019 Du har nok bare stor innlevelsesevne, og er veldig empatisk 😊 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #20 Skrevet 22. juni 2019 3 minutter siden, Krysopras skrev: Du har nok bare stor innlevelsesevne, og er veldig empatisk 😊 Akkurat, ts er jo ikke selvsentrert. Anonymkode: 2e2bf...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå