Gå til innhold

Cuckold eller hotwife her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 9.5.2020 den 11.47):

Jeg har så lyst til å ta med dama på en swingersklubb, men aner ikke om hun vil det.

Er det noen som har tips på hvordan jeg kan spørre henne om dette, uten å virke for pervo? Om hun ikke vil er det helt greit, men lurer på hvor kleint det vil bli i etterkant da.

Anonymkode: 3886e...6c2

Jeg har gjort det med andre kvinner tidligere, og dette har jeg fortalt partner. Dette har så blitt vår felles fantasi. Vi drev praktisk planlegging av hvor dette skulle skje i fjor vinter rett før pandemien satte en stopper for det.

Vi er generelt åpne om fantasier og liker å kåte hverandre med å dele fantasier.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...

Det er sikkert en del kvinner som syns det høres spennende ut i begynnelsen, også går de fort lei. Kvinner ønsker seg bare en mann: mannen i sitt liv!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, meansss3ee said:

Det er sikkert en del kvinner som syns det høres spennende ut i begynnelsen, også går de fort lei. Kvinner ønsker seg bare en mann: mannen i sitt liv!

Ja. Og det at man støtt skal "opptre" når man skal ha sex.  
Dersom man i tillegg legger igjen omtrent et årsverk i husarbeid, så er det vel slitsomt å i tillegg skulle være profesjonell sexarbeider. Og at kos og samvær med partner blir et rollespill. 

Alt for at mannen skal ha (enda) en passiv pudding-rolle.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 21.6.2019 den 7.40):

Hater sånne begreper så unnskyld meg at jeg svarer med egne ord. Hadde sex med en annen mens mannen så på i mitt forrige forhold. Han tente på settingen mer enn meg, jeg syntes det var helt greit og litt morsomt etterhvert som jeg forstod tenningsmønsteret hans. 

Problemet var trangen til å være alene med det som da ble elskeren min. Være alene og slå oss helt løs, for sex er tross alt best når det er intimt og med full innlevelse. Endte derfor opp i en hekt som varte og varte og som kostet langt mer enn den smakte.

Anonymkode: 629a2...252

Dette forstår jeg godt. Derfor kunne det aldri falt meg inn å ytre ønske om å være tilstede om min Kone bestemmer og ha seg med noen andre. 

Jeg er mer en fornøyd med å få være hennes ektemann å nyte henne når hun ikke eventuelt er med en sex partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2019 den 0.39):

Lurer på om det er andre her som tenner på denne settingen eller har erfaring fra dette? Det er mange cuckoldress og hotwifer i Norge så det er mulig her også?

Anonymkode: 90497...adb

Jeg tenner veldig på tanken ja! 

Min Kone er dominant og bestemmer nå i vårt samliv.

Så tanken på at hun faktisk kan ligge med andre om hun ønsker samtidig som jeg vil være 100% monogram og submissive til henne tiltaler meg og føles naturlig. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.6.2019 den 17.56):

Kvinner er nok mer egoistisk jevnt over at det er dette som er fokus. Tipper noen biseksuelle menn her har en agenda om å så sine egne ideer her som i sin natur ikke har med trådens tema å gjøre overhode. Det kalles avsporing. 

Erfaren BULL.

23/18 over og ut. 

Anonymkode: a2ff4...602

Den eneste måten jeg hadde gått med på å bringe inn en tredjepart er om det hadde vært en biseksuell/bifil mann som kunne ha tilfredsstilt oss begge.
K31

Endret av Frkego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Disse greiene høres helt topp for kvinner som ønsker seg trygghet å lene seg tilbake på mens de går ut for å finne seg noe bedre.

Anonymkode: b4339...f1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse greiene høres helt topp for kvinner som ønsker seg trygghet å lene seg tilbake på mens de går ut for å finne seg noe bedre.

Og det ender nok opp med noe nytt over tid. 

Hvem vil ha en mann som ikke er på høyde med de man har tilgang på?

Snakker av erfaring.

Anonymkode: a2ff4...602

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det handler jo ikke om å finne seg noe bedre? Det handler jo om å tenne den mannen man allerede har. Fantasien ligger ofte hos mannen, at han blir tent på tanken at konen er med en annen mann og får nytelse. Også kan man bruke den følelsen det gir i sitt samliv, og man kan få et mye bedre sexliv sammen. 
Alt er ikke svart og hvit. 
Det handler om å skape enda bedre lidenskap og begjær sammen, gjennom fantasier, det fungerer for noen mens for andre ikke. 
Men det handler ikke om at kvinner skal finne seg noe bedre der ute, eller utroskap. 

Anonymkode: c8157...5db

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det handler jo ikke om å finne seg noe bedre? Det handler jo om å tenne den mannen man allerede har. Fantasien ligger ofte hos mannen, at han blir tent på tanken at konen er med en annen mann og får nytelse. Også kan man bruke den følelsen det gir i sitt samliv, og man kan få et mye bedre sexliv sammen. 
Det handler om å skape enda bedre lidenskap og begjær sammen, gjennom fantasier, det fungerer for noen mens for andre ikke. 
Men det handler ikke om at kvinner skal finne seg noe bedre der ute, eller utroskap. 

Det handler kanskje ikke om å finne noe annet (alltid), men når man gjør det og den stakkarslig gubben pusher på så går det jo galt.

Bør sikkert ikke uttale meg her, for jeg synes sånne menn er patetiske. Dessuten er det forkastelig å ha sex med noen andre for å tenne mannen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

This :applaus:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Alterego666 skrev (På 6.7.2021 den 11.24):

Jeg har gjort det med andre kvinner tidligere, og dette har jeg fortalt partner. Dette har så blitt vår felles fantasi. Vi drev praktisk planlegging av hvor dette skulle skje i fjor vinter rett før pandemien satte en stopper for det.

Vi er generelt åpne om fantasier og liker å kåte hverandre med å dele fantasier.

Jeg savner Alterego666.. han hadde alltid et ess i erme, med høy seksuell genualitet👍

Cuckold eller hotwife her?

Ja.. jeg hadde ei hotwife på besøk i går.. diskusjonen ble lang, før vi endelig rev klærne av hverandre i pur tenning😊
Og det stemmer.. det er ei hotwife jeg må ha, for legningen og fetishen min tilsier dette. Jeg takler ikke hudkontakt eller nærvær av men.. og da heller ikke, at en mann smugtitter.. Har jeg hatt kvinner som smugtittet, hadde det stemt for mine andre fetisher.
Vi tok utgangspunktet fra BDSM-testen min også.. Jeg scorer 99% på exhib, det kom sterkt frem at det kom pga kvinner..

Jeg fikk litt forklaringproblem med den "hotwife fetishen", altså hvorfor jeg tenner med å ha sex med ei hotwife. At hun så så bra ut forvirret meg litt.. og jeg innrømmet ærlig å ha vært kåt henne, helt siden vi fikk kontakt om tirsdagen. Vanligvis tenner jeg ikke på planlagt sex i forhold, men som singel blir dette stikk motsatt🤭Det nærmeste vi ble enighet om, er at omsorgen min spiller meg et puss.. jeg unner og ønsker enhver kvinne maksimal nytelse. Det er vel ingen fetish?

Det at mannen ga henne lov til å besøke meg, tente meg mye, og det føltes betryggende.. Han tente jo på at vi hadde sex.. og hotwifen tente på at mannen satt hjemme og tente på oss, det var betryggende for henne.. Og hun tente på at jeg var gal etter å gi henne omsorg for hennes nytelse.. Jeg tror det er mange typer fetisher som er blandet sammen her.. 

Jeg våknet mitt på natta, og følte på en hærlig tomhet av å bli pult så mye.. jeg sendte med ei fancy flaske cognac til mannen hennes, som takk for lånet. Vi fant ut at bestikkelser og god jobb lønner seg, vi skal så absolutt møtes igjen💞🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.6.2020 den 8.11):

Etter mye leting, og mye useriøse der ute så fant vi en på Gaysir av alle plasser 😅 han har nå blitt min kones faste elsker, jeg har faktisk gått bort i det å se på, så forrige møte, så var jeg på naborommet å hørte på. 

Har vel funnet ut at det er den settingen som passer meg best foreløpig, tenkte neste gang at jeg skulle være ute, og at jeg får tilsendt bilder/videoer på Snapchat

Er faktisk overrasket over hvor lett det egentlig var pga sjalusi osv, men føler kun "glede" over at kona har det fantastisk, så vi driver å søker etter en elsker til, slik at hun har 2 faste

Hverken jeg eller min kone angerer et sekund på at vi prøvde dette

Anonymkode: ca2ba...937

Så utrolig trist dette høres ut 😢.

Anonymkode: 5ba61...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...