AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #61 Del Skrevet 2. mai 2020 På 23.4.2020 den 17.29, AnonymBruker skrev: Det er det jeg også ser for meg. Jeg har ikke noe kjempebehov for å være til stede under akten. Det kan fort bli kleint. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å spionert på. Men er kanskje ikke så lett å få til. Føler du noen gang at han du knuller er bedre enn mannen din? Lengter du tilbake til denne personen igjen? Anonymkode: 7d545...94b Planlegg å gjøre dette "ute i naturen" ved god planlegging har du mange muligheter til å finne en plass hvor du kan følge med usett, det er jo litt trykt for henne også kan man si hvis du har hemninger med måten. Jeg gjorde det og fikk en opplevelse for livet. Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #62 Del Skrevet 7. mai 2020 På 30.4.2020 den 14.41, AnonymBruker skrev: Vi gjennomførte dette idag faktisk 😊 Og jeg må si det gikk veldig greit, men det var selvfølgelig veldig akward i starten, vi var jo kjempe nervøse, så grunn til at vi gikk kun for blowjob var for å se hvordan jeg taklet det. Må si det var en utrolig rar opplevelse å se kona mi kysse, beføle og gi en annen mann en blowjob, men de følelsene vi sitter igjen med er at dette er noe vi skal bygge videre på, selve møte var over på ca 30 min, og det var perfekt for at det var første gang, og vi holder på å diskutere om at vi går hele veien neste uke. Hun har aldri gjort noe slikt før heller, hun fikk vel ikke så mye ut av det hun heller, men hun er virkelig med på at han skal få komme tilbake for å gå hele veien Anonymkode: ca2ba...937 Høres ut som dere hadde god kjemi siden hun vil møte han igjen. Tror det blir enda "rarere" når hun skal gå "hele veien". Da får hun sikkert utbytte av dette og du får oppleve utenfra at hun får orgasme. Litt spent på hvordan du vil oppleve dette. Skulle ønske at det var min kone som var så "eksperimentell" ;-), men dette er ikke noe hun tenner på. Du skriver hun ga han en BJ. Hold hun på til han kom? Var han over normalt utstyrt? Kjenner jeg får en litt "godvond" følelse når jeg tenker på dette, men det er vel en del av dette. Anonymkode: 7f0ee...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #63 Del Skrevet 7. mai 2020 Litt omvendt cuckold; skulle gjerne sett på at mannen min hadde sex med ei annen dame, jeg Finnes det flere enn meg der ute - her inne? Anonymkode: 9410b...287 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #64 Del Skrevet 8. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt omvendt cuckold; skulle gjerne sett på at mannen min hadde sex med ei annen dame, jeg Finnes det flere enn meg der ute - her inne? Anonymkode: 9410b...287 De finnes nok, kona mi ville,at jeg skulle ta søstra hennes mens hun satt skjult og så på, som hun planla for å få det til Anonymkode: 21e21...058 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #65 Del Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De finnes nok, kona mi ville,at jeg skulle ta søstra hennes mens hun satt skjult og så på, som hun planla for å få det til Anonymkode: 21e21...058 Tror det er litt skummelt å gjøre dette i nære relasjoner/familie. Anonymkode: 7f0ee...444 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #66 Del Skrevet 8. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er litt skummelt å gjøre dette i nære relasjoner/familie. Anonymkode: 7f0ee...444 Det er stor aldersforskjell mellom dem, kanskje det forklarer litt Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #67 Del Skrevet 8. mai 2020 På 21.6.2019 den 12.19, MuffinStud skrev: Jeg skjønner ikke siste setningen, men jeg føler den var viktig. Følte du at selv om poenget var nettopp at du skulle slå deg løs med mannen som tilskuer så endte du allikevel opp med å bli altfor "selv conscious" eller var poenget at du ikke følte deg helt ferdig med denne andre mannen fordi dere ikke fikk privacy? Vanskelig å skrive privatliv på norsk? Anonymkode: bc605...fbf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #68 Del Skrevet 8. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er stor aldersforskjell mellom dem, kanskje det forklarer litt Anonymkode: 21e21...058 Nja... aldersforskjellen betyr lite. Det er mer at man vil møte hverandre i alle familiære situasjoner og det kan bli litt kleint. Bedre å "bruke" en litt mer fremmed som man ikke risikerer å møte på nærbutikken liksom. Men for all del; det kan gå veldig bra likevel. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #69 Del Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nja... aldersforskjellen betyr lite. Det er mer at man vil møte hverandre i alle familiære situasjoner og det kan bli litt kleint. Bedre å "bruke" en litt mer fremmed som man ikke risikerer å møte på nærbutikken liksom. Men for all del; det kan gå veldig bra likevel. Anonymkode: 7f0ee...444 Det har gått veldig bra, dette er en god del år tilbake men jeg og søstra kan smile litt spesielt til hverandre når vi møtes, og det er ikke veldig ofte Anonymkode: 21e21...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #70 Del Skrevet 8. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har gått veldig bra, dette er en god del år tilbake men jeg og søstra kan smile litt spesielt til hverandre når vi møtes, og det er ikke veldig ofte Anonymkode: 21e21...058 Når det er sagt så vet jeg i ettertid hvorfor hun ville det Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeanieludd Skrevet 8. mai 2020 #71 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg er hot men ikke wife lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #72 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg har så lyst til å ta med dama på en swingersklubb, men aner ikke om hun vil det. Er det noen som har tips på hvordan jeg kan spørre henne om dette, uten å virke for pervo? Om hun ikke vil er det helt greit, men lurer på hvor kleint det vil bli i etterkant da. Anonymkode: 3886e...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #73 Del Skrevet 10. mai 2020 On 5/7/2020 at 9:27 PM, AnonymBruker said: Høres ut som dere hadde god kjemi siden hun vil møte han igjen. Tror det blir enda "rarere" når hun skal gå "hele veien". Da får hun sikkert utbytte av dette og du får oppleve utenfra at hun får orgasme. Litt spent på hvordan du vil oppleve dette. Skulle ønske at det var min kone som var så "eksperimentell" ;-), men dette er ikke noe hun tenner på. Du skriver hun ga han en BJ. Hold hun på til han kom? Var han over normalt utstyrt? Kjenner jeg får en litt "godvond" følelse når jeg tenker på dette, men det er vel en del av dette. Anonymkode: 7f0ee...444 Vi hadde god kjemi med han, så vi hadde gledet oss til han kom tilbake. Men det skjedde ikke, han kom med en unnskyldning som vi ikke trodde noe særlig på, tror han trakk seg pga settingen, han hadde aldri gjort dette før med tilskuer. Han var veldig godt utstyrt, vil tippe rundt 19-20 cm, han fikk komme i munnen hennes og hun svelget det som kom. Vi har planlagt treff med en annen som vi har pratet masse med på snap, der har vi blitt enige om at han skal komme og hun skal ligge klar i senga med blindfold. Vi har blitt enige på forhånd om det meste, han skal kun komme for å ta henne så drar han med engang etterpå, så tar vi evalueringen i etterkant. Det har kommet til det stykke at min kone gleder seg like mye som meg, så vi er på riktig vei ser det ut til, og vi håper vi blir fornøyde med han som kommer neste uke at vi kan ha faste treff. Anonymkode: ca2ba...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #74 Del Skrevet 10. mai 2020 På 8.5.2020 den 21.15, jeanieludd skrev: Jeg er hot men ikke wife lengre Voooow Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 10. mai 2020 #75 Del Skrevet 10. mai 2020 På 8.5.2020 den 21.15, jeanieludd skrev: Jeg er hot men ikke wife lengre Intressant 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #76 Del Skrevet 11. mai 2020 På 10.5.2020 den 8.00, AnonymBruker skrev: Vi hadde god kjemi med han, så vi hadde gledet oss til han kom tilbake. Men det skjedde ikke, han kom med en unnskyldning som vi ikke trodde noe særlig på, tror han trakk seg pga settingen, han hadde aldri gjort dette før med tilskuer. Han var veldig godt utstyrt, vil tippe rundt 19-20 cm, han fikk komme i munnen hennes og hun svelget det som kom. Vi har planlagt treff med en annen som vi har pratet masse med på snap, der har vi blitt enige om at han skal komme og hun skal ligge klar i senga med blindfold. Vi har blitt enige på forhånd om det meste, han skal kun komme for å ta henne så drar han med engang etterpå, så tar vi evalueringen i etterkant. Det har kommet til det stykke at min kone gleder seg like mye som meg, så vi er på riktig vei ser det ut til, og vi håper vi blir fornøyde med han som kommer neste uke at vi kan ha faste treff. Anonymkode: ca2ba...937 WOW 😲. Synd det ikke ordnet seg med denne karen hun hadde så god kjemi med, men det finnes mange andre gode kandidater der ute. Har du forsøkt på cuckold.no? Foreløpig litt treg side men ha tålmodighet så laster innholdet. Der er i alle fall "seriøse aktører" som vet hva de driver på med og er vant med "tilskuere". Siden denne første "elskeren" ikke ville ha tilskuere kunne det kanskje vært mulig at du var ute når hun møtte han og så fikk du bilder og rapport i etterkant? Det blir jo ikke helt det samme for deg men dere har jo begge møtt han og funnet ut om han er til å stole på. Håper på en fortsettelse og at det lykkes for dere. Så bra at kona gleder seg like mye som du. Skulle ønske jeg fikk min med på noe tilsvarende. Anonymkode: 7f0ee...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #77 Del Skrevet 22. mai 2020 Hvordan går det med dere TS? Er veldig spent på dine reaksjoner da jeg vurderer det samme selv (om min tenner på det samme). Å presse eller overtale henne til å gjøre noe hun ikke vil, eller er noe lunken til, er helt uaktuelt. Vi har vært sammen siden hun var veldig ung (og jeg halvvoksen) og har stort ikke "prøvd" andre enn meg Anonymkode: 7f0ee...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #78 Del Skrevet 6. juni 2020 On 5/11/2020 at 11:49 AM, AnonymBruker said: WOW 😲. Synd det ikke ordnet seg med denne karen hun hadde så god kjemi med, men det finnes mange andre gode kandidater der ute. Har du forsøkt på cuckold.no? Foreløpig litt treg side men ha tålmodighet så laster innholdet. Der er i alle fall "seriøse aktører" som vet hva de driver på med og er vant med "tilskuere". Siden denne første "elskeren" ikke ville ha tilskuere kunne det kanskje vært mulig at du var ute når hun møtte han og så fikk du bilder og rapport i etterkant? Det blir jo ikke helt det samme for deg men dere har jo begge møtt han og funnet ut om han er til å stole på. Håper på en fortsettelse og at det lykkes for dere. Så bra at kona gleder seg like mye som du. Skulle ønske jeg fikk min med på noe tilsvarende. Anonymkode: 7f0ee...444 Etter mye leting, og mye useriøse der ute så fant vi en på Gaysir av alle plasser 😅 han har nå blitt min kones faste elsker, jeg har faktisk gått bort i det å se på, så forrige møte, så var jeg på naborommet å hørte på. Har vel funnet ut at det er den settingen som passer meg best foreløpig, tenkte neste gang at jeg skulle være ute, og at jeg får tilsendt bilder/videoer på Snapchat Er faktisk overrasket over hvor lett det egentlig var pga sjalusi osv, men føler kun "glede" over at kona har det fantastisk, så vi driver å søker etter en elsker til, slik at hun har 2 faste Hverken jeg eller min kone angerer et sekund på at vi prøvde dette Anonymkode: ca2ba...937 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #79 Del Skrevet 7. juni 2020 Så fantastisk dette høres ut. Kan tenke meg at din kone ikke angrer på dette. Hun får jo så mye sex hun orker og vil. Regner med hun "tar seg av deg" etterpå? Øker dette sexlysten hennes også på hjemmebane? Så bra at du er bekvem med dette og ikke er plaget med sjalusi. Var det ditt valg at du skulle være på naborommet eller var det elsker som ikke ville ha deg der? Ble dette en yngre elsker? Jeg har "tusen" spørsmål så litt dumt at vi ikke kan det på PM men det får så være. Takknemlig for at du deler og informerer. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #80 Del Skrevet 8. juni 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Så fantastisk dette høres ut. Kan tenke meg at din kone ikke angrer på dette. Hun får jo så mye sex hun orker og vil. Regner med hun "tar seg av deg" etterpå? Øker dette sexlysten hennes også på hjemmebane? Så bra at du er bekvem med dette og ikke er plaget med sjalusi. Var det ditt valg at du skulle være på naborommet eller var det elsker som ikke ville ha deg der? Ble dette en yngre elsker? Jeg har "tusen" spørsmål så litt dumt at vi ikke kan det på PM men det får så være. Takknemlig for at du deler og informerer. Anonymkode: 7f0ee...444 Hun har generelt mye høyere sexlyst en meg, jeg har egentlig ikke så veldig mye behov for sex, et par ganger i uken holder for meg. Det at jeg befant meg på naborommet var egentlig bare noe jeg ville prøve, så fant jeg ut at det likte jeg bedre. Så etter at han har dratt, så blir det slik at min kone forklarer i detalj hva han gjorde med henne, dette skjer mens vi har sex, og det tar ikke mange minuttene før jeg kommer 😅 Vårt første møte var faktisk noen som var yngre enn min kone, det var vell et bevisst valg av meg, bare for å se om jeg likte det, ikke følte sjalusien osv, han som er fast nå, er 15-20 år eldre enn min kone, og han er i et åpent forhold, så det fungerer supert for oss. Jeg føler masse kåthet mens min kone holder på, men føler også at jeg blir glad på hennes vegne mtp at hun har det godt, vi har jo et bunnsolid ekteskap, så ikke et gram av sjalusi eller noe annet, bare glede. Det er bare å spørre i vei, er alltid hyggelig å dele erfaringer Anonymkode: ca2ba...937 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå