csb Skrevet 9. juni 2020 #81 Del Skrevet 9. juni 2020 På 21.6.2019 den 7.19, AnonymBruker skrev: Gryende cuckquean, her. Har forstått at DET ikke er så vanlig... Anonymkode: 9410b...287 Her også ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #82 Del Skrevet 10. juni 2020 Er ny hotwife. Anonymkode: 10602...639 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #83 Del Skrevet 10. juni 2020 Igjen; fantastisk at du lar henne få oppleve dette, og at dere begge liker, og får "utbytte" av det. Superviktig at dere har et bunnsolid forhold der dere stoler helt på hverandre. Sammenlikner hun sexen hun har med elskeren med den hun har med deg, og forteller hvordan hun opplever denne sexen? Regner med at du og elskeren er noe ulikt "utstyrt". Hvordan oppleves dette for deg og henne? Kan bare ønske dere begge lykke til videre. 😘 Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #84 Del Skrevet 14. juni 2020 On 6/10/2020 at 11:03 PM, AnonymBruker said: Igjen; fantastisk at du lar henne få oppleve dette, og at dere begge liker, og får "utbytte" av det. Superviktig at dere har et bunnsolid forhold der dere stoler helt på hverandre. Sammenlikner hun sexen hun har med elskeren med den hun har med deg, og forteller hvordan hun opplever denne sexen? Regner med at du og elskeren er noe ulikt "utstyrt". Hvordan oppleves dette for deg og henne? Kan bare ønske dere begge lykke til videre. 😘 Anonymkode: 7f0ee...444 Bunnsolid forhold er alfa og omega, har hørt en del historier om at forholdet har gått til helvete pga at forholdet ikke var så bra som det burde være. Det blir ingen sammenligning nei, det blir kun snakket i detalj om hva som ble gjort, og om hun evnt likte det eller ikke. Jeg er gjennomsnittlig når det kommer til størrelse på penis, så de 2 som har blitt faste har ganske så mye større enn meg, jeg blir jo ekstra tent når hun forteller om hvor stor og deilig kuk de hadde, og hun elsker det 😊 Vi har laget en avtale med de vi treffer at all kommunikasjon skal forgå på en gruppe samtale på snapchat, og blir det tatt kontakt andre steder, evnt tatt skjermbilde av bilder, så blir de blokkert. Så har vi blitt enige om at hvis jeg eller min kone mister litt feeling på dette, så stopper vi. Aldri angret et sekund på at jeg tok opp dette med min kone, og at vi turte å gjennomføre det, så jeg gleder meg til fortsettelsen 😉 Anonymkode: ca2ba...937 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #85 Del Skrevet 15. juni 2020 Supert. Lykke til framover. Drømmescenario for meg også 🤩. Kanskje du får være tilstede en gang, og til og med delta litt. Anonymkode: 7f0ee...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #86 Del Skrevet 22. juni 2020 Cuckquean her og! Men det er vanskelig å finne noen 🙈 Anonymkode: 02597...ea9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #87 Del Skrevet 25. juli 2020 På 14.6.2020 den 9.57, AnonymBruker skrev: Bunnsolid forhold er alfa og omega, har hørt en del historier om at forholdet har gått til helvete pga at forholdet ikke var så bra som det burde være. Det blir ingen sammenligning nei, det blir kun snakket i detalj om hva som ble gjort, og om hun evnt likte det eller ikke. Jeg er gjennomsnittlig når det kommer til størrelse på penis, så de 2 som har blitt faste har ganske så mye større enn meg, jeg blir jo ekstra tent når hun forteller om hvor stor og deilig kuk de hadde, og hun elsker det 😊 Vi har laget en avtale med de vi treffer at all kommunikasjon skal forgå på en gruppe samtale på snapchat, og blir det tatt kontakt andre steder, evnt tatt skjermbilde av bilder, så blir de blokkert. Så har vi blitt enige om at hvis jeg eller min kone mister litt feeling på dette, så stopper vi. Aldri angret et sekund på at jeg tok opp dette med min kone, og at vi turte å gjennomføre det, så jeg gleder meg til fortsettelsen 😉 Anonymkode: ca2ba...937 Du vet sikkert at det er mulig å ta skjermbilder uten at dere får beskjed om det? En app som heter Snapsaver kan ta bilder "hemmelig". Men det er viktig å stole på folk også. Litt "gammel" tråd dette men er fortsatt interessert i hvordan det går. Misunner dere litt... nei, mye 🤩. Får ikke min vakre fru med på dette, og det er kanskje like greit (litt skrekkblandet fryd, men kunne ønsket å gjennomføre dette i alle fall en gang). Har du fått være med på moroa, event. bare vært tilstede? Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #88 Del Skrevet 25. juli 2020 På 8.5.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev: Når det er sagt så vet jeg i ettertid hvorfor hun ville det Anonymkode: 21e21...058 Hva var grunnen? Syntes det hørtes litt Karla Homolka/Paul Betnardo ut.. Anonymkode: 44f01...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #89 Del Skrevet 18. mars 2021 Vi digger at hun er en hotwife. Vi har best erfaring med at hun sjekker opp menn selv på byen og sender meg snap og filmsnutter av det Anonymkode: 4c240...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #90 Del Skrevet 22. mars 2021 Har prøvd det og digget det. Synd at det ikke er aktuelt i mitt nye forhold Anonymkode: 4c240...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #91 Del Skrevet 19. mai 2021 Tenner veldig på og se henne ha sex med en annen mann. Fordi jeg synes hun er så deilig og sexy. Men føler meg ikke nedverdiget, og har ingen tanker om det. Så da er jeg vel ikke cuckold,i den forstand. Anonymkode: 4597c...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #92 Del Skrevet 19. mai 2021 Slike paniske forsøk på å blåse liv i havarerte forhold er som å piske døde hester. La perversitetene ligge, og avslutt heller forholdet. Så får dere heller etterhvert nye partnere som dere kan etablere sunne og bærekraftige seksuelle forhold til. Anonymkode: 309ff...db8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 20. mai 2021 #93 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slike paniske forsøk på å blåse liv i havarerte forhold er som å piske døde hester. La perversitetene ligge, og avslutt heller forholdet. Så får dere heller etterhvert nye partnere som dere kan etablere sunne og bærekraftige seksuelle forhold til. Anonymkode: 309ff...db8 Havarerte forhold? Hva fan bygger du det på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #94 Del Skrevet 20. mai 2021 csb skrev (På 9.6.2020 den 23.24): Her også ! Dama fortalte om at hun ikke mislikte tanken på å dele med ei annen. Jeg spurte om hvorfor og likte svaret. Hun sa at dette var noe hun oftere og oftere så for seg når hun kommer vaginalt. Hva fremtiden bringer vet ingen. Anonymkode: a2ff4...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #95 Del Skrevet 20. mai 2021 Ruspus skrev (3 timer siden): Havarerte forhold? Hva fan bygger du det på? Hvis man må ty til patologisk atferd for å gi kunstig åndedrett til forholdet, er det pr definisjon havarert. Anonymkode: 309ff...db8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #96 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man må ty til patologisk atferd for å gi kunstig åndedrett til forholdet, er det pr definisjon havarert. Anonymkode: 309ff...db8 Du har så definitivt noe å gjøre på en standup-scene. Setninger som: "sunne og bærekraftige seksuelle forhold" og "patologisk atferd" brukt i en slik sammenheng får meg til å le høyt. 😆😆😆😆 Anonymkode: 4597c...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InkognitoBruker Skrevet 5. juli 2021 #97 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg er en ung mann. Singel, relativt pen, intelligent, og ikke noe spesiell på noen som helst måte. En kamerat av meg, derimot, han er et genetisk vidunder. Når han sjekker Tinder matcher han med så og si alle sammen, på byen har jeg sett damer som er mer en villige til å gå bak ryggen til mann og barn for sjansen til å se han naken. Med dette i bakhodet, og i tillegg til det faktum at jeg ikke har verdens beste selvbilde, så tenker jeg at en dame aldri vil klare å være lykkelig dersom jeg forventer at hun skal forholde seg seksuelt til meg, og bare meg! Jeg blir selvbevisst og usikker. Redd for at hun ligger bak ryggen min og til slutt forlater meg for en bedre mann. Min teori for hvordan jeg skal kunne unngå dette, er å gi henne tillatelse til å oppsøke seksuell nytelse fra andre menn, så lenge hun fortsetter å ivareta forholdet vårt, og er åpen og ærlig om sexlivet hun har uten meg. Det må også sies at dette en en ball jeg har latt rulle fritt i en del år nå, uten at jeg har turt å ta det opp med noen jeg har holdt på med, i frykt for å fremstå som en pervo (eller at hun skal se hvor pervo jeg er), og miste henne som konsekvens av det, men over tid har tanken om at dama jeg deler livet mitt med er oppe på soverommet akkurat nå, sammen med en annen mann utviklet seg til å bli noe av det mest seksuelle jeg klarer å tenke meg. Drømmen er altså å bli passivt involvert i sexlivet hennes. Jeg kjøper klær til dater, jeg tar bilder av henne til Tinder-profilen, og henter henne hvor som helst, når som helst når hun ringer meg. Det som skremmer meg med det hele er om jeg vil sette like høy pris på luftslottet mitt i det jeg flytter inn i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 5. juli 2021 #98 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 21.6.2019 den 7.19): Gryende cuckquean, her. Har forstått at DET ikke er så vanlig... Anonymkode: 9410b...287 Hadde DET vært vanlig. Så hadde selv jeg gifta meg. Muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 5. juli 2021 #99 Del Skrevet 5. juli 2021 InkognitoBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en ung mann. Singel, relativt pen, intelligent, og ikke noe spesiell på noen som helst måte. En kamerat av meg, derimot, han er et genetisk vidunder. Når han sjekker Tinder matcher han med så og si alle sammen, på byen har jeg sett damer som er mer en villige til å gå bak ryggen til mann og barn for sjansen til å se han naken. Med dette i bakhodet, og i tillegg til det faktum at jeg ikke har verdens beste selvbilde, så tenker jeg at en dame aldri vil klare å være lykkelig dersom jeg forventer at hun skal forholde seg seksuelt til meg, og bare meg! Jeg blir selvbevisst og usikker. Redd for at hun ligger bak ryggen min og til slutt forlater meg for en bedre mann. Min teori for hvordan jeg skal kunne unngå dette, er å gi henne tillatelse til å oppsøke seksuell nytelse fra andre menn, så lenge hun fortsetter å ivareta forholdet vårt, og er åpen og ærlig om sexlivet hun har uten meg. Det må også sies at dette en en ball jeg har latt rulle fritt i en del år nå, uten at jeg har turt å ta det opp med noen jeg har holdt på med, i frykt for å fremstå som en pervo (eller at hun skal se hvor pervo jeg er), og miste henne som konsekvens av det, men over tid har tanken om at dama jeg deler livet mitt med er oppe på soverommet akkurat nå, sammen med en annen mann utviklet seg til å bli noe av det mest seksuelle jeg klarer å tenke meg. Drømmen er altså å bli passivt involvert i sexlivet hennes. Jeg kjøper klær til dater, jeg tar bilder av henne til Tinder-profilen, og henter henne hvor som helst, når som helst når hun ringer meg. Det som skremmer meg med det hele er om jeg vil sette like høy pris på luftslottet mitt i det jeg flytter inn i det! Disse mindreverdighetskompleksene dine må du vokse av deg. Selv en halvstygg mann med middels penis er bra nok for de aller fleste damer så lenge han har hygiene og gir henne oppmerksomhet, kvinnens sanne nektar. Du trenger ikke fore en fremtidig fru med fremmed pikk for å holde'a fornøyd. Det klarer hun dessuten helt fint å ordne selv som utro berte på helgeseminar eller hva nå folk drev med før koronaen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #100 Del Skrevet 5. juli 2021 Realverdien skrev (29 minutter siden): Disse mindreverdighetskompleksene dine må du vokse av deg. Selv en halvstygg mann med middels penis er bra nok for de aller fleste damer så lenge han har hygiene og gir henne oppmerksomhet, kvinnens sanne nektar. Du trenger ikke fore en fremtidig fru med fremmed pikk for å holde'a fornøyd. Det klarer hun dessuten helt fint å ordne selv som utro berte på helgeseminar eller hva nå folk drev med før koronaen. Det er da mannens eneste nektar og, vil tørre å påstå det er alles nektar. Den mentale sjongleringen for å oppnå dette ... På bekostning av andres harde arbeid med sitt mentale jeg. Og attpåtil finner unnskyldninger for å sitte på sin høye hest. Hvis man tillater menn det begynner menn å oppføre seg som kvinner med dertil behov. Det er ekstremt usexy, men hvis man lar dem holde på så stopper de ikke av seg selv. Har opplevd menn som vil date med meg etter å ha oppført seg som babies. Man må rett og slett behandle de fleste mennesker som om de er små barn. Ugh. Man kan ikke få begge deler. Anonymkode: 8fdd5...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå