AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #41 Del Skrevet 24. april 2020 Vi skal gjennomføre noe sånt for aller første gang neste uke, med noen vi fant på nettet, vi har vært gift i snart 10 år, og jeg (mann) har hatt denne fantasien i årevis, og vi har snakket mye om det. Vi begynner veldig rolig de første møtene, da blir det kun en blowjob, ikke noe annet, bare for å se om det er kun fantasien jeg tenner på, tenker at hvis det ikke er noe for meg allikevel, så er ikke en blowjob så farlig. Så får vi heller tilføre nye elementer ved flere treff Anonymkode: ca2ba...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #42 Del Skrevet 24. april 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal gjennomføre noe sånt for aller første gang neste uke, med noen vi fant på nettet, vi har vært gift i snart 10 år, og jeg (mann) har hatt denne fantasien i årevis, og vi har snakket mye om det. Vi begynner veldig rolig de første møtene, da blir det kun en blowjob, ikke noe annet, bare for å se om det er kun fantasien jeg tenner på, tenker at hvis det ikke er noe for meg allikevel, så er ikke en blowjob så farlig. Så får vi heller tilføre nye elementer ved flere treff Anonymkode: ca2ba...937 Hva med henne? Tenner hun på denne ideen eller er det bare du og hun gjør dette for din del og din tenning? Skal du være i samme rom eller bare få bilder/rapport i ettertid? Om det er god kjemi mellom dem/dere vil du tillate at de går videre til samleie på dette første møtet? Vil de få lov til å kysse/kline? For mange er dette mer intimt enn selve samleiet. Er denne "elskeren" bedre utstyrt enn deg? Dette er noe som tenner meg. Jeg har samme fetisj og har så vidt diskutert dette med min kone. Hun vil bare ha sex med meg så da lar jeg det ligge foreløpig. For min del er det hennes lyst og nytelse som skal og må være i sentrum. Jeg vil gjerne at hun skal få prøve noe nytt og spennende for å se om sexlysten hennes øker ("sex avler sex" har jeg hørt). Vi har vært sammen siden hun var tenåring, men mistenker sterkt at hun hadde en god del "forhold" før meg. Dette er fortid som jeg ikke bryr meg om å få vite noe om. Men lykke til. Hadde vært interessant å få en oppdatering når dette "møtet" er over 😋 Jeg leser at ikke alle slike fantasier burde ha vært realisert, men håper det går bra for dere. Det viktigste er at dere har et solid forhold i bunnen. Vær også obs på at sjalusi kan være noe av denne "god-vonde" tenningen du får. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #43 Del Skrevet 24. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg også ser for meg. Jeg har ikke noe kjempebehov for å være til stede under akten. Det kan fort bli kleint. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å spionert på. Men er kanskje ikke så lett å få til. Føler du noen gang at han du knuller er bedre enn mannen din? Lengter du tilbake til denne personen igjen? Anonymkode: 7d545...94b De kan kanskje sende filmer underveis eller rett etterpå ? Ja, lengter dessverre litt for mye etter han andre, vi har fantastisk sex. Jeg har ett par andre også, burde egentlig holdt meg til en av dem, pga at det nok har oppstått følelser for «hovedelskeren». Sexen er som sagt fantstisk og da er det vanskelig å gi slipp. Dette er risikosport som du skjønner. Men sexen mellom meg og mannen er også blitt mye bedre etter vi startet med dette. Det er et pluss. Anonymkode: b7a19...506 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #44 Del Skrevet 24. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med henne? Tenner hun på denne ideen eller er det bare du og hun gjør dette for din del og din tenning? Skal du være i samme rom eller bare få bilder/rapport i ettertid? Om det er god kjemi mellom dem/dere vil du tillate at de går videre til samleie på dette første møtet? Vil de få lov til å kysse/kline? For mange er dette mer intimt enn selve samleiet. Er denne "elskeren" bedre utstyrt enn deg? Dette er noe som tenner meg. Jeg har samme fetisj og har så vidt diskutert dette med min kone. Hun vil bare ha sex med meg så da lar jeg det ligge foreløpig. For min del er det hennes lyst og nytelse som skal og må være i sentrum. Jeg vil gjerne at hun skal få prøve noe nytt og spennende for å se om sexlysten hennes øker ("sex avler sex" har jeg hørt). Vi har vært sammen siden hun var tenåring, men mistenker sterkt at hun hadde en god del "forhold" før meg. Dette er fortid som jeg ikke bryr meg om å få vite noe om. Men lykke til. Hadde vært interessant å få en oppdatering når dette "møtet" er over 😋 Jeg leser at ikke alle slike fantasier burde ha vært realisert, men håper det går bra for dere. Det viktigste er at dere har et solid forhold i bunnen. Vær også obs på at sjalusi kan være noe av denne "god-vonde" tenningen du får. Anonymkode: 7f0ee...444 Det var min fantasi, men jo mer jeg snakket om det, så ble det på en måte "vår" fantasi Vi velger partner med omhu, mye kjemiprat på forhånd, det er hun som skriver meldinger og diverse, hun viser meg hva som blir skrevet før hun sender, slik at jeg kan "godkjenne" det. På første møte har vi avtalt at det er kun lov med kyssing, ikke tunge, og kun en blowjob, så når dem er ferdig så bare drar han, så tar vi evalueringen på nettstedet etterpå, han er bedre utstyrt en meg, det er et stort tenningsmønster for meg, jeg kommer kun til å se på, skal ikke snakke eller noe med han som kommer, det er det kun kona som evnt skal. Kommer kun til å bli blowjob på første møte, det er en regel vi har, tror det kan være en grei regel å ha i starten, bare for å se om jeg takler det. Så hvis det blir en suksess, så ser vi for oss sånn type 2-3 personer som vi møter fast, dette er noe vi har snakket om i nesten 2 år, og ja, jeg kan godt gi deg en oppdatering på hvordan møte gikk Anonymkode: ca2ba...937 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #45 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var min fantasi, men jo mer jeg snakket om det, så ble det på en måte "vår" fantasi Vi velger partner med omhu, mye kjemiprat på forhånd, det er hun som skriver meldinger og diverse, hun viser meg hva som blir skrevet før hun sender, slik at jeg kan "godkjenne" det. På første møte har vi avtalt at det er kun lov med kyssing, ikke tunge, og kun en blowjob, så når dem er ferdig så bare drar han, så tar vi evalueringen på nettstedet etterpå, han er bedre utstyrt en meg, det er et stort tenningsmønster for meg, jeg kommer kun til å se på, skal ikke snakke eller noe med han som kommer, det er det kun kona som evnt skal. Kommer kun til å bli blowjob på første møte, det er en regel vi har, tror det kan være en grei regel å ha i starten, bare for å se om jeg takler det. Så hvis det blir en suksess, så ser vi for oss sånn type 2-3 personer som vi møter fast, dette er noe vi har snakket om i nesten 2 år, og ja, jeg kan godt gi deg en oppdatering på hvordan møte gikk Anonymkode: ca2ba...937 Takk. Vi har nokså likt tenningsmønster ser jeg. Dette blir spennende å få følge med på. Håper dere lykkes og alt blir slik dere begge håper og ønsker. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #46 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan kanskje sende filmer underveis eller rett etterpå ? Ja, lengter dessverre litt for mye etter han andre, vi har fantastisk sex. Jeg har ett par andre også, burde egentlig holdt meg til en av dem, pga at det nok har oppstått følelser for «hovedelskeren». Sexen er som sagt fantstisk og da er det vanskelig å gi slipp. Dette er risikosport som du skjønner. Men sexen mellom meg og mannen er også blitt mye bedre etter vi startet med dette. Det er et pluss. Anonymkode: b7a19...506 Det er jo selvsagt bra at sexen på hjemmebane er blitt bedre av dette, men samtidig er dette er risikosport som du skriver. Faren for at det blir hekt og følelser gjør at jeg holder litt igjen, men "heldigvis" er min kjære overhode ikke interessert i dette. Vet mannen din at det holder på å gå galt og at du har fått følelser for elskeren, og hvor fantastisk sexen med han er? Hvorfor er sexen med elskeren så mye bedre enn med mannen? Fyller han deg bedre opp og treffer han dermed punkter som mannen din ikke gjør? Skjønner veldig godt at det er vanskelig å gi slipp når du har så stort utbytte av dette. Tror det er viktig at alle parter er inneforstått med hvilke "kjøreregler" som gjelder før man går i gang. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #47 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo selvsagt bra at sexen på hjemmebane er blitt bedre av dette, men samtidig er dette er risikosport som du skriver. Faren for at det blir hekt og følelser gjør at jeg holder litt igjen, men "heldigvis" er min kjære overhode ikke interessert i dette. Vet mannen din at det holder på å gå galt og at du har fått følelser for elskeren, og hvor fantastisk sexen med han er? Hvorfor er sexen med elskeren så mye bedre enn med mannen? Fyller han deg bedre opp og treffer han dermed punkter som mannen din ikke gjør? Skjønner veldig godt at det er vanskelig å gi slipp når du har så stort utbytte av dette. Tror det er viktig at alle parter er inneforstått med hvilke "kjøreregler" som gjelder før man går i gang. Anonymkode: 7f0ee...444 Nei, han vet ikke absolutt alt. Tror egentlig ikke det er «ekte følelser» heller, mer en forelskelse i følelsen dette gir. For det er virkelig et kick hver gang. Det er en annen type sex enn det vi holder på med hjemme. Vil ikke gå mer inn på hvilken type. Elsker mannen min og ømheten, den beste orgasmen osv. får jeg hjemme. Ja, kjøreregler er absolutt viktig. Jeg deler 95% av tanker og følelser rundt dette med mannen. Han vet hvor mye jeg tenner på elskeren og synes likevel det er greit at vi fortsetter. Anonymkode: b7a19...506 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #48 Del Skrevet 24. april 2020 Her er det litt mer Stag and Vixen. Min tenner ekstremt på å se på at jeg har sex med andre. Noen ganger er han fysisk i rommet å ser på, andre ganger sender jeg han videosnutter underveis. Han føler seg på ingen måte underdanig. Anonymkode: 46df9...29e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #49 Del Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han vet ikke absolutt alt. Tror egentlig ikke det er «ekte følelser» heller, mer en forelskelse i følelsen dette gir. For det er virkelig et kick hver gang. Det er en annen type sex enn det vi holder på med hjemme. Vil ikke gå mer inn på hvilken type. Elsker mannen min og ømheten, den beste orgasmen osv. får jeg hjemme. Ja, kjøreregler er absolutt viktig. Jeg deler 95% av tanker og følelser rundt dette med mannen. Han vet hvor mye jeg tenner på elskeren og synes likevel det er greit at vi fortsetter. Anonymkode: b7a19...506 Takk for oppdateringen. Så lenge han vet hvor mye du tenner på elskeren tror jeg han vet nok. Flott at du setter pris på ømheten og nærheten du får med mannen din. Det blir ofte bedre elskov med noen man kjenner godt og virkelig elsker. Håper du ikke setter forholdet "over styr" med å "forelske" deg i elskeren din. Det kan jo være at du blir forelsket bare av at sexen er så himmelstormende og ikke i selve mennesket. Anonymkode: 7f0ee...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #50 Del Skrevet 25. april 2020 "Problemet" mitt er at kona er så fornøyd med sexen vår. Hun sier at hun aldri har hatt så bra sex med noen. Derfor er hun ikke så interessert i trekant eller elsker eller ONS. Men hun liker i utgangspunktet å flørte. Anonymkode: e8687...90e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #51 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg er ingen cuckold, men vi har hatt trekant med henne i sentrum to ganger, en gang i en sommerferie i ei spesiell setting fikk jeg henne etterhvert tent på å ta jomfrudommen på to unggutter, men hun nekta plent hvis jeg skulle se på. Nå var det jeg som sto for planlegginga og rigginga av det hele så jeg fant et sted ca. 30 meter unna hvor jeg la en kikkert og presenning for å kunne følge med. Det som skjedde gjør meg fortsatt kåt mange år etterpå Anonymkode: 21e21...058 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #52 Del Skrevet 25. april 2020 Så et godt,råd er å begynne sånn hvis mulig Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #53 Del Skrevet 25. april 2020 Vet ikke om det vi driver med er cuckold/hotwife, men har nå hatt noen trekanter med en ekstra mann. Tror vi tenner like mye på det begge to, men kanskje på litt ulik måte. Hun liker at flere menn er kåte på henne samtidig, det å suge to forskjellige osv. Mens jeg absolutt tenner mest på å se henne bli knullet av en skikkelig velutrustet herre. En som får henne til å stønne høyt og vribseg i nytelse. Har forsåvidt hatt noen treff med en sånn, men håper fortsatt å finne en som er enda større og grovere..... Anonymkode: 41939...d53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #54 Del Skrevet 25. april 2020 Start rolig med folk yngre enn din kone, slik at hun føler å ha kontroll, da vil det nok utvikle seg etter hvert, det skjedde for oss og etter at hun hadde tatt jomfrudommen på disse guttene var hun full av selvtillit Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #55 Del Skrevet 25. april 2020 Jeg var hotwife i flere år, og det fungerte egentlig veldig bra for oss i lang tid. Jeg møtte han i en gruppesex setting og han elsket virkelig å se meg ha sex med andre menn. Men det er viktig å skille mellom kjærlighet og sex for at det skal fungere. På slutten av forholdet så skjedde det endel ting med hvordan han så på meg og han begynte å ta penger fra menn jeg skulle ha sex med, så jeg valgte til slutt å gå fra han. Så vær forsiktig det kan gå utover forholdet. Anonymkode: f0374...2f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #56 Del Skrevet 26. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hotwife i flere år, og det fungerte egentlig veldig bra for oss i lang tid. Jeg møtte han i en gruppesex setting og han elsket virkelig å se meg ha sex med andre menn. Men det er viktig å skille mellom kjærlighet og sex for at det skal fungere. På slutten av forholdet så skjedde det endel ting med hvordan han så på meg og han begynte å ta penger fra menn jeg skulle ha sex med, så jeg valgte til slutt å gå fra han. Så vær forsiktig det kan gå utover forholdet. Anonymkode: f0374...2f0 Huff det var ikke bra hva jeg prøvde å si var at uten at hun hadde fått dominere med de to guttene hadde hun aldri blitt klar for trekant ifølge henne selv, ellers vil hun ikke prate om det, men det behøver hun heller ikke. Jeg har aldri fortalt at jeg så hele opplevelsen hennes fra ca. 30 meters avstand. Anonymkode: 21e21...058 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #57 Del Skrevet 26. april 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Huff det var ikke bra hva jeg prøvde å si var at uten at hun hadde fått dominere med de to guttene hadde hun aldri blitt klar for trekant ifølge henne selv, ellers vil hun ikke prate om det, men det behøver hun heller ikke. Jeg har aldri fortalt at jeg så hele opplevelsen hennes fra ca. 30 meters avstand. Anonymkode: 21e21...058 I vårt tilfelle er det nok heller motsatt. Jeg har en klar formening om at det hun virkelig trenger er en mann som er i stand til å dominere henne mye mer enn det jeg og hennes tidligere partnere har klart. En med dominant personlighet, gjerne over 1.90 og 100 kilo, og med lang/grov kuk. En som holder henne fast og knuller henne grundig, bestemt og lenge. Det er iallefall min teori om hva som vil funke optimalt. Om hun tenker i samme baner kan jeg ikke si sikkert, men hun toner oftest ned disse faktorene når vi snakker om trekant, bortsett fra når hun er ekstra kåt....... Anonymkode: 41939...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #58 Del Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I vårt tilfelle er det nok heller motsatt. Jeg har en klar formening om at det hun virkelig trenger er en mann som er i stand til å dominere henne mye mer enn det jeg og hennes tidligere partnere har klart. En med dominant personlighet, gjerne over 1.90 og 100 kilo, og med lang/grov kuk. En som holder henne fast og knuller henne grundig, bestemt og lenge. Det er iallefall min teori om hva som vil funke optimalt. Om hun tenker i samme baner kan jeg ikke si sikkert, men hun toner oftest ned disse faktorene når vi snakker om trekant, bortsett fra når hun er ekstra kåt....... Anonymkode: 41939...d53 Det er godt ønskene er forskjellige Anonymkode: 21e21...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #59 Del Skrevet 30. april 2020 På 24.4.2020 den 11.06, AnonymBruker skrev: Det var min fantasi, men jo mer jeg snakket om det, så ble det på en måte "vår" fantasi Vi velger partner med omhu, mye kjemiprat på forhånd, det er hun som skriver meldinger og diverse, hun viser meg hva som blir skrevet før hun sender, slik at jeg kan "godkjenne" det. På første møte har vi avtalt at det er kun lov med kyssing, ikke tunge, og kun en blowjob, så når dem er ferdig så bare drar han, så tar vi evalueringen på nettstedet etterpå, han er bedre utstyrt en meg, det er et stort tenningsmønster for meg, jeg kommer kun til å se på, skal ikke snakke eller noe med han som kommer, det er det kun kona som evnt skal. Kommer kun til å bli blowjob på første møte, det er en regel vi har, tror det kan være en grei regel å ha i starten, bare for å se om jeg takler det. Så hvis det blir en suksess, så ser vi for oss sånn type 2-3 personer som vi møter fast, dette er noe vi har snakket om i nesten 2 år, og ja, jeg kan godt gi deg en oppdatering på hvordan møte gikk Anonymkode: ca2ba...937 Har dere hatt dette "møtet" og hvordan gikk dette? Fikk hun noe utbytte av dette? Om du ikke vil legge ut alt her så kan jeg ta bort AB-knappen slik at du kan sende meg en PM. Fantaserer om det samme som deg selv om jeg kunne tenkt meg mer sex på første møte om kjemien stemte og alle tente på det samme. Anonymkode: 7f0ee...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #60 Del Skrevet 30. april 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Har dere hatt dette "møtet" og hvordan gikk dette? Fikk hun noe utbytte av dette? Om du ikke vil legge ut alt her så kan jeg ta bort AB-knappen slik at du kan sende meg en PM. Fantaserer om det samme som deg selv om jeg kunne tenkt meg mer sex på første møte om kjemien stemte og alle tente på det samme. Anonymkode: 7f0ee...444 Vi gjennomførte dette idag faktisk 😊 Og jeg må si det gikk veldig greit, men det var selvfølgelig veldig akward i starten, vi var jo kjempe nervøse, så grunn til at vi gikk kun for blowjob var for å se hvordan jeg taklet det. Må si det var en utrolig rar opplevelse å se kona mi kysse, beføle og gi en annen mann en blowjob, men de følelsene vi sitter igjen med er at dette er noe vi skal bygge videre på, selve møte var over på ca 30 min, og det var perfekt for at det var første gang, og vi holder på å diskutere om at vi går hele veien neste uke. Hun har aldri gjort noe slikt før heller, hun fikk vel ikke så mye ut av det hun heller, men hun er virkelig med på at han skal få komme tilbake for å gå hele veien Anonymkode: ca2ba...937 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå